Zoek alle berichten van iemand...

Zoek alle berichten van iemand... 

Onderwerp van Dag


Dit onderwerp is gesloten.
door Anne-Lief zelf op 26 juli 2014 om 09:18:10

Terug naar de lijst
  1. Zeeg
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zeeg
    quote:
    Dit schreef Omega
    De zoekfunctie "naar alle berichten van iemand' werd ook vaak misbruikt voor 'onaardige doeleinden'.
    Sommige mensen misbruikten de functie om anderen op een vervelende wijze te volgen.
    Ik vind het wel positief van OA 3.0 dat deze optie daarom niet meer aanwezig is, lekker laten zo dus.


    Ik heb het van het begin af aan ook een rare optie gevonden. Een met raar bedoel ik dan meer, dat de ik het qua privacy een beetje dubieus vond.
    Natuurlijk is het zo, dat alles wat je plaatst in principe terug te vinden is, maar dit maakt het wel erg makkelijk.

    En ik beken, dat ik op regelmatig een OA-ster (want het waren meestal vrouwen) tegenkwam in b.v. een draadje, en dan dacht: h?, wie is dat? En vervolgens eens ff nalas, wat zij zoal geschreven had d.m.v. deze optie. Maar kan me niet herinneren, dat ik het voor 'onaardige doeleinden' heb gebruik, want onaardig ben ik niet.

    Maar... Deze optie hoeft voor mij niet op de oude manier terug te komen. Wel zou deze op een andere manier terug mogen komen. En dat zou, wat mij betreft mogen zijn: je laat het aanstaan, en kan dan ook bij anderen gebruik maken van deze optie. Of je zet het uit, en je kan ook bij anderen niet meer gebruik maken van deze optie. En een wisseling aan/uit zou eens in de zoveel tijd moeten kunnen. Zodat je niet even voor 5 minuten deze aan zet, en vervolgens berichten van anderen gaat bekijken, en deze vervolgens weer uit zet...
  2. Als het dan niet perse over 1 bepaald iemand is dan zou het wel handig zijn als de zoekbalk rechtsbovenin het doet. Zodat je bijvoorbeeld wel kan zien of een onderwerp vaker ter sprake is geweest. Dus dat het niet bijvoorbeeld alle berichten van Pietje of Klaas is maar dat de berichten waarin het woord voorkomt gevonden kunnen worden. Lijkt me geen rare functie, zeker niet op een forum.
  3. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    ik ben op zoek naar het draadje over autisme en rijbewijs.... ik weet dat mijn vraag al eens gesteld is en nu kan ik deze niet zoeken...vind ik jammer
  4. gewoonharm
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gewoonharm
    Een forum zonder zoekfunctie is als een krant...lees wat je voorgeschoteld krijgt en d??r moet je het mee doen.
    OA3.0 of OA1950 (avant internet)?

    Voor mij iig de reden niet veel meer op OA te komen zolang t niet werkt.
    Dus....Facebook.......th?ts OA3.1
  5. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    ik was lid van fbOA, maar k vind het storend dat er mannen zijn die daar vragen stellen aan vrouwen over het mannelijk geslacht enzo.... kan je niet filteren he. Hier is daar een clubje voor...
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Dit zou het inmiddels weer moeten doen...
  7. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef bart
    Dit zou het inmiddels weer moeten doen...



    Smile Bij mij wel...
  8. quote:
    Dit schreef bart
    Dit zou het inmiddels weer moeten doen...

    Pluim! Smile
  9. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef bart
    Dit zou het inmiddels weer moeten doen...

    Smile
  10. Bedankt! Smile
  11. quote:
    Dit schreef bart
    Dit zou het inmiddels weer moeten doen...




    Dank je wel Bart Smile
  12. gewoonharm
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gewoonharm
    Dank je wel!

    Smile
Terug naar de lijst