Rundergehakt op het randje?

Rundergehakt op het randje? 

Onderwerp van searching62

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef searching62




    Bedankt voor je aanvullig Edith ..jij komt natuurlijk uit het supermarktwezen ..

    Erger nog, het vlees wezen Smile
  2. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    Ik zou het gewoon gegeten hebben, eigenlijk... Ik koop zo vaak gehakt met een 35% sticker en vries dat in. Maar dat kan dus eigenlijk niet?
  3. quote:
    Dit schreef Dorien
    Ik zou het gewoon gegeten hebben, eigenlijk... Ik koop zo vaak gehakt met een 35% sticker en vries dat in. Maar dat kan dus eigenlijk niet?

    Altijd terugloop van de kwaliteit....
  4. quote:
    Dit schreef Ria49

    Altijd terugloop van de kwaliteit....

    en proef je dat ?
  5. quote:
    Dit schreef joop1

    en proef je dat ?

    Ik wel. Maar ik gebruik mijn neus eerst. Dat zegt je echt wel of het kan. Er zit dan een bepaalde bijna muf bedorven smaak aan en is grijzig. Ik eet persoonlijk alleen gehakt bij de slager waar ze bakken vers draaien. Wel bij goede slager waar doorloop snel is. Nooit supermarkt. Eens bij iemand spaghetti gegeten met idd gehakt uit super. Ik vond geur al niet prettig maar om gastvrouw niet voor hoofd te stoten....heb het gemerkt daarna helaas. Darmen en maag van slag. Het hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Het is mijn persoonlijke ervaring ....
  6. ik haal mijn gehakt altijd bij de super (Dirk)
    slager is mij te ver weg van de andere boodschappen
    en alle 4 mijn kleinkinderen vinden dat ik de lekkerste gehaktballen van de hele wereld heb Smile
    ik maak er dan 20 uit een kilo gehakt

    en ze mogen er dan net zoveel van eten als ze willen
    of zouden ze daarom zo lekker zijn ? Smile
  7. quote:
    Dit schreef joop1
    ik haal mijn gehakt altijd bij de super (Dirk)
    slager is mij te ver weg van de andere boodschappen
    en alle 4 mijn kleinkinderen vinden dat ik de lekkerste gehaktballen van de hele wereld heb Smile
    ik maak er dan 20 uit een kilo gehakt

    en ze mogen er dan net zoveel van eten als ze willen
    of zouden ze daarom zo lekker zijn ? Smile

    Lieve Joop....gewoon lekker doen wat je gewend bent. Ik schreef er bijvoorbaat bij dat het mijn persoonlijke ervaring isSmile
  8. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    Ik heb nooit last van mijn maag na het eten van gehakt. Dus ik ga er lekker mee door. En ik ben heel benieuwd naar het recept van Joop ;)
  9. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Dorien
    Ik zou het gewoon gegeten hebben, eigenlijk... Ik koop zo vaak gehakt met een 35% sticker en vries dat in. Maar dat kan dus eigenlijk niet?

    Als je er niet ziek van wordt is het prima maar wordt ten sterkste afgeraden. Bij een stuk vlees komt er zuurstof aan de buitenkant bij gemalen vlees is dat dus bij ieder sliertje!

    In de vriezer kan gehakt ook officieel korter dan een stuk vlees. Als je fijnproever bent,dan kan het nog dan proef je het snel genoeg ;-)
  10. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Ria49
    [B]
    Ik eet persoonlijk alleen gehakt bij de slager waar ze bakken vers draaien. Wel bij goede slager waar doorloop snel is. Nooit supermarkt.B]

    eeehm dit zegt niks, wat vers en zuiver aan gaat is ten alle tijden de super beter, kwaliteit blijft het zelfde. Slagerijen gooien er meer dingen bij die eigenlijk niet kunnen!

    Heb het net weer mee gemaakt bij een TOP slager!!!! Ongelofelijk met het schaamrood op mijn kaken en maar zeggen dat het vers is! Pure volks verlakkerij.

    En zo is er overal wat. Dus ik ben terug gekomen dat een slagerij beter is, ja van oorsprong .
  11. quote:
    Dit schreef Edith64

    eeehm dit zegt niks, wat vers en zuiver aan gaat is ten alle tijden de super beter, kwaliteit blijft het zelfde. Slagerijen gooien er meer dingen bij die eigenlijk niet kunnen!

    Heb het net weer mee gemaakt bij een TOP slager!!!! Ongelofelijk met het schaamrood op mijn kaken en maar zeggen dat het vers is! Pure volks verlakkerij.

    En zo is er overal wat. Dus ik ben terug gekomen dat een slagerij beter is, ja van oorsprong .

    Ik ben anders van mening dan jij....heb het zelf niet meegemaakt bij de slager waar ik al jaren kom en zijn eigen vee heeft. Balen dat je weer een slechte ervaring hebt meegemaakt. Gelukkig hebben we allemaal onze eigen voorkeur. Laten we het daar op houdenSmile
  12. Raaf
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raaf
    Ik haal meestal gehakt bij een Islamitische slager.
    Die draait het voor mijn neus.
    Hakt een stuk vlees van een kadaver af en stopt het in de molen.
    Ik kan dan ook nog kiezen tussen grof of fijner gemalen.
Terug naar de lijst