Rundergehakt op het randje?

Rundergehakt op het randje? 

Onderwerp van searching62

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    Ja, en nu ben ik op zoek naar een proefdier...Smile Smile
  2. sanny
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van sanny
    Geen kat in de buurt?
    Ik gebruik mijn katten altijd als proefdier, als ik twijfel. Lusten die het nog dan eet ik het en anders niet. Alleen pak ik dan wel vaak het rauwe spul.
  3. joey
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van joey
    Zitten er misschien ook van die "witte sliertjes" in die lijken te bewegen?Smile
  4. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    wil je ziek worden ofzo?
  5. quote:
    Dit schreef joey
    Zitten er misschien ook van die "witte sliertjes" in die lijken te bewegen?Smile

    Grinnik dan is gehakt ietsie ouder dan 1 dagSmile
  6. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    Toen ik mijn laatste bijdrage hier had geleverd en weer de woonkamer in liep, rook ik echt een andere geur als dat ik gewend ben als ik gehakt braad. Ik heb dan ook besloten het gehakt het gehakt te laten, en het in de kliko te gooien ...bloemkoolsausje gemaakt en zo de bloemkool met aardappels naar binnen gewerkt ...risico leek mij zeker ook in combi met jullie adviezen te groot om te nemen. Verbaas mij wel dat ze er op andere forums via google niet erg duidelijk over zijn.

    Bedankt voor jullie tips en medeleven ..
  7. quote:
    Dit schreef searching62
    Toen ik mijn laatste bijdrage hier had geleverd en weer de woonkamer in liep, rook ik echt een andere geur als dat ik gewend ben als ik gehakt braad. Ik heb dan ook besloten het gehakt het gehakt te laten, en het in de kliko te gooien ...bloemkoolsausje gemaakt en zo de bloemkool met aardappels naar binnen gewerkt ...risico leek mij zeker ook in combi met jullie adviezen te groot om te nemen. Verbaas mij wel dat ze er op andere forums via google niet erg duidelijk over zijn.

    Bedankt voor jullie tips en medeleven ..

    Je neus geeft uitslag. Wijs !
  8. quote:
    Dit schreef searching62
    Bij wijze van experiment zal ik het eens zonder boter bakken gewoon in sliertjes in een pan met een anti aanbaklaag ..het andere eten is al klaar dus ga nu afgieten ..
    als het gaar is dan zet ik mijn neus er nog een keer op en beslis ik ..daarbij zal ik jullie adviezen meewegen..bedankt!

    Smile
  9. quote:
    Dit schreef searching62
    Toen ik mijn laatste bijdrage hier had geleverd en weer de woonkamer in liep, rook ik echt een andere geur als dat ik gewend ben als ik gehakt braad. Ik heb dan ook besloten het gehakt het gehakt te laten, en het in de kliko te gooien ...bloemkoolsausje gemaakt en zo de bloemkool met aardappels naar binnen gewerkt ...risico leek mij zeker ook in combi met jullie adviezen te groot om te nemen. Verbaas mij wel dat ze er op andere forums via google niet erg duidelijk over zijn.

    Bedankt voor jullie tips en medeleven ..


    Zeer verstandig, anders had er mss binnenkort wel een oproepje op OA gestaan om een kaartje te sturen naar Searching 62 vanwege een voedselvergiftiging oidSmile
  10. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Probleem opgelost.
    Ter lering en vermaak.
  11. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef searching62
    En stel dat ik het gehakt in sliertjes bak ..dus door en door bak ..kun je er dan toch nog ziek van worden?

    Jan je zult het gehakt niet meer hebben Smile.maar een tip, heel vlees had je kunnen nemen gemalen vlees is al kwetsbaarder, dus dat als je het koopt met korting omdat het vandaag de laatste dag is moet je het ook opmaken en niet meer invriezen. In jou geval, iets wat niet lekker ruikt niet eten ook al is het nog een dag "goed". Voortaan ff ruiken aan vlees dingen zodat je leert hoe iets ruikt. En gehakt in sliertjes bakken noemen we rullen en dat kun je zeker zonder vet doen! Tenzij je extra mager gehakt neemt


    Ik weet alles van vlees dus klets niet uit mijn nek Smile

    Heb je het trouwens nog gegeten?
  12. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef Edith64

    Heb je het trouwens nog gegeten?


    quote:
    Dit schreef searching62
    ...risico leek mij zeker ook in combi met jullie adviezen te groot om te nemen.


    Bedankt voor je aanvullig Edith ..jij komt natuurlijk uit het supermarktwezen ..
Terug naar de lijst