Verliefd op een huis! - Deel 3

Verliefd op een huis! - Deel 3 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Aha
  2. quote:
    Dit schreef Loeki
    Aha

    Smile vandaar!
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Koopcontract wordt opgemaakt, notaris is gevonden, papieren aan het verzamelen en ik ga al richting kelder induiken en schiften. Zes weken is snel dringt nu een beetje door :)
  4. quote:
    Dit schreef Bloem
    Koopcontract wordt opgemaakt, notaris is gevonden, papieren aan het verzamelen en ik ga al richting kelder induiken en schiften. Zes weken is snel dringt nu een beetje door :)

    Oeeeeeeehhhh een keidrukke maar zo'n leuke tijd!! Succes!!
  5. quote:
    Dit schreef Bloem
    Koopcontract wordt opgemaakt, notaris is gevonden, papieren aan het verzamelen en ik ga al richting kelder induiken en schiften. Zes weken is snel dringt nu een beetje door :)

    Heb je minder bergruimte daar dan nu?
  6. robbyrood
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van robbyrood
    Eind goed al goed, hartelijk gefeliciteerd Bloem!! Dat het maar snel op jou naam mag staan!!
    Geen grote verbouwing nodig, dus snel verhuizen!
    Geniet er van!
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Zo, alles is getekend en in gang gezet. Nu besef ik pas dat dit huis echt van mij wordt Smile

    Daarop inhakend ben ik alvast begonnen met 'ruimen'. Alle lades, kasten, kelder und so weiter alvast uitzoeken. Wat weg gaat, gaat ook meteen weg gaat, dus over een week of drie hoef ik alleen nog maar in te pakken en klaar. Nou kom ik allemaal spullen tegen die ik niet mee ga verhuizen: zwevende wandplanken van ikea, een starterservies met van alles en nog wat, spiegel, accessoires etc. Die zou ik graag aan iemand willen geven die er mee geholpen. Wellicht net gescheiden, wellicht met een bijna volwassen zoon of dochter die plannen heeft om op zichzelf te wonen of wat dan ook.

    Weten jullie iemand? Dan hoor ik dat graag. Er komt ongetwijfeld nog het 1 en ander bij, want het ruimen gaat gewoon door Smile
  8. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    je zou het op de vele 'weggeefhoeken' op Facebook kunnen zetten...
  9. Lallebal
    Anemoontjes

    Toon alleen de berichten van Lallebal
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Zo, alles is getekend en in gang gezet. Nu besef ik pas dat dit huis echt van mij wordt Smile

    Daarop inhakend ben ik alvast begonnen met 'ruimen'. Alle lades, kasten, kelder und so weiter alvast uitzoeken. Wat weg gaat, gaat ook meteen weg gaat, dus over een week of drie hoef ik alleen nog maar in te pakken en klaar. Nou kom ik allemaal spullen tegen die ik niet mee ga verhuizen: zwevende wandplanken van ikea, een starterservies met van alles en nog wat, spiegel, accessoires etc. Die zou ik graag aan iemand willen geven die er mee geholpen. Wellicht net gescheiden, wellicht met een bijna volwassen zoon of dochter die plannen heeft om op zichzelf te wonen of wat dan ook.

    Weten jullie iemand? Dan hoor ik dat graag. Er komt ongetwijfeld nog het 1 en ander bij, want het ruimen gaat gewoon door Smile


    Je kunt het naar de kringloop brengen, dan heb je geen volk over de vloer.

    Marktplaats of een advertentie op OA zetten kan ook.
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Wil het graag aan iemand geven die er mee geholpen is, daarom geen marktplaats, kringloop of weggeefhoek oid. Het heeft ook geen haast, kan de komende weken wel in de kelder blijven staan :)
  11. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Zo, alles is getekend en in gang gezet. Nu besef ik pas dat dit huis echt van mij wordt Smile

    Daarop inhakend ben ik alvast begonnen met 'ruimen'. Alle lades, kasten, kelder und so weiter alvast uitzoeken. Wat weg gaat, gaat ook meteen weg gaat, dus over een week of drie hoef ik alleen nog maar in te pakken en klaar. Nou kom ik allemaal spullen tegen die ik niet mee ga verhuizen: zwevende wandplanken van ikea, een starterservies met van alles en nog wat, spiegel, accessoires etc. Die zou ik graag aan iemand willen geven die er mee geholpen. Wellicht net gescheiden, wellicht met een bijna volwassen zoon of dochter die plannen heeft om op zichzelf te wonen of wat dan ook.

    Weten jullie iemand? Dan hoor ik dat graag. Er komt ongetwijfeld nog het 1 en ander bij, want het ruimen gaat gewoon door Smile

    Mijn oudste dochter zou heel bij zijn met die zwevende planken en het startersservies, bijvoorbeeld.
    Ze is na 7 jaar samenwonen net weg bij haar vriend. Gelukkig stond ze al die ingeschreven, en ze heeft een flat in Utrecht gekregen via Woningnet.
    Ze heeft alleen bijna niets, vrijwel alle meubels en spullen zijn bij hem gebleven (hij had een salaris, en zij studeerde)
  12. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Zo. Vandaag verhuist. Zo goed als alles is al uitgepakt en ingericht. Slaapkamers helemaal klaar. Nog acht dozen te gaan en dat is alles. De haard brand, mijn rug doet kapot zeer en ik ga zo voor het eerst in mijn nieuwe bad. Ik ben blij.
Terug naar de lijst