Koffiebonenmachines genoeg maar welke? 

Onderwerp van elly69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door elly69 zelf op 26 juli 2015 om 19:53:28

Terug naar de lijst
  1. EEND
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EEND
    Al jaren Saeco, betaalbaar en erg lekker.
    En dan de bonen, de lekkerste zijn te vinden bij Lidl ( de rode zak, erg lekker), V&D duurder, of Illy ( lekkerste maar echt duur).
  2. Ben me ook aan het ori?nteren op een bonenmachine. Is de koffie van de DeLonghi warm genoeg?
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef martineb
    Ben me ook aan het ori?nteren op een bonenmachine. Is de koffie van de DeLonghi warm genoeg?

    Heet. Geen probleem
  4. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69

    Ik heb nu vandaag een Seaco in werking gezien, je kunt de hele zijkant in 1 x loskoppelen en schoonmaken, dus misschien wordt het toch deze.
  5. Bea
    Woke 😁 🌱

    Toon alleen de berichten van Bea
    quote:
    Dit schreef elly69
    Ik heb nu vandaag een Seaco in werking gezien, je kunt de hele zijkant in 1 x loskoppelen en schoonmaken, dus misschien wordt het toch deze.


    Ik heb er vorige week een gekocht. Ik ga hem terugbrengen. De koffie is echt super, als je hem tenminste meteen opdrinkt. Maar laat je hem heel even staan, bv om iets te eten, dan is de temperatuur al niet meer OK. Verder moet je dagelijks de lekbak legen, anders staat je aanrecht onder water. En er komt maar een druppelstraaltje koffie, dus het duurt nogal voordat je eindelijk een kop koffie hebt. Ik heb ?f een maandagochtend-model, ?f het valt gewoon tegen.
  6. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69

    Saeco bedoel ik idd.
  7. quote:
    Dit schreef elly69
    Ik heb nu vandaag een Seaco in werking gezien, je kunt de hele zijkant in 1 x loskoppelen en schoonmaken, dus misschien wordt het toch deze.


    Ik heb een Saeco. Is erg makkelijk in onderhoud. Als je wat wilt weten, geef dan maar een gil!
  8. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69

    Ik zie binnen de Saeco ook tientallen modellen, mijn idee is nu de Saeco hd 8769, al krijg ik een flauwte om zo n bedrag voor een huisdhoudapparaat uit te geven.
  9. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    [QUOTE]Dit schreef milla
    Ik heb een saeco. M'n tweede inmiddels. Het is niet het duurste merk, maar ik vind de koffie prima.
    Toen m'n eerste het op had gegeven, heb ik heel rap een nieuwe gekocht. Zo fijn zo'n apparaat.

    Edit, het is m'n derde..... Eerste ruim 12 jaar geleden
    [/QUOTE


    Ik heb ook een Saeco. Enige nadeel vind ik dat hij vaak ontkalkt moet worden.
  10. quote:
    Dit schreef piera


    Ik heb ook een Saeco. Enige nadeel vind ik dat hij vaak ontkalkt moet worden.


    2 x per jaar. Ik heb wel zo'n waterfilter erin zitten.
  11. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    quote:
    Dit schreef Anne-Marie68


    2 x per jaar. Ik heb wel zo'n waterfilter erin zitten.



    ik denk ik niet, heb em 1 jaar. Zo ongeveer minstens 1 keer per maand. Moet er wel bij zeggen dat waar ik woon het water hard schijnt te zijn.
  12. Lian
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lian
    quote:
    Dit schreef fleurie
    Ik heb een lowbudget oplossing, maar het staat wel wat minder sexy op je aanrecht ;-)

    Niet te groot tweedehands koffiefiltermachientje gevonden voor een euro. Gewoon met koffiefilters.
    Voor 25 euro een Bestron bonenmaler. Simpel ding, ??n snelheid, maar maalt als een malle!

    Koffie: espressobonen extra dark roast (Deen, Jumbo). Ik bewaar ze in een flinke bus.

    Ik drink alleen zwarte koffie, voor espresso en melkvariaties schiet dit tekort, denk ik ;-)

    (1200 euro voor een koffiemachine...Smile Ik hang er geen oordeel aan, geniet er vooral van! Maar menslief, ik wist niet eens dat dat bestond! )


    Smile Wij hebben een senseo met >>LINK<< Kost geen drol, en lekker zelf bonen malen. Is er veel volk, filterkoffie op een thermoskan. met eventueel opgeklopte melk uit een steelpannetje.
Terug naar de lijst