update naar windows 10

update naar windows 10 

Onderwerp van Gerdy1

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty
    Vanmorgen Windows 10 ge?nstalleerd vanaf Windows 8.1, klein uurtje over gedaan.
    Alles is goed gegaan, ik heb vanmiddag maar gelijk een andere printer bij gekocht
    die ik had was al wat jaartjes oud en ziet geen Windows 10.
    Geen melding gehad over evt. abo. kosten.
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Ik ga eerst nog maar even een hersteldiskette maken alvorens 10 te installeren.
  3. Droopy
    Vooruit mensen, achteruit

    Toon alleen de berichten van Droopy
    quote:
    Dit schreef Solar
    Ik ga eerst nog maar even een hersteldiskette maken alvorens 10 te installeren.


    Dat is heel verstandig Solar, en back-uppen voor het geval het niet goed gaat.Smile
  4. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef dalnelson
    In welke map wordt de download van de windows 10 opgeslagen in de directory van C???

    Er worden twee verborgen mappen aangemaakt. Voor zover ik kan beoordelen wordt de download gedaan naar $Windows.~WS en maakt de setup-tool vervolgens nog een map $Windows.~BT die gebruikt wordt om de daadwerkelijke upgrade uit te voeren.

    Als je de installatiebestanden wilt bewaren, kun je beter een .ISO-image maken met de MediaCreationTool.
  5. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    PC met Windows 7 (64 bits) binnen twee uren ge?pgrade naar W10. Lijkt goed te werken, oude bureaublad en alles nog in tact.
    Laptop met W7 (32) blijft hangen bij eerste fase na het downoaden: "Er wordt aan gewerkt"..
  6. AnnaM
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van AnnaM
    quote:
    Dit schreef Solar
    Ik ga eerst nog maar even een hersteldiskette maken alvorens 10 te installeren.



    Je kunt tot een maand terug resetten, belooft het systeem.

    Ik heb het net ge?nstalleerd, het duurde even langer dan de planning was ("uw update duurt langer dan verwacht/het gemiddelde")
    maar ik heb het idee dat een en ander sneller werkt (behalve dan het opstarten, het duurt lang voordat alles open is en mijn asus laptop kreeg spontaan de hik; de drivers van de touchpad moesten worden bijgewerkt ; klopt want mijn pijltje was weg) maar...

    volgens mij loopt het nu als een zonnetje.
    Qua vormgeving vind ik het een enorme vooruitgang.
  7. Wim_Rsd
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wim_Rsd
    quote:
    Dit schreef WilM

    Er worden twee verborgen mappen aangemaakt. Voor zover ik kan beoordelen wordt de download gedaan naar $Windows.~WS en maakt de setup-tool vervolgens nog een map $Windows.~BT die gebruikt wordt om de daadwerkelijke upgrade uit te voeren.

    Als je de installatiebestanden wilt bewaren, kun je beter een .ISO-image maken met de MediaCreationTool.


    Dank je,

    ik heb de map $Windows.~BT in de dir C gevonden, die andere was niet te vinden.
    en bedankt voor de tip voor het iso bestand te maken.
  8. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Mijn pc-boer raadt me af om te upgraden naar Windows 10.
    Op mijn pc staat Windows7 en als ik daar tevreden mee ben moet ik het lekker zo laten volgens hem. W7 wordt nog tot 2020 ondersteund en tegen die tijd is mijn pc verouderd en moet ik een nieuwe kopen.
    Op mijn laptop staat W8.1, daar zou het een optie kunnen zijn maar ook niet noodzakelijk.
    Volgens hem voegt W10 niet heel veel toe aan wat ik al heb en krijgt hij erg veel telefoontjes van klanten die problemen hebben na de installatie.
    Kortom, ik twijfel weer.
  9. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    Zolang je huidige pc nog naar tevredenheid werkt, zou ik ook niet upgraden.
    Bovendien schijnt W10 de privacy niet op orde te hebben.
    Als je daar een probleem mee hebt (dat heb ik), moet je dus weer allerlei instellingen veranderen.

    >>LINK<<
  10. quote:
    Dit schreef AnnaM


    maar ik heb het idee dat een en ander sneller werkt (behalve dan het opstarten, het duurt lang voordat alles open is

    Het opstarten duurt iedere keer gruwelijk lang, te lang naar mijn zin.
  11. wimpie1664
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van wimpie1664
    Zal windows 10 zeker niet installeren, is een aantasting van de privacy. Zie bijgaande link >>LINK<<
  12. quote:
    Dit schreef wimpie1664
    Zal windows 10 zeker niet installeren, is een aantasting van de privacy. Zie bijgaande link >>LINK<<

    Dat is zo aan te passen.
Terug naar de lijst