Hello Fresh

Hello Fresh 

Onderwerp van Dianaa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Dank je! Smile
    Op zich best tevreden, maar ik vind het jammer dat ik de gerechten niet iets meer over de week kan verspreiden. I.v.m. houdbaarheid moest ik 3 dagen achtereen aan de slag met deze producten. Ik weet namelijk ook niet zeker of ik het vlees en de vis in de vriezer had kunnen gooien.

    Ik had dit probleem niet. Ik verdeelde de gerechten echt over de hele week en soms langer. Wij hadden 1 box per 2 weken nml. Dat ging zonder problemen. Geen idee of ze slordiger geworden zijn. Gezien ook de reactie van Fleurie. Ook van slechte spullen heb ik geen last gehad. Vlees en vis kan prima de vriezer in. Deed ik ook soms en we leven nog. :)
  2. quote:
    Dit schreef kaatje


    Dank je! Smile

    Ik heb deze week voor het eerst een box van Hellofresh. Zoon is nogal een moeilijke eter, dus lastig om het hem naar zijn zin te maken. Vanavond gaan we aan de pasta met spinazie en pesto. Er zit geen vlees in, waardoor ik denk dat zoonlief er niet zo blij mee zal zijn (gisteren hadden we vissoep....), dus ik denk dat ik er maar kip doorheen gooi.
    Op zich best tevreden, maar ik vind het jammer dat ik de gerechten niet iets meer over de week kan verspreiden. I.v.m. houdbaarheid moest ik 3 dagen achtereen aan de slag met deze producten. Ik weet namelijk ook niet zeker of ik het vlees en de vis in de vriezer had kunnen gooien.



    Ja hoor, dat kan.
  3. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Yvonne
    ........................
    Volgens Beebox is hiervoor gekozen omdat de meeste mensen toch de recepten via de tablet lezen? Ik niet.
    Dat ding heeft men dan gewoon tussen de spullen op het aanrecht liggen? Wordt niet nat of vies?
    ..........................


    Kijk hier es Smile
  4. quote:
    Dit schreef Siep



    Tsja, niet behandeld met conserveringsmiddelen etc.

    Maar.......... wat velen niet weten, is dat diepvriesgroente meer voedingsmiddelen bevat dan groente dat al een paar dagen ligt



    Klopt.

    Maar dingen als pastinaak, gekleurde bietjes en worteltjes en dat soort dingen vind je daar niet Smile
  5. Kijk...! Dit was me nog niet opgevallen...! ;-)

    >>LINK<<
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Yvonne

    Ik had dit probleem niet. Ik verdeelde de gerechten echt over de hele week en soms langer. Wij hadden 1 box per 2 weken nml. Dat ging zonder problemen. Geen idee of ze slordiger geworden zijn. Gezien ook de reactie van Fleurie. Ook van slechte spullen heb ik geen last gehad. Vlees en vis kan prima de vriezer in. Deed ik ook soms en we leven nog. :)


    Ik kon deze producten echt niet zo lang bewaren. Heb het pakket zondagavond ontvangen en het langst houdbare product was (volgens de verpakking) slechts tot vandaag te gebruiken Smile
  7. quote:
    Dit schreef Yvonne

    Smile Ik zou verhuizen als ik jou was. Smile
    Tot die tijd.... Je werkt toch (ook) elders dacht ik? Misschien bezorgen ze daar wel?




    Ik woon hier heerlijk, dank je en ik werk een kwartier van mijn huis.... dus nee.... die boxen worden het niet voor mij.
  8. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ik kon deze producten echt niet zo lang bewaren. Heb het pakket zondagavond ontvangen en het langst houdbare product was (volgens de verpakking) slechts tot vandaag te gebruiken Smile

    Dan zou ik in ieder geval met de klantenservice gaan bellen als ik jou was.
  9. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Kijk hier es Smile

    Smile wat een grappig filmpje SmileSmile
  10. Megane
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Megane
    Wij vinden het fantastisch. Zijn zelfs van 3 naar 5 dagen gegaan, voor tien euro meer 2 dagen extra.

    Als je minimaal twee keer een doos afneemt ( je neemt een abo en zegt na twee keer op) krijg je tien euro korting.

    Jullie mogen mijn code daarvoor gebruiken. Eerlijk is eerlijk, levert mij ook wat op
    3cd9rz
  11. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    als je in Zeeuws Vlaanderen woont of op de Wadden, heb je nog steeds pech. Maar in de rest van NL, levert De Krat ook diverse boxen v.a. deze week. Goed nieuws lijkt mij.

    >>LINK<<
  12. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Yvonne
    als je in Zeeuws Vlaanderen woont of op de Wadden, heb je nog steeds pech. Maar in de rest van NL, levert De Krat ook diverse boxen v.a. deze week. Goed nieuws lijkt mij.

    >>LINK<<

    De eigenaresse is waanzinnig leuk en hun producten zijn echt goed Smile
Terug naar de lijst