Welke topping heb jij (bed) en ben je er tevreden over?

Welke topping heb jij (bed) en ben je er tevreden over? 

Onderwerp van Bleep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. saar-tej
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saar-tej
    quote:
    Dit schreef Margo
    Op vakantie heerlijk geslapen op een veldbed met schuimmatras.
    Nu thuis pijnlijke heupen, veel draaien en onrustig wakker worden. Ik dacht dat het aan wat anders lag.

    Nu wil ik een topping proberen maar geen idee welke, dus graag wat gebruikerservaringen ;-)

    als ik alleen sliep zou ik zelf dit thuis dan gewoon doorzetten op je veldbed,waarom moeilijk doen?
  2. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Ik heb de Sultan Tor?d van Ikea.
    Uitermate comfortabel.


    Zoiets wil ik ook. In 2012 woog ik 96 kilo. Vorig jaar 85 en nu 74. Zitten doet zeer net als slapen. Heb geen billen meer en geen spek op mijn heupen. Nou dat ligt en zit echt f@ck.
  3. quote:
    Dit schreef saar-tej

    als ik alleen sliep zou ik zelf dit thuis dan gewoon doorzetten op je veldbed,waarom moeilijk doen?

    Smile The thought crossed my mind....
  4. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    ...... en als je het schuimmatras van je veldbed als topping gebruikt ?? Smile
  5. Een goed matras is vele malen duurder dan een goede topper uiteraard. Ik zweer bij een traagschuim topper...maar dat is heel persoonlijk. In een beddenspeciaalzaak maar ook bij Ikea kun je proefliggen...maak er gebruik van.
  6. Mag ik tussendoor even bekennen dat ik geen idee had wat een topping of topper was? Nu eigenlijk nog steeds niet, maar ik heb net een IKEA-gids ontvangen, dus zal straks eens kijken.
  7. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef Winterklaar
    Mag ik tussendoor even bekennen dat ik geen idee had wat een topping of topper was? Nu eigenlijk nog steeds niet, maar ik heb net een IKEA-gids ontvangen, dus zal straks eens kijken.


    Wat een topper is weet ik wel

  8. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Winterklaar
    Mag ik tussendoor even bekennen dat ik geen idee had wat een topping of topper was? Nu eigenlijk nog steeds niet, maar ik heb net een IKEA-gids ontvangen, dus zal straks eens kijken.


    Zo leer je nog eens iets!
  9. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Winterklaar
    Mag ik tussendoor even bekennen dat ik geen idee had wat een topping of topper was? Nu eigenlijk nog steeds niet, maar ik heb net een IKEA-gids ontvangen, dus zal straks eens kijken.

    Ik kende het ook niet,. Wel de topping van een gerecht, maar topping bed niet. Smile
  10. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Heb zo'n twee jaar geleden een boxspring van Avek gekocht. Daar zat ook een topper bij.
    De voordelen vind ik dat je geen "naad" tussen de matrassen meer hebt en dat het lekker licht is om het hoeslaken te verwisselen.
    Je hoeft geen zwaar matras meer op te tillen.

    Verder slaapt hij ook goed.
    Nadeel vond ik dat er al snel een kuil in kwam. Nu draai ik hem wel elke keer om en van hoofd- naar voeteneind, maar die kuil blijft.

    Van wat voor materiaal hij is weet ik niet eens. Ben wel blij dat als hij aan vervanging toe is ik niet 2 matrassen hoef te kopen maar alleen een topper!
  11. quote:
    Dit schreef Dion


    Wat een topper is weet ik wel


    Ik heb eerlijk gezegd een heel ander soort mensen voor ogen als ik denk aan artiesten die ik als toppers beschouw.
  12. saar-tej
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saar-tej
Terug naar de lijst