Hello Fresh

Hello Fresh 

Onderwerp van Dianaa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. 't Is eigenlijk wel belachelijk duur, voor 3 maaltijden voor 3 personen ben ik ?49 kwijt

    Vreemd:
    -1 persoon is ?34
    -2 personen is ?39
    -3 personen is ?49
    Beetje groot verschil tussen 2 en 3 personen
  2. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef Marlies
    't Is eigenlijk wel belachelijk duur, voor 3 maaltijden voor 3 personen ben ik ?49 kwijt

    Vreemd:
    -1 persoon is ?34
    -2 personen is ?39
    -3 personen is ?49
    Beetje groot verschil tussen 2 en 3 personen


    Raar h?
    ik vind het verschil tussen 3 en 5 maaltijden weinig, waardoor ik eerder voor 5 dan 3 zou kiezen. Niet in verhouding. ...
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    >>LINK<<

    Als ik dit lees, dan zijn de porties behoorlijk groot en kun je wellicht met 3 niet hele grote eters ook met de hoeveelheid van 2 personen uit de voeten.
  4. Ik heb een probeerbox voor twee personen besteld. Ben benieuwd.
  5. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    Via deze link krijg je eenmalig een korting van ?15 op een originalbox (dus niet op de proefbox!).
    >>LINK<<
  6. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    quote:
    Dit schreef Marlies
    't Is eigenlijk wel belachelijk duur, voor 3 maaltijden voor 3 personen ben ik ?49 kwijt

    Vreemd:
    -1 persoon is ?34
    -2 personen is ?39
    -3 personen is ?49
    Beetje groot verschil tussen 2 en 3 personen


    Ik vind het vooral voor 1 persoon erg duur.
  7. quote:
    Dit schreef Malero
    Ja ik.

    Prachtige produkten, maar ik vind het te duur.





    Yep
  8. quote:
    Dit schreef Arno


    Ik vind het vooral voor 1 persoon erg duur.




    SmileSmileSmile
  9. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    Ik heb 2 keer een box gedaan. Dat moest nl als je de korting nam op de eerste box. De producten zijn heerlijk vers en de porties zijn ruim, maar ik hield niet over voor een derde persoon (zoon is grote eter en ik eet 'normaal'). De recepten zijn best lekker en de variatie is groot, ik was er wel tevreden over, alleen... Te duur. Ik at een pasta met paprikasaus die me normaal ?2 zou kosten kwa ingredienten en daar betaalde ik omgerekend ?13 voor. Vriendin van me heeft hem ook en die zweert erbij, vers, geen pakjes en ze hoeft de deur niet uit en niet zelf te verzinnen. En daar betaal je dan ook voor.
  10. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    Ik heb hier een cadeaukaart liggen voor 20,- korting op je eerste box. Niet geldig op de proefbox of de fruitbox. Minimaal 2 boxen afnemen. PB maar als je 'm wilt.
  11. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    Ik kreeg vandaag mijn pakketten.
    De recepten zijn: gebakken scholfilet met rozemarijnaardappelen en frisse salade, Thaise rijst met rundergehakt, paksoi en pinda's en Fusilli met aubergine, cherrytomaten en Griekse feta.
    Het ziet er goed uit allemaal. Het lijkt niet superveel. We zullen zien of het genoeg is als het bereid is. De fruitbox vind ik wel duur voor wat je ervoor krijgt. Er zijn goedkopere pakketten die zeker niet minder van kwaliteit zijn. Maar goed, wel makkelijk, 1 adres voor fruit en maaltijden. Weet nog niet of t een blijvertje gaat worden.
    25 aug '14 - 18:53:38 / 7 mrt '15 - 08:32:02
  12. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    Het maaltijdenpakket.
    Plaatje
    25 aug '14 - 18:54:22 / 25 aug '14 - 21:06:09
Terug naar de lijst