Privacy berichten

Privacy berichten 

Onderwerp van Joseetje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Joseetje zelf op 26 oktober 2014 om 19:38:36

Terug naar de lijst
  1. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Anna333
    Maar wel prettig om eea te weten als je nieuwkomer bent en nog niet alles weet


    Misschien verstandig om voor je ergens aan begint de voorwaarden te lezenSmile
  2. Joseetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Joseetje

    Dank voor de reacties! Ik weet inderdaad dat priv? berichten ook priv? zijn, daar twijfel ik niet aan hoor! En heb zojuist even nagevraagd w?t die persoon precies kon lezen en dat blijkt inderdaad (gelukkig!) niet te gaan om berichten die geschreven zijn in een club. Dus excuses voor mijn te snelle reactie, maar ik schrok er even van en heb te snel gehandeld. Tja, impulsiviteit is ook een karaktertrek van me ;-) Soms leuk, soms wat minder handig...

    Wel wil ik nog graag vermelden dat ik er toch de toegevoegde waarde niet van inzie, dat iedereen elkaars geschreven berichten kan lezen. Een optie die ik tot op heden ook nog nooit gebruikt heb en ook niet zal gebruiken. Want ik zie de berichten wel in de rubrieken waar ik zelf actief ben.
    In ieder geval een wijze les voor mezelf om priv? gevoelige zaken in open rubrieken in het vervolg om deze reden maar niet meer te plaatsen.

    Dus ik zal dit draadje bij deze weer sluiten, tenzij jullie van mening zijn dat dit misschien toch van gevoegde waarde kan zijn voor nieuwe leden (en/of leden die per ongeluk niet alle ins en outs weten van het reilen en zeilen hier)?
  3. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Anna333
    Klopt Caty.... Wist ik veel Smile


    Gewoon vragen dan word het vanzelf duidelijk Smile

    Ik heb ook nog nooit zoveel Support berichtjes aan Bart van bestaande leden gezien toen hier dus het was ook voor oude leden best wel even wennen die nieuwe versie Smile

    Maar aan de privacy regels is verder niks verandert.
  4. Als je je registreert als nieuw lid, moet je de voorwaarden accepteren voordat je verder kunt met je registratie.
    In deze voorwaarden staat alles uitgelegd ook de zaken rond privacy.
  5. Zal ik doen, eea vragen Smile
    Ach lees nergens de kleine lettertjes dus tekortkoming van mijn kant Smile

    Maar denk dat Joseetje dit met de beste bedoelingen heeft aangekaart toch?
  6. Bericht van sanny is op 25-10-2014 om 23:25:01 uur verwijderd door sanny.

    Reden: Laat maar

     
  7. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    De toegevoegde waarde?

    Nou bijvoorbeeld;
    - als beheerster van een club werd mij gevraagd alle door persoon x geschreven berichten te verwijderen. Een hele zoektocht wordt je dan bespaard als je op het profiel van persoon x die berichte in een oogopslag kan vinden.

    - als beheerster van een club kan ik zien wanneer leden voor het laatst actief waren in de club.

    - als ik graag nog even wil teruglezen wat ik zelf of iemand anders ook alweer geschreven had in dat onderwerp,terwijl er al tig nieuwe reacties nagekomen zijn.

    Ik vind het wel handig
  8. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Joseetje


    Wel wil ik nog graag vermelden dat ik er toch de toegevoegde waarde niet van inzie, dat iedereen elkaars geschreven berichten kan lezen.


    Anders blijven de draadje erg leeg en zie je alleen je eigen berichtjes Smile


  9. quote:
    Dit schreef Anna333
    Zal ik doen, eea vragen Smile
    Ach lees nergens de kleine lettertjes dus tekortkoming van mijn kant Smile

    Maar denk dat Joseetje dit met de beste bedoelingen heeft aangekaart toch?

    De link naar de voorwaarden staan ook op elke pagina, rechts onder ( button: voorwaarden)
    Ik vind ze goed leesbaar.
  10. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef Silvia

    De link naar de voorwaarden staan ook op elke pagina, rechts onder ( button: voorwaarden)
    Ik vind ze goed leesbaar.


    Maar in de voorwaarden staat niks over deze vraag.
    Toch staat vragen vrij op OA Smile
  11. Joseetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Joseetje

    quote:
    Dit schreef -able


    Anders blijven de draadje erg leeg en zie je alleen je eigen berichtjes Smile




    Nu begrijp jij het even niet helemaal, geloof ik ;-)
  12. Joseetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Joseetje

    Naar aanleiding van je duidelijke uitleg LoveMagenta (die ik zeker deels begrijp!), ?n dat ik zie dat Anna333 ook online is wil ik dan toch de volgende vraag stellen waar ik nog steeds mee in mn maag zit:
    Wie bepaalt wanneer, waarom en welke berichten verwijderd worden? Zie hieronder mijn berichten op het nieuwe topic ''korting alleenstaande ouders'', waar gek genoeg amper op gereageerd word? Ik heb destijds de boel gevolgd en wilde dat blijven volgen, maar nu blijkt haar draadje niet meer te bestaan? Wat heeft Anna333 gedaan om zo weggeveegd te worden? En wat is er gebeurd met diegenen die geen fatsoen hadden in die 'discussie'? Ik begrijp het niet en kan niet tegen onrechtvaardigheid.


    Alle (positieve) geboden informatie omtrent korten alleenstaande ouders 2015:
    Ik heb een tijdje geleden het draadje van Anna333 gevolgd die dit onderwerp gestart is en zie nu tot mijn grote verbazing dat er reacties verwijderd zijn (mn reacties van anderen richting Anna333 die er niet om logen!). Kan iemand mij uitleggen hoe dit mogelijk is? Want ik begrijp deze gang van zaken niet, en zou juist verwachten dat een site als deze het voor elkaar opneemt?

    Dat begrijp ik, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik met heel veel vraagtekens zit. Het feit dat er selectief berichten en/of draadjes verwijderd worden is iets dat mij een onveilig gevoel geeft.
    Ik heb gelezen wat ik heb gelezen destijds en dat loog er niet om. Dus ja, wellicht start ik hierover een nieuw draadje (met de kans dat ook ik 'verwijderd' word?)

    NB: (Hopelijk vind je het geen probleem Anna333 dat ik dit oprakel??, maar het heeft ook iets met mij gedaan. Qua 'veilig' voelen hier, omgangsvormen etc. Als dat wel zo is, dan verwijder ik direct dit bericht hoor)

    quote:
    Dit schreef LoveMagenta
    De toegevoegde waarde?

    Nou bijvoorbeeld;
    - als beheerster van een club werd mij gevraagd alle door persoon x geschreven berichten te verwijderen. Een hele zoektocht wordt je dan bespaard als je op het profiel van persoon x die berichte in een oogopslag kan vinden.

    - als beheerster van een club kan ik zien wanneer leden voor het laatst actief waren in de club.

    - als ik graag nog even wil teruglezen wat ik zelf of iemand anders ook alweer geschreven had in dat onderwerp,terwijl er al tig nieuwe reacties nagekomen zijn.

    Ik vind het wel handig
Terug naar de lijst