welke koffieapparaat?

welke koffieapparaat? 

Onderwerp van internetty

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Edith64

    Deze snap ik niet??? Ik ben al jaren alleen en zet altijd koffie voor mezelf als het klaar is in een goede warmhoud kan! Koffieapparaat kost mss 50 euro koffie is vele malen goed koper en er zijn ook voor gewone zetters zo veel soorten koffie. Kun je weer wat leuks voor doen!!


    Kofie zetten met de hand kost tijd en die heeft niet iedereen in overvloed...ff snel voor je gaat werken een bakkie zetten terwijl je onder de douche staat kan al voor ? 9,17...een Bestron koffiezetapparaat. Koffie uit een warmhoudkan vind ik zo smerig.....brrrr.....
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Julia


    Kofie zetten met de hand kost tijd en die heeft niet iedereen in overvloed...ff snel voor je gaat werken een bakkie zetten terwijl je onder de douche staat kan al voor ? 9,17...een Bestron koffiezetapparaat. Koffie uit een warmhoudkan vind ik zo smerig.....brrrr.....

    Ik ook. Ik bezuinig nooit op koffie en op brood. Koffie moet gewoon perfect zijn en daar wil ik best voor betalen en brood lekker vers met een knapperig korstje van de bakker. Ik zal nooit, maar dan ook nooit bezuinigen op die twee dingen Smile
  3. quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik ook. Ik bezuinig nooit op koffie en op brood. Koffie moet gewoon perfect zijn en daar wil ik best voor betalen en brood lekker vers met een knapperig korstje van de bakker. Ik zal nooit, maar dan ook nooit bezuinigen op die twee dingen Smile



    Zelf brood bakken.....nog veel lekkerderSmile
  4. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Ik ga binnenkort zo'n ding kopen.
    Een cafeti?re.
    Een vriendin heeft er een en het zet prima koffie.
    Moet grofgemalen koffie in.
    Ik heb een senseo maar ik wil back to basic.

  5. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef internetty
    Ik heb al jaren een senseo.. makkelijk, snel, maar eigenlijk niet echt lekkere koffie voor mij.
    Ik heb zo'n coffeeduck erbij gekocht zodat ik mijn eigen koffie erin kan doen, dit vind ik lekkerder dan al die pads.
    Alleen is het wel slijtage voor je apparaat, want hij wordt veel sneller vies en heb al de 2e senseo versleten binnen 3 jaar, en zo wordt het alsnog dure koffie.
    Een koffie zet apparaat heb ik als er visite is, maar dit vind ik helemaal "saaie" koffie en in mijn uppie vaak teveel in 1 keer gezet.

    Ik heb geen geld voor een apparaat van 1000 euro, maar zou zo graag eens echt lekkere koffie hebben.
    Eentje die beetje stroperig is, lekker sterk en krachtig en liefst eentje die een heerlijke koffie geur verspreidt door het huis. Af en toe een cappuccino of een latte zou ook heel lekker zijn, maar goed... dat is leuk meegenomen en een extra luxe, maar belangrijkste is echt goeie koffie.

    als je in winkels kijkt zie je zo ontzettend veel modellen en merken, maar wie heeft voor mij DE gouden tip?
    Eentje die zelf maalt, met van die Nespresso cups ( maar zijn ook zo duur die cupjes) of toch maar weer een nieuwe Senseo?

    O ja.. en op de camping zet ik met de hand... DAT vind ik ook lekkere koffie, maar voor thuis in mijn eentje ook niet handig.


    Hier staat ook zo'n senseoding. Voor mezelf kook ik water. Ik doe een schep (voor mij lekkere) koffie in een koffiefilter. Zet de waterkoker aan en giet precies genoeg kokend water in het koffiefilter dat ik een mok heerlijke koffie heb.
  6. quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik zal nooit, maar dan ook nooit bezuinigen op die twee dingen Smile

    Smile
    zeg nooit "nooit"
  7. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Vandaag op ibood: >>LINK<<
    Wie weet?
    Groet Leonard
  8. Goede Tip. Is ook zo! "ouderwets" Italiaanse product. Jaaaaren in de handel en niet voor niets.

    Ik heb er ook ??n, een hele oude zelfs. Ik gebruik hem eigenlijk altijd met kamperen. Heeeerlijke koffie zette ik ermee.
    Ik was vergeten dat ik hem had. (2 jaar niet meer gekampeerd)
    Dankje, ik duik in de campingspullen... vanavond lekkere koffie :-)




    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Goedkoper kan het niet.
    De lekkerste espresso komt hieruit!

    En bij een koffie- en theehandel kun je vers gebrande koffie kopen voor een espressopotje op het vuur.
    Een goede koffiehandelaar weet welke maling je dan moet hebben.
    De vers gemalen koffie kun je trouwens invriezen.
  9. BIj de Blokker heb je nu een Dolce Gusto voor 39 euro. (20 euro cashback, dus je betaald 59 euro)
    Heb vorige week wat andere smaken geproefd, die waren ook jammie.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef creamama
    BIj de Blokker heb je nu een Dolce Gusto voor 39 euro. (20 euro cashback, dus je betaald 59 euro)
    Heb vorige week wat andere smaken geproefd, die waren ook jammie.

    Hij kost 69 euro en je hebt 30 euro cashback.

    Ik heb een tijdje terug de Dolce Gusto Genio mogen uitproberen. Lekkere koffie, maar d??r!
  11. quote:
    Dit schreef Dayenne

    Hij kost 69 euro en je hebt 30 euro cashback.

    Ik heb een tijdje terug de Dolce Gusto Genio mogen uitproberen. Lekkere koffie, maar d??r!


    Ik heb hem ook getest, ik vond de koffie met melk allemaal heel vies en werd er echt misselijk van.....mijn dochter had hetzelfde, mijn vriend vond het heerlijk en heeft het apparaat gehouden.....smaken verschillen gelukkigSmile
  12. quote:
    Dit schreef Dayenne

    Hij kost 69 euro en je hebt 30 euro cashback.

    Ik heb een tijdje terug de Dolce Gusto Genio mogen uitproberen. Lekkere koffie, maar d??r!


    Oops, valse informatie... Was al laat toen ik de folder las...Smile
Terug naar de lijst