Hello Fresh

Hello Fresh 

Onderwerp van Dianaa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    We hebben hier inmiddels een aantal boxen van HelloFresh gekregen.
    Omdat ik het best duur vind, zeker omdat ik er extra de fruitbox bij bestel, ben ik verder gaan zoeken.
    Zo >>LINK<< gevonden.
    Zelfde concept. Incl. in iedere box, brood, sap en fruit. Nagenoeg zelfde prijs als HelloFresh maar dus wel completer.
    Produkten die je krijgt zien er goed uit. Goede kwaliteit.
    De recepten staan alleen op internet. Koken vanaf een boekje vind ik toch prettiger.
    Volgens Beebox is hiervoor gekozen omdat de meeste mensen toch de recepten via de tablet lezen? Ik niet.
    Dat ding heeft men dan gewoon tussen de spullen op het aanrecht liggen? Wordt niet nat of vies?
    Je moet meer extra dingen in huis halen om de recepten te kunnen maken. Dat vind ik een groot nadeel.
    Je kiest toch voor dit concept uit gemak? Ik tenminste wel.
    Nu snap ik wel waarom ze dit doen. Ze leveren alleen biologische produkten en uit eigen land.
    Prima. Maar dan vind ik eigenlijk dat je ook recepten erbij moet geven die volledig volgens dat concept gemaakt kunnen worden.
    En niet denken ik wil NL en biologisch leveren maar ja, dit recept is alleen maar lekker met buitenlandse ingredi?nten erbij en de klant dan maar weer op pad laten gaan.
    Maar mss ben ik te kritisch. Dat zei iemand tegen me pasgeleden. Tja, lekker eten, kwaliteit en service is hier nu eenmaal wel "een dingetje". ;)
    Fruit zit in het pakket idd. Wij hebben gekozen voor het XXL pakket kh-arm voor 2 pers. Het meest uitgebreide pakket wat er is.
    Aan fruit zit erbij: 2 appels, 2 peren en een minibakje aan witte druiven. Met pit helaas. In de lijst staat dat er blauwe druiven geleverd worden.
    5 items voor 2 pers. voor 1 hele week? Smile
    Commentaar hierop, ja het is ook bedoeld als aanvulling. Nou dan schiet het z'n doel, iig voor mij, voorbij. Zo wordt het op de website ook niet gepresenteerd.
    Ik maak de 4 weken vol, want vooruit betaald. Maar dit is geen blijvertje.
    Nu was ik gisteren op een streekmarkt en ontdekte daar >>LINK<<
    Daar kan je pakketten bestellen ?n losse boodschappen. Gratis bezorging. Leveren va 25 euro. Da's te doen voor een klein huishouden. Alles is biologisch en je zit niet aan 1 pakket vast. Je kan stoppen en switchen wanneer je wil. Vele soorten pakketten. Wekelijks bijpassende recepten erbij. Ik ben blij en om. Heb mn 1e bestelling al gedaan. Wordt donderdag bezorgd. Ben benieuwd.
    Zodra ik mn 4 Beeboxen gekregen heb, ga ik hier ook mn pakketten bestellen. ?t Was ff zoeken, maar nu heb ik wat ik wil. Biologisch, thuisbezorgd en zowel losse boodschappen als pakketten.
    Iemand anders die Beebox en of BeterBio kent?
    28 sep '14 - 15:15:17 / 28 sep '14 - 16:09:35
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Zonnevonne
    We hebben hier inmiddels een aantal boxen van HelloFresh gekregen.
    Omdat ik het best duur vind, zeker omdat ik er extra de fruitbox bij bestel, ben ik verder gaan zoeken.
    Zo >>LINK<< gevonden.
    Zelfde concept. Incl. brood, sap en fruit. Nagenoeg zelfde prijs als HelloFresh maar dus wel completer.
    Produkten zien er goed uit.
    De recepten staan alleen op internet. Koken vanaf een boekje vind ik toch prettiger.
    Volgens Beebox is hiervoor gekozen omdat de meeste mensen toch de recepten via de tablet lezen?
    Dat ding heeft men dan gewoon tussen de spullen op het aanrecht liggen? Wordt niet nat of vies?
    Je moet meer extra dingen in huis halen om de recepten te kunnen maken. Dat vind ik een groot nadeel.
    Je kiest toch voor dit concept uit gemak? Ik tenminste wel.
    Nu snap ik wel waarom ze dit doen. Ze leveren alleen biologische produkten en uit eigen land.
    Prima. Maar dan vind ik eigenlijk dat je ook recepten erbij moet geven die volgens dat concept gemaakt kunnen worden.
    En niet denken ik wil NL en biologisch leveren maar ja, dit recept is alleen maar lekker met buitenlandse ingredi?nten erbij en de klant dan maar weer op pad laten gaan.
    Maar mss ben ik te kritisch. Dat zei iemand tegen me pasgeleden. Tja, lekker eten is hier nu eenmaal wel "een dingetje". ;)
    Fruit zit in het pakket idd. Wij hebben gekozen voor het XXL pakket kh-arm voor 2 pers. Het meest uitgebreide pakket wat er is.
    Aan fruit zit erbij: 2 appels, 2 peren en een minibakje aan witte druiven. Met pit helaas. In de lijst staat dat er blauwe druiven geleverd worden.
    5 items voor 2 pers. voor 1 hele week? Smile
    Commentaar hierop, ja het is ook bedoeld als aanvulling. Nou dan schiet het z'n doel, iig voor mij, voorbij. Zo wordt het op de website ook niet gepresenteerd.
    Ik maak de 4 weken vol, want vooruit betaald. Maar dit is geen blijvertje.
    Nu was ik gisteren toevallig op een streekmarkt en ontdekte daar >>LINK<<
    Daar kan je pakketten bestellen ?n losse boodschappen. Gratis bezorging. Leveren va 25 euro. Da's te doen voor een klein huishouden. Alles is biologisch en je zit niet aan 1 pakket vast. Je kan stoppen en switchen wanneer je wil. Vele soorten pakketten. Wekelijks bijpassende recepten erbij. Ik ben blij en om. Heb mn 1e bestelling al gedaan. Wordt donderdag bezorgd. Ben benieuwd.
    Over 3 weken ga ik hier ook mn pakketten bestellen. ?t Was ff zoeken, maar nu heb ik wat ik wil. Biologisch, thuisbezorgd en zowel losse boodschappen als pakketten.
    Iemand anders die Beebox en of BeterBio kent?


