Welke topping heb jij (bed) en ben je er tevreden over?

Welke topping heb jij (bed) en ben je er tevreden over? 

Onderwerp van Bleep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef saar-tej
    >>LINK<<

    traagschuim

    Dit advies kreeg ik gisteren ook, om eens bij een kampeerwinkel te gaan kijken Smile

    Traagschuim word het dus Smile
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Margo

    Dit advies kreeg ik gisteren ook, om eens bij een kampeerwinkel te gaan kijken Smile

    Traagschuim word het dus Smile


    In de tent lag geen traagschuim op de veldbedden, dus eerst even uitproberen. Ligt waarschijnlijk anders dan die schuimrubberen (noppen-) matrassen.
  3. Bericht van saar-tej is op 16-08-2014 om 21:07:47 uur verwijderd door saar-tej.

    Reden: dubbel

     
  4. saar-tej
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saar-tej
    Als t echt goed slaapt ga ik er ook maar aan
    nu zijn mijn spieren smorgens stijf als ik wakker wordtSmile en heb ik op de bank geslapen heb ik nergens last vanSmile
  5. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    Margo, ik heb paar jaar geleden matras geprobeerd en laten aanraden, echter ben ik een buik en zij slaper wat betekend dat ik voor op de buik een stevigere nodig heb dan op de zij. Ik vond het nog ietwat te hard en ik heb toen bij ikea een opdek matrasje gekocht van 4cm, perfect! Deze hebben ze in diverse soorten mee een goedkopere oplossing
    Smile
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Ik heb geen topping op mijn bed, ik heb wel een heule dikke matras. Smile
  7. Hoi Margo, ik heb een topper van Ikea het is een soort tempur idee.....heb zelf Atrose het werkt voor mij prima....ook misschien een optie!!

    Groetjes Tan
  8. Gisteren bij Ikea geweest, dat vond ik niets.
    Veel te zacht, ik zakte er helemaal in weg.
    Of het kwam doordat er al zoveel mensen op gelegen hebben Smile
    Lijkt mij dat dat niet goed kan zijn voor je rug.

    Ik ga verder kijken, maar heb wel alvast zo'n ding voor tussen de matrassen gekocht. Minder rugpijn alvast, maar ik word nog wel wakker elke keer als ik er tussen/ er op rol.
  9. Dat is heel jammer , maar misschien heb je gelijk teveel mensen op 1 matras Smile
    Wat ik ook heb gedaan is een goed vast matras gekocht in plaats van 2 losse... bij Beterbed outlet bij mij in de buurt, prijs viel reuze mee.
    Deze zijn dan verkeerd besteld enz

    Anders zou ik het niet weten helaas, maar ik wens je wel veel succes.

    Grtjes Tan.
  10. samsam
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van samsam
    nasa traagschuim topdek matras vond ik heerlijk. Die had ik net in 2 x 90 cm breed maar ging door omstandigheden voor een nieuw matras waar dat ingebouwd zat. De topdekjes liggen nu (vermaakt door mijzelf) in het vooronder van de boot en daar slaap ik nu ook weer heerlijk. Geen pijn in de heupen, rug en schouders meer. Die dingen kwamen toendertijd bij de makro vandaan, kosten nog geen 90 euro per stuk.
  11. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Ik hoopte door dit draadje veel wijzer te worden. Maar zoals ik al vermoedde is een matras een zeer persoonlijk iets.
    Heb ook erg last van rugpijn uitstralend naar mijn been. Ischias-achtig. Weet ook niet of het van mijn matras komt, maar die is volgens mij wel aan vervanging toe.
    Ik heb een (oud) Auping matras. Die zou nu nieuw ruim 1000 euro per matras gaan kosten.
    Dat kan ik me nu niet meer permitteren. Wil eigenlijk beide matrassen vervangen omdat ik beide (na mijn scheiding) om de beurt beslapen heb.

    Is een topping alleen geschikt voor een boxspring?

    Proefliggen heb ik gisteren gedaan; volgens mij ligt elk bed lekker op dit moment. Die van mij is nu veel te zacht.

    Ik zag gisteren een 2-persoonstopping die van boven voor een deel los was. Vroeg me toen af waarom dat was. Realiseer me nu door een opmerking van iemand hiervoor dat je zoiets moet nemen als je een verstelbaar hoofdeinde hebt.

    Ik denk nu aan een "matras" van IKEA.
  12. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Ik kijk net bij de outletpagina van Auping.
    Daar hebben ze allerlei toppings in de sale.

    >>LINK<<
    30 aug '14 - 18:07:14 / 30 aug '14 - 19:44:25
Terug naar de lijst