Vetvrije friteuse, ervaringen?

Vetvrije friteuse, ervaringen? 

Onderwerp van Lon

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Lon
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lon

    quote:
    Dit schreef Lon
    Is er een site met "lijstjes" over welke producten er allemaal in de Airfryer kunnen met baktijden en temperaturen?



    E?n vraag is al opgelost: >>LINK<<

    En de Facebookpagina >>LINK<<
    4 feb '15 - 10:24:05 / 4 feb '15 - 10:37:20
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    TIP: Volgende week, om precies te zijn vanaf donderdag 18 juni a.s., heeft de Lidl een hetelucht-friteuse van het merk Silver Crest te koop. Deze ziet er vrijwel hetzelfde uit als de Philips Airfryer. Alleen een andere prijs: euro 69,99!Smile
  3. Sjak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sjak
    Ik vraag me af of dit ook geschikt is voor grote gezinnen? Als ik zelf frietjes maak ofzo ben ik ook met friteuse wel ff bezig voor 6 mensen...
  4. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    Nee,helaas niet Jacq. Een portie friet (klein) moet 20-30minuten in de pan. En met grote eters ben je dus met 1 pan een uur bezig,voor 2 porties.

    Om die reden bakken wij geen friet in de pan,naast de reden dat kids friet niet lekker vinden uit de pan.
  5. Sjak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sjak
    quote:
    Dit schreef LoveMagenta
    Nee,helaas niet Jacq. Een portie friet (klein) moet 20-30minuten in de pan. En met grote eters ben je dus met 1 pan een uur bezig,voor 2 porties.

    Om die reden bakken wij geen friet in de pan,naast de reden dat kids friet niet lekker vinden uit de pan.


    Tnx duidelijk! Dan heb ik hem niet nodig want de rest moet ook in grote porties natuurlijk. Wij zijn meestal met 5 maar minstens 2x per week met meer....
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Sjak
    Ik vraag me af of dit ook geschikt is voor grote gezinnen? Als ik zelf frietjes maak ofzo ben ik ook met friteuse wel ff bezig voor 6 mensen...

    De Philips Airfryer is er ook in een XL formaat.
    Frietjes uit de AF duren 12 - 16 minuten. Ik gebruik altijd Aviko voor de AF. Net zo lekker en veel gezonder dan in frituurvet gebakken friet.
  7. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef LoveMagenta
    Nee,helaas niet Jacq. Een portie friet (klein) moet 20-30minuten in de pan. En met grote eters ben je dus met 1 pan een uur bezig,voor 2 porties.

    Om die reden bakken wij geen friet in de pan,naast de reden dat kids friet niet lekker vinden uit de pan.

    Klopt niet. Zie antwoord Twelve. Ik doe ook altijd patat met de airfryer xl. Gaat een hele (grote) zak friet in.
  8. quote:
    Dit schreef LoveMagenta
    Nee,helaas niet Jacq. Een portie friet (klein) moet 20-30minuten in de pan. En met grote eters ben je dus met 1 pan een uur bezig,voor 2 porties.

    Om die reden bakken wij geen friet in de pan,naast de reden dat kids friet niet lekker vinden uit de pan.



    Als je met de pan de airfryer bedoeld dan heb ik die ervaring totaal niet hier is de friet klaar in 10 min of minder...
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef LoveMagenta
    Nee,helaas niet Jacq. Een portie friet (klein) moet 20-30minuten in de pan. En met grote eters ben je dus met 1 pan een uur bezig,voor 2 porties.

    Om die reden bakken wij geen friet in de pan,naast de reden dat kids friet niet lekker vinden uit de pan.

    Als je de friet 30 minuten bakt in de AF kan ik mij voorstellen dat de kinderen de friet niet lekker vinden.Smile
  10. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef twelve

    Als je de friet 30 minuten bakt in de AF kan ik mij voorstellen dat de kinderen de friet niet lekker vinden.Smile


    Sorry Smile
    In de Tefal moeten ze zo lang. Zeker met bijna een kilo aan frite.
  11. quote:
    Dit schreef LoveMagenta


    Sorry Smile
    In de Tefal moeten ze zo lang. Zeker met bijna een kilo aan frite.



    Hahaha nu begrijp ik het Smile
  12. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef LoveMagenta


    Sorry Smile
    In de Tefal moeten ze zo lang. Zeker met bijna een kilo aan frite.


    Hoogste tijd voor de Airfryer dan!Smile
Terug naar de lijst