Auto aanschaffen - even meedenken

Auto aanschaffen - even meedenken 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Sander76


    Ziet er niet verkeerd uit, Dayenne.. Model van net na de 1e facelift.
    Is wel een 3 deurs.. bedenk dat de stoel niet naar voren schuift met instappen.. Als je dat vaak moet doen, is 5 deurs wel handiger, vind ik.
    Als je een proefrit maakt.. even langs de wasbox met de auto en de spuitlans op het schuifdak zetten.. check of ie waterdicht is. Smile

    De 3e persoon zal niet al te vaak meegaan ws. Dat van de wasstraat is een goeie.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Twingo vind ik erg leuk, maar hier slechte ervaringen ermee qua onderhoud.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    De groene heeft 5 eigenaren versleten, maar is wel altijd in onderhoud geweest bij de verkopende garage. De blauwe heeft 2 eigenaren op zijn naam staan, maar ruim een half jaar ouder dan de groene.

    Dit vind ik ook een schatje, maar weet niet of de riem vervangen is (2 eigenaren): >>LINK<<
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Sander76


    Hmm.. beetje vaag volgens mij..

    1. Op de 4e foto zie je, boven het rechter achterwiel, het 'uitbijten' van de kunststof spatbord randen wat kenmerkend is voor Corsa's van die generatie. Is een cosmetisch dingetje..
    2. Achter ruitenwisser zit er verkeerd op.. Zou kunnen dat het motortje kaduuk is,.
    3. Op de foto lijkt het wel of het rechter voorscherm (2e foto) een iets andere kleur heeft. Kan ook gezichtsbedrog zijn..
    4. Is dit wel een Strada? Zit geen open dak in.. verder vind ik de bekleding er wel wat flubberachtig uitzien.. dat is voor 134 duizend kilometer niet logisch.. of er is niet al te best voor gezorgd..

    Of de D- riem vervangen is...zal vermoedelijk de historie moeten uitwijzen.. Ik zie een nummerplaathouder van Fred Jansen, de Opel dealer in Hilversum, op de auto zitten.. Die kan je altijd bellen voor een stuk historie.

    Die ruitenwisser, heel scherp!!!
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Dirk
    Wil niet veel zeggen maar ik weet bijna zeker dat de Corsa een distributie ketting heeft .

    Niet alle Corsa's ben ik inmiddels achter.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Conclusie uit eerder postings: beter een Corsa met wat hoger kilometrage kopen?
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Sander76


    Die zilveren 5 Deurs Corsa ziet er netjes uit.. lekker luxe ook met in hoogte verstelbare bestuurdersstoel. Spatlappen en trekhaak.. dat moet wel een nette berijder geweest zijn.Smile


    Die trekhaak is, zoals iemand anders al opmerkte, wel handig idd. En een hoogte verstelbare stoel ook. Heeft slechts 3 eigenaren gekend.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Toyota Yaris is er niet binnen mijn budget.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Sander76
    Kan, maar is soms 'duurder doordat er Toyota op staat'.

    Je kan ook voor het 'zusje' kiezen, de Daihatsu Charade.


    Scherp geprijsd, investeer 200 euro in een goede poetsbeurt en je kan een knappe auto voor de deur hebben staan
    >>LINK<<

    Ander voorbeeld.. (beetje vaag qua staat van de auto)

    >>LINK<<

    Volgens advertentie krijgt de auto een nieuwe koppelingset bij aflevering?
    Op de foto's staan de bomen vol in blad..zijn dit oude foto's van vorige zomer? Hoe zou de auto er nu bij staan?

    Interessant verhaal. Laatste auto heeft 8 eigenaren gehad eerste 5. Maar ga ik es onderzoeken.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik ben bang dat we niet in de Micra passen. Vandaag gereden in een oude Cuore. Dat gaat net krapjes aan, maar met zn 3-en is dat niet echt wat (al geprobeerd).
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Rittenburg
    Koop gewoon een Corsa. Die gele.

    Ja papa Smile Ik hoop zaterdag met zwager te gaan kijken bij die Corsa.
Terug naar de lijst