Oud nachtkastje schilderen

Oud nachtkastje schilderen 

Onderwerp van Siep

Terug naar de lijst
  1. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Origineel
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Hierboven heb ik eat kleuren geplaatst.
    De old ocre of versailles afgewerkt met donkere was zou wel eens heel mooi kunnen staan.
    Eventueel zet je wat blanke lak op de zitting.
  3. Hij moet bij de nachtkastjes passen he? Dan heeft Versailles wel iets van groen weg.

    Maar de optie van Linda hou ik ook graag nog even open. Ik ga ze morgen zien.

    Btw: de zitting is van hout. De stoel die hier staat afgebeeld is een andere. Het lukt me niet om een foto van marktplaats te kopi?ren.
    Ik zal ze vrijdag of zaterdag wel even zelf op de foto zetten
  4. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    Hee wat grappig! Ik heb exact zulke stoeltjes een paar weken geleden gekocht via MP... Staan nu onbewerkt op onze slaapkamer. Zitting van rood skai-die gaat nog ns vervangen worden. Maar dat heeft geen haast want die stoelen liggen/ hangen vol kleren-daar hadden we ze ook voor gekocht 😄.
  5. Inderdaad toevallig Annelie Smile ik wil ze ook gebruiken als dressboy.

    Ik heb ze vandaag opgehaald. Twee voor dertig euro. Dat is nog grappig he?

    Ik zit nog te dimdammen over de kleur. Origineel wil ik ze niet. De lak die er nu op zit glimt, en dat vind ik niet mooi.

    Dit zijn ze:
    Plaatje
  6. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    O maar jij hebt wel mooierderder zittingen!
  7. Het waren de enige met houten zittingen. De meeste waren van riet of stof.
    Ik vraag me af of ze ooit in een kerk hebben gestaan.
    Het haakje aan de zijkant is om een rozenkrans aan te hangen, zei vriendlief. Hij is katholiek opgevoed.
    En het bakje aan de achterkant is om je gebeden boekje in te doen.

    Zal ik ze cr?me schilderen?
  8. June
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van June
    Wat leuk zeg, die bidstoeltjes.
  9. Ik wil trouwens dit keer geen krijtverf gebruiken. Ik ben er niet razend enthousiast over.
    Wel wil ik dat de stoeltjes een matte kleur krijgen. Wat kan ik dan het beste doen? Ik zag dat mijn nichtje grondverf had gebruikt voor haar meidenkast. Kan dat zomaar, of zal ik gewone, matte verf gaan gebruiken?
  10. Mijn vriend heeft er inmiddels ook last van. Hij heeft van de stort twee gietijzeren zijkanten van een tuinbankje gescoord en is nu bezig om een houten frame ertussen te maken. Als het klaar is, mag ik het hebben.
    Zo leuk! Smile
  11. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Carla-S

    Ik plaats even wat voorbeelden om te kunnen zien wat de donkere was voor effect geeft.

    Wat leuk!

    Ik heb hier nog een oud ladenkastje die wel een opknapbeurt kan gebruiken. Ooit gekregen van ons aller Haya trouwens. Smile
    Eigenlijk wilde ik hem wegdoen nu omdat hij in mijn huidige slaapkamer niet echt past, maar dit biedt wel mogelijkheden.
  12. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Farrow & Ball?
Terug naar de lijst