Raam te breed voor standaard rolgordijn. Tips?

Raam te breed voor standaard rolgordijn. Tips? 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Marlies

    >>LINK<<

    Recht raam aanklikken en bij 'modellen' kan je zien wat ik bedoel

    ?500,- voor mijn raam Smile
  2. quote:
    Dit schreef Bloem

    ?500,- voor mijn raam Smile

    Daarom wachten op 25% korting Smile

    Ik heb het eindelijk gedaan en ben er blij mee .
  3. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Gevonden! En voor een spotprijs! Morgen even kijken of het iets is... Apart dat zij wel bredere maten verkopen en de winkels waar je het van zou verwachten niet.

    >>LINK<<


    Dat is niet zo apart als je zou denken.
    Met grote (brede) rolgordijnen krijg je vaak gezeur.
    Door de aanzienlijke breedte heb je dikkere assen nodig waar het doek overheen rolt omdat het rolgordijn anders doorhangt in het midden en dat oogt best armoedig.
    Na verloop van tijd gaan hele brede rolgordijnen sowieso vaak doorhangen.
    Als je raam niet hoog genoeg is kunnen ze vaak het doek niet uit 1 stuk maken en krijg je ergens een lasnaad. (bij lage ramen kunnen ze het doek overdwars op de rol zetten en wordt de breedte gebruikt als hoogte.)
    Het doek kan ook gaan vervormen en een beetje uitlubberen. Dan kun je ze niet meer normaal oprollen en het staat wederom armoedig.
    Je moet echt een beetje geluk hebben als je goedkope, brede rolgordijnen koopt.
    Heb zelf 12 jaar lang rolluiken en zonwering verkocht en gemonteerd en ik probeerde het mensen liever uit hun hoofd te praten.
    Dan zou ik toch voor de duurdere gaan waar vaak rekening is gehouden met dit soort schoonheidsprobleempjes.
    Wel controleren of dit ook zo is! Bij Jysk zie ik bij details eigenlijk geen enkel detail staan.
    Tuurlijk kan het altijd meevallen maar hopelijk wordt je aankoop bij Jysk niet eentje waar je snel spijt van krijgt.
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Bloem


    Wie heeft er tips voor leuke raambekleding?



    Karwei, ?58.95


    >>LINK<<
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef maartje



    Karwei, ?58.95


    >>LINK<<

    Vind luxaflex echt, echt heel erg niet mooi. Geen optie.
  6. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef maartje



    Karwei, ?58.95


    >>LINK<<


    Handig om te weten

    Alleen thuis af te leveren. Bezorgd door Extra@Home
    Bezorgd voor ?39.00 Op werkdagen voor 17 uur besteld, volgende dag geleverd.

    58,95
    39,00
    97,95

    Nog niet ultra-duur maar scheelt toch wel wat Smile
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Dat doorbuigen had ik ook al bedacht. Daar moet ik dus niet op bezuinigen...
  8. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Vind luxaflex echt, echt heel erg niet mooi. Geen optie.


    Ik heb luxaflex...helemaal in de kleur van mijn wandbekleding (leenbakker). Je kunt ontzettend mooi spelen met het zonlicht. Ik ben er blij mee. Maar je moet het leuk vinden idd
  9. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Jacquelien


    Ik heb luxaflex...helemaal in de kleur van mijn wandbekleding (leenbakker). Je kunt ontzettend mooi spelen met het zonlicht. Ik ben er blij mee. Maar je moet het leuk vinden idd


    Smile
    Kweet het...ik ben een zeikerd maar dit is nou de 2e keer in dit draadje en als ex-zonweringsman moet ik hier op reageren.
    Luxaflex is een merk en geen ding. Dat ding waar je het over hebt heet een jaloezie en Luxaflex maakt onder andere jaloezie?n.
    Luxaflex heeft gruwelijk lang kunnen profiteren van gratis reclame omdat sommige mensen denken dat een jaloezie een luxaflex heet.
    Erg off-topic maar ik kon het niet laten Smile
  10. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Klopt. Je hebt prachtige witteluxaflex rolgordijnen maar dan ben je wel 1000 euro kwijt vrees ik voor een groot raam
    Maar dan heb je wel wat
  11. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Linda
    Klopt. Je hebt prachtige witteluxaflex rolgordijnen maar dan ben je wel 1000 euro kwijt vrees ik voor een groot raam
    Maar dan heb je wel wat



    Smile Ik heb dit op maat laten maken:

    >>LINK<<
  12. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Toch-maar-Eric


    Smile
    Kweet het...ik ben een zeikerd maar dit is nou de 2e keer in dit draadje en als ex-zonweringsman moet ik hier op reageren.
    Luxaflex is een merk en geen ding. Dat ding waar je het over hebt heet een jaloezie en Luxaflex maakt onder andere jaloezie?n.
    Luxaflex heeft gruwelijk lang kunnen profiteren van gratis reclame omdat sommige mensen denken dat een jaloezie een luxaflex heet.
    Erg off-topic maar ik kon het niet laten Smile



    owwww jee sorry dat ik je een nare avond heb bezorgd....
Terug naar de lijst