update naar windows 10

update naar windows 10 

Onderwerp van Gerdy1

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hmmm, W7 laptop geeft compatibilliteits problemen met de netwerkadapters....
  2. Ik lees hier alleen positieve downloads van windows 10, echter heb ik alleen maar ellende.
    Mijn laptop duurt veel langer bij het opstarten, ook mijn windows live mail geeft een foutcode, kan deze niet meer openen, gelukkig heb ik een smartphone zodat ik mijn mail daar binnenkrijg.
    Elk programma wat ik open duurt heel lang, veel langer dan voordien.
    Hoe zet ik alles weer terug?
  3. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    heb de update gedaan, alles werkt gelukkig prima. Moet straks alleen nog mijn printer aansluiten... Ik heb het idee dat alles wat sneller is geworden. Maar zeker weten doe ik dat niet
  4. quote:
    Dit schreef Annemieke
    heb de update gedaan, alles werkt gelukkig prima. Moet straks alleen nog mijn printer aansluiten... Ik heb het idee dat alles wat sneller is geworden. Maar zeker weten doe ik dat niet



    Ja, dat idee heb ik ook. Ben er wel tevreden over. Alleen valt af en toe mijn touchpad uit maar dat deed hij bij Win8 ook al. Is niet Win-afhankelijk, denk ik.

    Ben via de link hierboven nu de Win7-pc aan het doen. Het downloaden heeft al uren in beslag genomen Smile en nou is hij bezig met de voorbereiding.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef fleurie



    Ben via de link hierboven nu de Win7-pc aan het doen. Het downloaden heeft al uren in beslag genomen Smile en nou is hij bezig met de voorbereiding.

    Jep hier ook en toen ineens....: uw netwerkadapter is niet compatibel, maar maken alles weer netjes schoon en sluiten af.
  6. quote:
    Dit schreef Dayenne

    Jep hier ook en toen ineens....: uw netwerkadapter is niet compatibel, maar maken alles weer netjes schoon en sluiten af.



    Ben net terug van de boodschappen en heb nog niet gecheckt hoe de stand van zaken is, maar als dat gebeurt: jammer dan ;-)
  7. dierengek
    Gewoon Kattig

    Toon alleen de berichten van dierengek
    Ik dacht dat mijn laptop stuk wasSmileSmile

    Maar hier ben ik nu aan het downloaden.... zal wel uren durenSmile
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Inmiddels hier op de W7 laptop de notificatie spontaan ontvangen en ben nu met afronden bezig. Alleen dat opnieuw opstarten duurt weer een eeuwigheid. Als dat maar goed gaat.
  9. hoor alleen overal problemen erover
    onze ict geeft al aan niet doen voorlopig ivm het thuiswerken met de citrix omgeving
    ook vele programma's hebben nog geen patches ervoor (videobewerking oa)

    ik wacht wel een tijdje tot de problemen zijn opgelost
  10. Ahum, mijn startknop werkt niet meer. Wel de privacyinstellingen veranderd via de startknop, maar nu Smile

    En ineens 32 bits?Smile
    4 aug '15 - 19:41:36 / 4 aug '15 - 20:21:36
  11. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    Ik wacht maar even tot ik de melding krijg dat ik kan upgraden..
    Nu op vakantie met de laptop, dus doe ik hier sowieso niks ;-)
    Als ik thuis ben ga ik kijken wat de PC aangeeft ;-)

    Laptop geeft wel deze melding:
    Plaatje
  12. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    Ik heb nu 8.1, waar ik nog steeds niet aan kan wennen maar ik wacht graag nog even met installeren tot ze de problemen met W10 ge?nventariseerd en opgelost hebben. Smile
Terug naar de lijst