welke koffieapparaat?

welke koffieapparaat? 

Onderwerp van internetty

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Julia
    Mijn vriend heeft een Nespresso en een Dolce Gusto. De Nespresso vind ik heerlijk maar erg duur door de cupjes en lastig verkrijgbaar, de Dolce Gusto vind ik niet lekker althans niet de cupjes met melk erin....ik word er misselijk van net als mijn dochter.

    De cups van DG zijn nog iets duurder maar wel makkelijker verkrijgbaar.


    Nespresso cups bestel je online, er is niets makkelijkers, volgende dag gratis thuisbezorgd.

    Ik vind het wel meevallen, de prijs. 33 cent per kopje koffie, ik drink er denk ik drie per dag en zie het als luxe. 1 euro per dag, ik heb het er graag voor over.

    Het wordt wel erg duur als je heel veel koffie op een dag drinkt. Dan kun je beter je eigen koffie zetten.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Hier een Dolce Gusto, ben er erg tevreden mee!
  3. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
  4. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    quote:
    Dit schreef indigo


    Nespresso cups bestel je online, er is niets makkelijkers, volgende dag gratis thuisbezorgd.

    .

    >>LINK<<
  5. quote:
    Dit schreef indigo


    Nespresso cups bestel je online, er is niets makkelijkers, volgende dag gratis thuisbezorgd.

    Ik vind het wel meevallen, de prijs. 33 cent per kopje koffie, ik drink er denk ik drie per dag en zie het als luxe. 1 euro per dag, ik heb het er graag voor over.

    Het wordt wel erg duur als je heel veel koffie op een dag drinkt. Dan kun je beter je eigen koffie zetten.



    Klopt, je besteld ze on-line of zoals mijn vriend doet, bij de Bijenkorf halen want bezorgen is lastig als je zelden thuis bent want of je moet weer naar de buren of naar het postkantoor.

    Als je 3 bakjes per dag drinkt is het te doen maar als je meer drinkt en regelmatig visite hebt die ook koffie drinkt dan loopt het bedrag p.m. al snel op vandaar mijn keuze voor een luxe apparaat wat in aanschaf aanmerkelijk duurder is maar in gebruik een stuk goedkoper.
  6. quote:
    Dit schreef Daif

    >>LINK<<


    En? hoe is de smaak? Vergelijkbaar met de Nespresso cups of meer de smaak van de DE cups, die vind ik niet zo lekker nl.
  7. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Daif

    >>LINK<<


    Wat erg, zoiets zou ik nou nooit kopen. Gewoon, omdat ik dat jatwerk vind. Ik weet wel dat het patent afgelopen is maar dan nog blijft het schaamteloos.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef indigo


    Wat erg, zoiets zou ik nou nooit kopen. Gewoon, omdat ik dat jatwerk vind. Ik weet wel dat het patent afgelopen is maar dan nog blijft het schaamteloos.

    Mee eens, maar ik denk dat veel mensen toch daar kopen, puur om het geld Smile
  9. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    quote:
    Dit schreef indigo


    Wat erg, zoiets zou ik nou nooit kopen. Gewoon, omdat ik dat jatwerk vind. Ik weet wel dat het patent afgelopen is maar dan nog blijft het schaamteloos.

    Ik koop ook de DE cups, het is gewoon goedkoper.
    Schaamteloos of niet, het Kruidvat verkoopt ook Senseo pads, dat houdt je toch niet tegen.
    Wat is er mis met bezuinigen op je koffieluxe?
    Of ben je liever een dief van je eigen portemonnee?

    Ik ga voor goedkoperSmile
    25 mrt '13 - 16:43:08 / 25 mrt '13 - 17:05:56
  10. Sterker nog, ik denk dat de winsten van die grote merken voornamelijk komen door het kunstmatig hoog houden van de prijzen van pads/cupjes etc.

    Die ontwikkelingskosten hebben ze er al 10x uit en als anderen het voor deze prijs kunnen maken....dan zouden zij dat ook moeten doen. Vrije markt werking.
  11. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    Uit zeer betrouwbare bron kan ik jullie melden dat binnenkort 1 van de grote Duitse supermarktketens cups voor Nespresso-machines in hun assortiment opneemt. Tevens zal 1 van de grotere Nederlandse supermarktketesn ook een private-label van dergelijke cups in het assortiment opnemen.
  12. quote:
    Dit schreef indigo


    Wat erg, zoiets zou ik nou nooit kopen. Gewoon, omdat ik dat jatwerk vind. Ik weet wel dat het patent afgelopen is maar dan nog blijft het schaamteloos.



    ik ben het niet met je eens.
    de senseo pads kan je tegenwoordig overal kopen.
    zelf koop ik ze bij de Hema.

    je betaald anders alleen maar voor het merk. en tegenwoordig moet iedereen op zijn centjes letten.
    zou toch te zot zijn als alleen "rijke" mensen dit soort koffie kunnen drinken.
Terug naar de lijst