    Ik wacht even jouw ervaring met BeterBio af Smile Ben heel benieuwd.
  3. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ik wacht even jouw ervaring met BeterBio af Smile Ben heel benieuwd.

    Inmiddels heb ik een aantal keren bij BeterBio besteld.
    Ivm mijn nog lopende abonnement bij Beebox heb ik echter nog geen maaltijdpakket afgenomen.
    Wel wekelijks een actiefpakket voor het fruit en diverse "losse" boodschappen.
    Tot nu toe ben ik erg tevreden. S?per attente klantenservice. Zij weten wat service verlenen is. Ik kom het vaak anders tegen.
    Er wordt meegedacht, op opmerkingen wordt serieus ingegaan en ze doen hun best om assortimentsverzoeken in te willigen.
    Ik wil graag "bag in box" wijn. Wss is het vlg week aan het assortiment toegevoegd. Smile
    Jammer voor jou Kaatje dat het nog niet in jouw regio bezorgd wordt. Maar wellicht als je het gaat vragen? Ze zullen er zeker hun best voor doen.
  4. HelloFresh is de enige die hier in de buurt levert. Het is wel prijzig, maar omdat ik op dit moment wat beperkingen heb m.b.t. het organiseren van de maaltijden en het boodschappen doen komt het me toch beter uit.
    De driepersoonsporties zijn voor ons (2 kleine eters en 1 grote) behoorlijk ruim. Ik bestel het vijfdagenpakket voor 2 personen, 49,= en royaal voldoende, heb vaak genoeg kliekjes over voor het weekend.

    Natuurlijk is het vaak een kwestie van smaak, geduld en tijd ;-) maar het koken vind ik fijn om te doen en de recepten zijn duidelijk. Het is gezond eten, lekker, leuke recepten, zelfs de jongens zijn er over te spreken (en jongste is een ontieglijke zeur wat eten betreft).

