Verliefd op een huis! - Deel 3

Verliefd op een huis! - Deel 3 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. Angelie67
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Angelie67
    Bloem!
    Heel veel geluk en woonplezier in je nieuwe huis!
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Dozen ook schoongemaakt? Smile

    Smile
  3. quote:
    Dit schreef Malero



    Smile

    Nee, wel gestofzuigd toen de bedden in elkaar waren en opgemaakt. En met een emmer sop nog even de laatste stofjes weggehaald.. Het is wel een droomhuis hoor.


    Wat vind ik het toch jammer dat je zo ver weg woont.... ik wil ook een Malero!
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Zucht. Ben echt nog amper thuis geweest na al het gebeuren van de afgelopen dagen. Ga vanavond versieren, dochter is morgen jarig en ondanks de uitvaart gaan we toch vieren. Ik moet nog even feeling krijgen met ons nieuwe thuis, de open haard is in ieder geval geweldig.
  5. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Zucht. Ben echt nog amper thuis geweest na al het gebeuren van de afgelopen dagen. Ga vanavond versieren, dochter is morgen jarig en ondanks de uitvaart gaan we toch vieren. Ik moet nog even feeling krijgen met ons nieuwe thuis, de open haard is in ieder geval geweldig.

    Komt goed. Je blijft er nog zeker 60 jaar wonen. Smile
  6. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    De feeling komt vanzelf omdat je nu nog aan het ontdekken bent. De haard doet het en dat is wel zo lekker nu het kouder aan het worden is. Gezellig ook, en wanneer je voor de haard zit ga je rondkijken in je woonkamer. Misschien wil je dat ene meubelstuk hier of juist daar. Mogelijk zal het nog een keer verschoven worden de aankomende weken. Voor nu is het een ondekkingsreis in je eigen nieuwe mooie huis.
    Ik zou nog niet gelijk alles aan de muren hangen maar gewoon eerst eens kijken of de manier waarop je alles straks hebt neergezet dat is wat je voor ogen hebt. De basis, en daarna trek je het jasje aan. Vanuit jouw gevoel krijg je dan vanzelf die feeling omdat het beetje bij beetje gaat groeien.

    En zo zie je straks dat mini-bloem ook haar plekje krijg en precies weet wat ze wil.
    Geniet van haar verjaardag morgen.
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Het gaat niet om het inrichten, ben gewoon amper thuis geweest ivm overlijden van Kobus en de lol is er gewoon even af. Komt ook wel weer, maar wil het gewoon even van me afschrijven. Had het zo graag anders gezien.
  8. quote:
    Dit schreef Bloem
    Zucht. Ben echt nog amper thuis geweest na al het gebeuren van de afgelopen dagen. Ga vanavond versieren, dochter is morgen jarig en ondanks de uitvaart gaan we toch vieren. Ik moet nog even feeling krijgen met ons nieuwe thuis, de open haard is in ieder geval geweldig.

    Dubbel gevoel he......Smile
  9. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Het gaat niet om het inrichten, ben gewoon amper thuis geweest ivm overlijden van Kobus en de lol is er gewoon even af. Komt ook wel weer, maar wil het gewoon even van me afschrijven. Had het zo graag anders gezien.


    Dat kan ik me ontzettend goed voorstellen. Wat tegenstrijdig allemaal.
    Sterkte. Smile Het komt wel weer zoals je zelf schrijft.
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Het gaat niet om het inrichten, ben gewoon amper thuis geweest ivm overlijden van Kobus en de lol is er gewoon even af. Komt ook wel weer, maar wil het gewoon even van me afschrijven. Had het zo graag anders gezien.


    Smile
  11. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Het gaat niet om het inrichten, ben gewoon amper thuis geweest ivm overlijden van Kobus en de lol is er gewoon even af. Komt ook wel weer, maar wil het gewoon even van me afschrijven. Had het zo graag anders gezien.

    Ja dat snap ik... Hij heeft ook zo meegeleefd met jouw zoektocht naar een goed huis. Je bent er zo geweest voor en bij Kobus en Scar.
    En nu heb je dat goede huis en is hij er niet meer.Smile
    Heel dubbel dus.
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Het gaat niet om het inrichten, ben gewoon amper thuis geweest ivm overlijden van Kobus en de lol is er gewoon even af. Komt ook wel weer, maar wil het gewoon even van me afschrijven. Had het zo graag anders gezien.
    Ja, we zouden afgelopen zondag bij je komen kijken. Ik ben zoo blij dat Kobus met jou het huis heeft bezichtigd, zo is hij er toch geweest.

    De afgelopen dagen waren zo enorm hectisch, je was een enorme steun maar nu is het tijd voor jezelf, hechten in je huis, je huis je eigen maken, is zooo belangrijk. Ik kom binnenkort kijken en bewonderen.

    Smile
Terug naar de lijst