Zoek alle berichten van iemand...

Zoek alle berichten van iemand... 

Onderwerp van Dag


Dit onderwerp is gesloten.
door Anne-Lief zelf op 26 juli 2014 om 09:18:10

Terug naar de lijst
  1. Bezoeker
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bezoeker
    Ik vind het ook echt een gemis. Log steeds minder vaak in, omdat het voor mij op los zand begint te lijken.
    Niks aan zo Smile
  2. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    Mis het ook..
    En de spelletjes zijn nog steeds niet okSmile
  3. Volgens mij doet de reageerfunctie bij Bart het niet aangezien ik meer vragen voorbij heb zien komen van anderen die niet beantwoord worden.
  4. Boukje
    olandesina volante

    Toon alleen de berichten van Boukje
    Ik mis het zoeken ook heel erg.
    B.v. in een club, daar wil ik eerst zien of er al een draadje over een bepaald onderwerp is, zodat ik daar kan reageren, voordat ik een nieuw draadje start met (ongeveer) hetzelfde onderwerp. Het is bar onhandig om nu meerdere blz. door te moeten spitten om te zoeken, i.p.v. dat je gewoon een woord aangeeft en het programma het lijstje met onderwerpen uitspuugt waar dat begrip allemaal in voorkomt.
  5. JolandAs
    Things keep changing.

    Toon alleen de berichten van JolandAs
    En nog een die de zoekfunctie mist, niet enkel in de groepen om redenen die anderen al hebben aangegeven, maar ook op berichten van personen. Als je voorheen een berichtje niet helemaal kon volgen omdat het aanhaakte op iets dat eerder geschreven was, kon je zo terugkijken. Ik vind het ronduit vervelend dat het niet meer kan en ja, ook voor mij geldt dat ik minder inlog dan voorheen. Jammer.
  6. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Ook als iemand zich aanmeldt voor een club: ik wil dan een beetje kunnen zien wat voor berichten zo iemand eerder heeft geschreven.
    Dat kan nu niet meer. Smile
  7. quote:
    Dit schreef Boukje
    Ik mis het zoeken ook heel erg.
    B.v. in een club, daar wil ik eerst zien of er al een draadje over een bepaald onderwerp is, zodat ik daar kan reageren, voordat ik een nieuw draadje start met (ongeveer) hetzelfde onderwerp. Het is bar onhandig om nu meerdere blz. door te moeten spitten om te zoeken, i.p.v. dat je gewoon een woord aangeeft en het programma het lijstje met onderwerpen uitspuugt waar dat begrip allemaal in voorkomt.

    juist dit inderdaad.
    Als je wil kijken op bepaalde onderwerpen en dit niet mogelijk is.
    Ik begrijp dat alles in het begin nog niet feilloos loopt maar we zijn nu toch alweer even verder.
    Is Bart afwezig btw dat er geen reactie op volgt?
  8. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki


    Druk met zijn reisbureau?
    3 jul '14 - 21:23:59 / 3 jul '14 - 22:05:12
  9. Boukje
    olandesina volante

    Toon alleen de berichten van Boukje
    Ik keek bij de vorige versie geregeld via Barts profiel waar hij allemaal gereageerd had, bij welke support-vragen b.v.
    Maar dat kan nu ook niet meer...
    Je kunt nu niet meer zien of Bart ?berhaupt nog ergens reageert, of hij met een hersenschudding in bed ligt of dat hij is ondergedoken...
  10. Je kunt ook gewoon de vorige versie nog gebruiken. Daar werkt deze functie nog wel!
    >>LINK<<
  11. Boukje
    olandesina volante

    Toon alleen de berichten van Boukje
    Bij mij werkt dat niet.
    Ik kom dan gewoon op de nieuwe versie OA 3.0, niet op de oude...Smile
  12. quote:
    Dit schreef Loeki


    Druk met zijn reisbureau?


    OA all over the world
Terug naar de lijst