Verliefd op een huis! - Deel 3

Verliefd op een huis! - Deel 3 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    De keuring is goed gegaan, geen rare dingen gevonden, dus gisteren een bod uitgebracht. Vanochtend een tegenbod gekregen, dus we zijn officieel in onderhandeling Smile
  2. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    quote:
    Dit schreef Bloem
    De keuring is goed gegaan, geen rare dingen gevonden, dus gisteren een bod uitgebracht. Vanochtend een tegenbod gekregen, dus we zijn officieel in onderhandeling Smile


    Gefeliciteerd Bloem, dat er maar een mooi bod uit mag rollen.
  3. Herna
    Geniet

    Toon alleen de berichten van Herna
    Wat leuk om te lezen zo heb ik vorig jaar nov huisje gekocht :)

    Succes met de onderhandelingen .
  4. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    Leuk hoor, zo"n prille liefde. Veel geluk samen.
  5. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    spannend...........................! Ik duim voor jeSmile
  6. quote:
    Dit schreef Bloem
    De keuring is goed gegaan, geen rare dingen gevonden, dus gisteren een bod uitgebracht. Vanochtend een tegenbod gekregen, dus we zijn officieel in onderhandeling Smile

    Wooohoooo spannend!!
  7. Angelie67
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Angelie67
    quote:
    Dit schreef Bloem
    De keuring is goed gegaan, geen rare dingen gevonden, dus gisteren een bod uitgebracht. Vanochtend een tegenbod gekregen, dus we zijn officieel in onderhandeling Smile

    Dit ga jij gewoon fiksen wijfie..... leuk! Smile
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    De onderhandelingen zijn in volle gang. Verkopers hebben weinig ruimte, dus heel snel gaat het niet, maar goed... Ik moest toch al aan mijn geduld werken.

    De vraag is: ga ik het hard spelen of wil ik het huis gewoon kopen? En daar krijg ik verschillende adviezen in Smile
  9. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Bloem
    De keuring is goed gegaan, geen rare dingen gevonden, dus gisteren een bod uitgebracht. Vanochtend een tegenbod gekregen, dus we zijn officieel in onderhandeling Smile

    Helemaal leuk! Smile

    Ik kreeg vandaag groen licht van de verkopend makelaar want er was hier nog steeds het dingetje dat de bank van de verkoper toestemming moest geven voor de verkoop voor het bedrag wat ik geboden had.
    Ook hier gingen de onderhandelingen eerst heel moeizaam omdat de verkoper niet wilde zakken met de vraagprijs. Maar ergens gaandeweg het traject heeft de bank ingegrepen omdat er al een flinke betalingsachterstand is.
    Ik kan nu eindelijk zelf verder met mijn bank om de hypotheek te regelen.
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Boep

    Helemaal leuk! Smile

    Ik kreeg vandaag groen licht van de verkopend makelaar want er was hier nog steeds het dingetje dat de bank van de verkoper toestemming moest geven voor de verkoop voor het bedrag wat ik geboden had.
    Ook hier gingen de onderhandelingen eerst heel moeizaam omdat de verkoper niet wilde zakken met de vraagprijs. Maar ergens gaandeweg het traject heeft de bank ingegrepen omdat er al een flinke betalingsachterstand is.
    Ik kan nu eindelijk zelf verder met mijn bank om de hypotheek te regelen.

    Oh dat is fijn!! Dan kun je eindelijk verder!
  11. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Oh dat is fijn!! Dan kun je eindelijk verder!

    Ja, was een formaliteitje want mondeling had de bank al wel toestemming gegeven maar het moest nog op schrift.
    Wat ik maar bedoelde was, inhakend op jou, niet meteen al teveel tegemoet komen aan de verkoper. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Smile
  12. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Boep

    Ja, was een formaliteitje want mondeling had de bank al wel toestemming gegeven maar het moest nog op schrift.
    Wat ik maar bedoelde was, inhakend op jou, niet meteen al teveel tegemoet komen aan de verkoper. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Smile

    Daar ben ik me van bewust. Wat gewoon mee speelt is dat ik echt wel een goede prijs wil betalen. Ik wil dit huis gewoon kopen. Morgen gaat de taxateur even kijken, dat maakt het ook alweer makkelijker. En als er dan een verschil is van een paar duizend ga ik niet al te moeilijk doen.
Terug naar de lijst