Privacy berichten

Privacy berichten 

Onderwerp van Joseetje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Joseetje zelf op 26 oktober 2014 om 19:38:36

Terug naar de lijst
  1. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    Als je even op "alle berichten van anna" drukt zie je dat het draadje er nog is Smile
    >>LINK<<
    Maar het staat in een club waar ik geen lid van ben

  2. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    [QUOTE]Dit schreef Joseetje
    Naar aanleiding van je duidelijke uitleg LoveMagenta (die ik zeker deels begrijp!), ?n dat ik zie dat Anna333 ook online is wil ik dan toch de volgende vraag stellen waar ik nog steeds mee in mn maag zit:
    Wie bepaalt wanneer, waarom en welke berichten verwijderd worden? Zie hieronder mijn berichten op het nieuwe topic ''korting alleenstaande ouders'', waar gek genoeg amper op gereageerd word? Ik heb destijds de boel gevolgd en wilde dat blijven volgen, maar nu blijkt haar draadje niet meer te bestaan? Wat heeft Anna333 gedaan om zo weggeveegd te worden? En wat is er gebeurd met diegenen die geen fatsoen hadden in die 'discussie'? Ik begrijp het niet en kan niet tegen onrechtvaardigheid.


    Degene die beheert verwijdert berichten. Soms omdat de beheerder erop wordt geattendeerd, soms omdat de beheerder zelf net iets leest wat over de schreef gaat.
    En over de schreef gaan, betekent meestal dat iemand een persoonlijke aanval opent. Dat staat ook in de regels: dat mag niet.

    In het geval van Anna33: die deed dat inderdaad. En die bijdragen zijn verwijderd, zo ook de reacties daarop waarin haar bijdragen zijn gequote, en zo ook de persoonlijke aanval van tenminste ??n ander OA-lid op haar.
    Heeft niks te maken met iemand willen wegvegen.
  3. Joseetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Joseetje

    Bedankt Able, maar ik krijg hier geen toegang toe..??


    quote:
    Dit schreef -able
    Als je even op "alle berichten van anna" drukt zie je dat het draadje er nog is Smile
    >>LINK<<
    Maar het staat in een club waar ik geen lid van ben

  4. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Joseetje
    Bedankt Able, maar ik krijg hier geen toegang toe..??




    >>LINK<<

    Dat is het voordeel als je kan zoeken op " alle berichten van ....."
  5. Joseetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Joseetje

    quote:
    Dit schreef -able


    >>LINK<<

    Dat is het voordeel als je kan zoeken op " alle berichten van ....."


    En weer mis je de boot volgens mij? ;-)
  6. quote:
    Dit schreef Joseetje


    En weer mis je de boot volgens mij? ;-)



    Als ik de link van Able aanklik, kom ik in het draadje van Anna333 uit..

    Het draadje waar jij op doelt is wsl het draadje wat LoveMagenta gestart is nadat Anna haar draadje dichtgegooid heeft...
    Dat kan ik momenteel ook niet meer vinden...
  7. Wanneer ik naar de rubriek Praktisch ga sububrik Vraga en Antwoord en ik kies links onder voor Logboek zie ik dat dat draadje op 17 oktober naar de afvalbak verplaatst is... en daarmee niet meer benaderbaar...
  8. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Joseetje
    Ik heb destijds de boel gevolgd en wilde dat blijven volgen, maar nu blijkt haar draadje niet meer te bestaan? Wat heeft Anna333 gedaan om zo weggeveegd te worden? En wat is er gebeurd met diegenen die geen fatsoen hadden in die 'discussie'? Ik begrijp het niet en kan niet tegen onrechtvaardigheid.





    Ik denk dat het goed is geweest dat er reacties en draadjes verwijdert zijn. En dat heeft niets te maken met weggeveegd worden van Anna333. Ik denk dat het Anne ook in bescherming heeft genomen op deze manier.

    Ook ik heb de draadjes gevolgd en merkte dat Anna niet alleen strijdvaardig was in haar petitie ( want daar begon het mee) maar ook strijdvaardig naar de mensen hier die haar wilde aanvullen of verbeteren in de info die zij hier gaf.

    Ik merkte dat zij niet MET maar TEGEN de mensen hier sprak en dat gaat een keer fout. Er is nooit in die draadjes echt sprake geweest van een discussie tussen mensen. Anne wilde dat ook niet.

    Ook toen ik aangaf dat ik het jammer vond dat haar info niet volledig was beschuldigde zij mij dat ik haar petitie saboteerde en dat ik in een luxe positie zou zitten. Niet dus. ik heb altijd geduldig gereageerd naar haar zoals ook anderen wel deden in het begin maar dat kwam helaas niet over bij Anne.

    Er is altijd sprake van actie/ reactie en dat is naderhand in meerdere draadjes fout gelopen, niet alleen door Anne maar ook door anderen.

    Ik ben echt van mening dat Anne het toch echt ook wel zelf over haar heeft afgeroepen door op deze manier hier op OA binnen te komen. En ik heb niks tegen Anne. Uit haar reacties bleek ook wel dat zij in en moeilijke situatie is gekomen.

    Ik zou zeggen streep eronder en in december word vanzelf duidelijk wat de veranderingen vanuit Den Haag voor een ieder gaat betekenen. Smile
  9. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    In dit geval Joseetje,denk ik dat Bart de berichten verwijderd heeft.
    Er ontstond een heel vervelende situatie in het door jou bedoelde draadje. Bart heeft daarop berichten vewijderd omdat hij in eerste instantie het onderwerp waar het over ging wilde laten staan. Dit vanwege de ook wel goede informatie die daarop gegeven werd.

    Na enkele opmerkingen van OA-ers heeft hij besloten toch het draadje te sluiten met de vraag of iemand de juist bedoelde berichten wilde overzetten in een nieuw draadje. Dat op zich was een ondoenlijke taak,dus heb ik een nieuw draadje met dit onderwerp gestart. Met de duidelijke vermelding hier alleen positieve informatie over het onderwerp te geven.

    Als er in dat nieuwe draadje dan w??r een discussie gestart wordt is dat "mosterd na de maaltijd".
    Bart heeft duidelijk gevraagd hiermee te stoppen. Dus als er weer berichten verdwijnen die off topic zijn en na een ander draadje verwijzen,denk ik dat Bart dit gedaan heeft. En terecht....
  10. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    Ff zoeken in "alle berichten van Lovemagenta e voil?;

    >>LINK<<

    quote:
    Dit schreef Wiebeline



    Als ik de link van Able aanklik, kom ik in het draadje van Anna333 uit..

    Het draadje waar jij op doelt is wsl het draadje wat LoveMagenta gestart is nadat Anna haar draadje dichtgegooid heeft...
    Dat kan ik momenteel ook niet meer vinden...
  11. quote:
    Dit schreef LoveMagenta
    Ff zoeken in "alle berichten van Lovemagenta e voil?;

    >>LINK<<



    Nee Liefje,.
    Dat is het draadje wat je gestart bent nadat jouw vorige draadje door beheer gesloten is... Nadat het eerst helemaal opgeschoond is... Het was een draadje van een pagina of 40...
  12. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef Wiebeline


    Nee Liefje,.
    Dat is het draadje wat je gestart bent nadat jouw vorige draadje door beheer gesloten is... Nadat het eerst helemaal opgeschoond is... Het was een draadje van een pagina of 40...


    Oww je bedoelde dat eerste draadje daarna. Nee,dat kan ik ook niet meer vinden Smile
Terug naar de lijst