Verliefd op een huis! - Deel 3

Verliefd op een huis! - Deel 3 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Daar ben ik me van bewust. Wat gewoon mee speelt is dat ik echt wel een goede prijs wil betalen. Ik wil dit huis gewoon kopen. Morgen gaat de taxateur even kijken, dat maakt het ook alweer makkelijker. En als er dan een verschil is van een paar duizend ga ik niet al te moeilijk doen.

    Lijkt mij slim, als je echt verliefd ben op het huis kan je het beste een heel re?le bod uitbrengen.
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Daar ben ik me van bewust. Wat gewoon mee speelt is dat ik echt wel een goede prijs wil betalen. .

    Nee, om een paar duizend moet je het niet laten schieten. Ik heb nu ook exact de taxatiewaarde betaald maar de verkoper gaf eerst geen krimp. Die wilde er nog heel wat uitslepen. Onterecht blijkt. Dat zij ooit een extra hypotheek genomen heeft wat je in het huis niet terug ziet is niet mijn probleem.
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Boep

    Nee, om een paar duizend moet je het niet laten schieten. Ik heb nu ook exact de taxatiewaarde betaald maar de verkoper gaf eerst geen krimp. Die wilde er nog heel wat uitslepen. Onterecht blijkt. Dat zij ooit een extra hypotheek genomen heeft wat je in het huis niet terug ziet is niet mijn probleem.

    Nee daar heb je helemaal gelijk in. Ik weet dat zij enorm veel hebben verbouwd en gerenoveerd en ik weet waar ze het voor hebben gekocht. Ze leggen er nu denk ik al op toe. Is in zekere zin niet mijn probleem, maar het huis is bouwtechnisch in goede staat en de renovatie is goed en nauwkeurig gedaan. Ik zie dus wel waarom de vraagprijs is zoals hij is.

    En ik denk dat ik toch een hart heb. Het is een leuk stel, babietje, hebben huis erg mooi gemaakt en ik wil ze het vel niet over de neus trekken. Ik eet geen boterham minder om een par duizend euro hypotheek en ik wil alleen dit huis.

    Dat heb ik uiteraard niet tegen de makelaar gezegd Smile
  4. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Nee daar heb je helemaal gelijk in. Ik weet dat zij enorm veel hebben verbouwd en gerenoveerd en ik weet waar ze het voor hebben gekocht. Ze leggen er nu denk ik al op toe. Is in zekere zin niet mijn probleem, maar het huis is bouwtechnisch in goede staat en de renovatie is goed en nauwkeurig gedaan. Ik zie dus wel waarom de vraagprijs is zoals hij is.

    En ik denk dat ik toch een hart heb. Het is een leuk stel, babietje, hebben huis erg mooi gemaakt en ik wil ze het vel niet over de neus trekken. Ik eet geen boterham minder om een par duizend euro hypotheek en ik wil alleen dit huis.

    Dat heb ik uiteraard niet tegen de makelaar gezegd Smile


    Een goed gevoel is ook belangrijk....
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Een goed gevoel is ook belangrijk....

    Daarom. Morgen gaat de taxateur zijn licht erover laten schijnen en als de waarde dusdanig hoog is dat het in verhouding is, denk ik zomaar dat we er morgen wel uitkomen.
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Ik heb net mijn eindbod neer gelegd bij de makelaar... Als alles mee zit weet ik vanavond nog hoe en wat. SPANNEND!!!
  7. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik heb net mijn eindbod neer gelegd bij de makelaar... Als alles mee zit weet ik vanavond nog hoe en wat. SPANNEND!!!

    Spannend. Duimen maar. Smile
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    De fles champagne staat klaar... Ik duim echt heel hard.
  9. quote:
    Dit schreef Bloem
    De fles champagne staat klaar... Ik duim echt heel hard.

    Wat een spanning zal dat geven!
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    JAAAAAAAAAAAA!!!!! SmileSmileSmileSmileSmile

    Feest!!!
  11. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Bloem
    JAAAAAAAAAAAA!!!!! SmileSmileSmileSmileSmile

    Feest!!!



    Gefeliciteerd!!Smile
  12. quote:
    Dit schreef Bloem
    JAAAAAAAAAAAA!!!!! SmileSmileSmileSmileSmile

    Feest!!!

    Gefeliciteerd! Smile Smile Smile Smile
Terug naar de lijst