Vacature-TIPS

Vacature-TIPS 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Nog een leuke site:

    >>LINK<<

    Je kunt zoeken op plaats
  2. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    >>LINK<<

    Voor waarschijnlijk langere tijd, het onder begeleiding en na ruggespraak behandelen van asielaanvragen.

    Bijgevoegd voor locatie Zevenaar via Randstad, maar houd bij interesse in de gaten of ook via ander uitzend- of detacheringsbureau- zoals bv. DPA (Legal) - vacatures volgen, tevens voor de locaties Ter Apel en 's-Hertogenbosch.
  3. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Kijk eens bij Pameijer.nl als je in de regio Rotterdam woont. Smile
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Singa
    >>LINK<<

    Voor waarschijnlijk langere tijd, het onder begeleiding en na ruggespraak behandelen van asielaanvragen.

    Bijgevoegd voor locatie Zevenaar via Randstad, maar houd bij interesse in de gaten of ook via ander uitzend- of detacheringsbureau- zoals bv. DPA (Legal) - vacatures volgen, tevens voor de locaties Ter Apel en 's-Hertogenbosch.


    Erg interessante functie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal schrik van het salaris.....
  5. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Erg interessante functie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal schrik van het salaris.....

    Is het zeker.
    Kan me de schrik betreffende het salaris dat dit uitzendbureau stelt te bieden voorstellen.
    Komt wel overeen met de BBRA beginschaal voor de functie medewerker behandelen en ontwikkelen (8) maar het zal 'm ook in de hoge overheadkosten zitten. Uitzend/detacheringsbrance verdient er graag aan. Wellicht is het salaris onderhandelbaar, zeker met al de nodige jaren werkervaring.

    Inmiddels heb ik ook 'Zwolle' voorbij zien komen. Iets voor jou om eens over te bellen?
    >>LINK<<
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Singa

    Is het zeker.
    Kan me de schrik betreffende het salaris dat dit uitzendbureau stelt te bieden voorstellen.
    Komt wel overeen met de BBRA beginschaal voor de functie medewerker behandelen en ontwikkelen (8) maar het zal 'm ook in de hoge overheadkosten zitten. Uitzend/detacheringsbrance verdient er graag aan. Wellicht is het salaris onderhandelbaar, zeker met al de nodige jaren werkervaring.

    Inmiddels heb ik ook 'Zwolle' voorbij zien komen. Iets voor jou om eens over te bellen?
    >>LINK<<


    Bedankt! Ik voldoe niet geheel aan de opleidingseisen, maar heb wel 1,5 als coach maatschappelijke begeleiding (vrijwilliger) bij Vluchtelingenwerk gewerkt en werk verder wel op HBO-niveau. Wellicht dat ik van de week ga bellen. Helaas hebben we op mijn huidige werk nog steeds geen duidelijkheid over een eventueel sociaal pan...Best lastig om dan te solliciteren.
  7. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Bedankt! Ik voldoe niet geheel aan de opleidingseisen, maar heb wel 1,5 als coach maatschappelijke begeleiding (vrijwilliger) bij Vluchtelingenwerk gewerkt en werk verder wel op HBO-niveau. Wellicht dat ik van de week ga bellen. Helaas hebben we op mijn huidige werk nog steeds geen duidelijkheid over een eventueel sociaal pan...Best lastig om dan te solliciteren.

    Balen zeg, die onzekerheid betreffende je huidige baan!
    Je zou in overweging kunnen nemen e.e.a. gewoon te bespreken met de contactpersoon van Randstad. Volgens mij heb je zeker een interessante achtergrond/ervaring, en inderdaad het minimaal vereiste werkniveau.
    Met name voor de hoorwerkzaamheden zijn juristen niet per definitie het meest geschikt.
    Sterkte en succes met alles gewenst!
  8. roely
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van roely
    Ik bedoel een vakantie baantje voor school verlaters.
    16 en 17 jarigen.
  9. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    >>LINK<<(Vreemdelingenrecht.com+blog)

    Nogmaals, werk voor naar verwachting langere tijd (juridisch) in o.m. het noorden (Ter Apel, Groningen).
  10. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Singa
    >>LINK<<(Vreemdelingenrecht.com+blog)

    Nogmaals, werk voor naar verwachting langere tijd (juridisch) in o.m. het noorden (Ter Apel, Groningen).

    En mocht ander werk met asielzoekers je interesse hebben, check dan zeker internet voor vacatures bij bijvoorbeeld GC A (medisch) en COA (bijvoorbeeld als woonbegeleider op een AZC). Er is door het hele land extra werk. Bijvoorbeeld: >>LINK<<
  11. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Singa
    >>LINK<<(Vreemdelingenrecht.com+blog)

    Nogmaals, werk voor naar verwachting langere tijd (juridisch) in o.m. het noorden (Ter Apel, Groningen).


    Er zijn zo'n 125 fte's nodig naar verwachting. Er wordt ook intern (rijksoverheid) geworven. Deze kandidaten gaan voor. Betreft een tijdelijke functie tot vooralsnog 1-1-2015. Locaties: Ter Apel, Den Bosch, Schiphol en Zevenaar. Geen kans op vaste aanstelling.
    28 mei '14 - 23:17:08 / 28 mei '14 - 23:35:43
  12. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Erna


    Er zijn zo'n 125 fte's nodig naar verwachting. Er wordt ook intern (rijksoverheid) geworven. Deze kandidaten gaan voor. Betreft een tijdelijke functie tot vooralsnog 1-1-2015. Locaties: Ter Apel, Den Bosch, Schiphol en Zevenaar.

    Yep. Maar er zijn naar verwachting ook genoeg externen nodig (en reeds geworven en in opleiding).

    En wat de banen binnen opvang/begeleiding/medisch betreft, er worden nog steeds nieuwe opvanglocaties geopend. Houd de plaatsen die voorheen een penitentiaire inrichting hadden goed in de gaten want die zijn gemakkelijk 'om te klappen'..
Terug naar de lijst