Vacature-TIPS

Vacature-TIPS 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE

    quote:
    Dit schreef searching62


    Ik ben verbaasd ...proberen ze op deze manier op de advertentiekosten te besparen? ..anders lijkt het als geld over de balk gooien ..mensen staan tenslotte in rijen te wachten op een baan, die bij hun opleiding en ervaring aansluit.

    Er is ook een tijd geweest dat er niet zoveel mensen de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking in wilden....jaaaaren geleden.
    Alle nieuwe leerlingen/collega's waren meegenomen...en dan werd het gewaardeerd als je iemand enthousiast maakte.

    Het was niet mijn bedoeling om een discussie op te starten maar om mensen te attenderen op een vacature.
  2. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    Het was niet mijn bedoeling om een discussie op te starten maar om mensen te attenderen op een vacature.


    Toch bedankt voor je uitleg Marjan ..zie uit naar de volgende vacature..Smile
  3. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE

    quote:
    Dit schreef searching62


    Toch bedankt voor je uitleg Marjan ..zie uit naar de volgende vacature..Smile

    Die zijn er erg weinig dus het zal wel ff duren Smile
    en omdat het een zeldzaamheid is op het moment, wilde ik de vacature hier delen.
  4. quote:
    Dit schreef searching62
    Het lijkt hier wel omgekeerde crisis met al die bonussystemen ..zou er zo'n grote kenniskloof zitten tussen vraag en aanbod?


    In bepaalde functies (met name techniek, maar ook in mijn vak voedingstechnologie) is het inderdaad heel moeilijk om mensen te krijgen. Inderdaad een kloof tussen vraag en aanbod.
  5. Bij het Ribw-zwwf in Purmerend en omstreken zijn vacatures voor flex-woonassistenten en flex-woonbegeleiders. In de nabije toekomst zullen er ook vacatures komen voor vaste woonbegeleiders. Er worden best veel mensen gezocht dus zeker als flexer maak je een goede kans.
    Bij ons doen ze helaas niet aan bonussen dus mijn naam noemen heeft geen meerwaarde.
    O ja, het gaat dus om woonzorg voor psychiatrisch pati?nten.
  6. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE

  7. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    Vacature alert!
    DWDD zoekt tekstschrijver.
    DWDD zoekt per direct een freelance tekstschrijver voor ?de opening?: het razendsnelle begin van DWDD, waarin actuele, opmerkelijke en grappige filmpjes door Matthijs aan elkaar worden gepraat.

    Deze schrijver:

    Kan associatief denken;
    Heeft een vlotte pen;
    Kan zeer beknopt en to-the-point schrijven;
    Heeft gevoel voor de combinatie tekst & beeld;
    Is stressbestendig;
    Is flexibel;
    Heeft gevoel voor humor;
    Kan in dienst van het programma teksten schrijven;
    Heeft feeling met de DWDD uitstraling, serieus alsook met een knipoog;
    Kan een originele draai geven aan het dagelijkse nieuws;

    Wij bieden een gemotiveerd team binnen een inspirerende omgeving en een freelance-contract.

    Ben je ge?nteresseerd? Dan ontvangen we je motivatie en CV zo spoedig mogelijk. Je kan je sollicitatie versturen naar:

    Boudewijn.Vos@bnnvara.nl

    Als je in aanmerking komt voor een uitnodiging zal er z.s.m. contact met je opgenomen worden.

    Smile
  8. Met spoed gevraagd!

    Allround tandartsassistente 50+
    Bij tandartspraktijk Achterwerf in almere haven! Voor 1 dag vast in de week oproepbaar in vakantie en ziekteperiode. En bereid zijn 1 avond te werken.

    Wij zijn een gezellige praktijk! Voor meer info? Pbtje graag!
  9. roely
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van roely
    Wie heeft een leuke tip voor schoolverlaters vakantie baan ?
    (Emmen).
  10. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62
    quote:
    Dit schreef roely
    Wie heeft een leuke tip voor schoolverlaters vakantie baan ?
    (Emmen).


    Misschien hebben ze in de dierentuin horeca personeel nodig..
  11. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef roely
    Wie heeft een leuke tip voor schoolverlaters vakantie baan ?
    (Emmen).



    >>LINK<<

    Wel bereid zijn te reizen en evt. te overnachten op meerdaagse festivals.
  12. Wat een grappig draadje zo! Smile
Terug naar de lijst