    Voor mij dus eigenlijk vooral een noodzaak op dit moment, maar ik moet zeggen dat ik het niet vervelend vind ;-)

    NB vorige week was er iets mis gegaan, een product was toch niet echt vers. Ik heb dat gemeld en kreeg meteen excuses en een goedmakertje!
  5. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    Ik kreeg vandaag bij mijn BeterBio-bestelling een kaart waar op staat dat zij in 2015 o.a. ook in Deventer gaan bezorgen. In Apeldoorn deden ze dat al. Deze info is speciaal voor Kaatje. :)
    Inmiddels ook een x een Streekbox van ze ontvangen. Prima verzorgd. Prima recepten. Niet allemaal even snel op tafel echter en da's voor mij persoonlijk toch wel belangrijk. Resumerend zou ik uiteindelijk voor Hellofresh kiezen.
  6. Ik ben er inmiddels weer mee gestopt. Deels om financi?le redenen (ik heb de structuur van een nog net niet volledig voorgekauwd menu hard nodig helaas), maar ook omdat ik steeds meer vraagtekens heb over de versheid. Er zaten vaak bakjes kruiden mee waar je de hele week mee kon doen, maar die na 2-3 dagen al zwart en zelfs beschimmeld raakten. Dingen die ontbraken (of juist veel meer dan beschreven in het recept). Het mooie frisse was er vanaf...

    Maar ik mis de recepten en de ontdekkingen van ingredi?nten die ik nog niet kende wel heel erg...
  7. quote:
    Dit schreef Yvonne
    BeterBio





    Bezorgt ook niet in de Achterhoek Smile
  8. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    quote:
    Dit schreef fleurie

    Maar ik mis de recepten en de ontdekkingen van ingredi?nten die ik nog niet kende wel heel erg...

    Daarvoor kan je ze volgen op FB. gratis en voor niets :)
  9. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    quote:
    Dit schreef Anne-Lief

    Bezorgt ook niet in de Achterhoek Smile

    Smile Ik zou verhuizen als ik jou was. Smile
    Tot die tijd.... Je werkt toch (ook) elders dacht ik? Misschien bezorgen ze daar wel?
  10. quote:
    Dit schreef Yvonne

    Daarvoor kan je ze volgen op FB. gratis en voor niets :)



    Inderdaad! Mooi! Smile
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Yvonne
    Ik kreeg vandaag bij mijn BeterBio-bestelling een kaart waar op staat dat zij in 2015 o.a. ook in Deventer gaan bezorgen. In Apeldoorn deden ze dat al. Deze info is speciaal voor Kaatje. :)
    Inmiddels ook een x een Streekbox van ze ontvangen. Prima verzorgd. Prima recepten. Niet allemaal even snel op tafel echter en da's voor mij persoonlijk toch wel belangrijk. Resumerend zou ik uiteindelijk voor Hellofresh kiezen.


    Dank je! Smile

    Ik heb deze week voor het eerst een box van Hellofresh. Zoon is nogal een moeilijke eter, dus lastig om het hem naar zijn zin te maken. Vanavond gaan we aan de pasta met spinazie en pesto. Er zit geen vlees in, waardoor ik denk dat zoonlief er niet zo blij mee zal zijn (gisteren hadden we vissoep....), dus ik denk dat ik er maar kip doorheen gooi.
    Op zich best tevreden, maar ik vind het jammer dat ik de gerechten niet iets meer over de week kan verspreiden. I.v.m. houdbaarheid moest ik 3 dagen achtereen aan de slag met deze producten. Ik weet namelijk ook niet zeker of ik het vlees en de vis in de vriezer had kunnen gooien.
  12. quote:
    Dit schreef fleurie
    Ik ben er inmiddels weer mee gestopt. Deels om financi?le redenen (ik heb de structuur van een nog net niet volledig voorgekauwd menu hard nodig helaas), maar ook omdat ik steeds meer vraagtekens heb over de versheid. Er zaten vaak bakjes kruiden mee waar je de hele week mee kon doen, maar die na 2-3 dagen al zwart en zelfs beschimmeld raakten. Dingen die ontbraken (of juist veel meer dan beschreven in het recept). Het mooie frisse was er vanaf...
    .



    Tsja, niet behandeld met conserveringsmiddelen etc.

    Maar.......... wat velen niet weten, is dat diepvriesgroente meer voedingsmiddelen bevat dan groente dat al een paar dagen ligt
Terug naar de lijst