update naar windows 10

update naar windows 10 

Onderwerp van Gerdy1

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. wimpie1664
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van wimpie1664
    Is inderdaad zo aan te passen met wat vinkjes zetten, maar ik denk dat deze bij de eerstvolgende update weer uitgezet worden.
    Hier nog wat interessante links >>LINK<<
  2. quote:
    Dit schreef wimpie1664
    Is inderdaad zo aan te passen met wat vinkjes zetten, maar ik denk dat deze bij de eerstvolgende update weer uitgezet worden.
    Hier nog wat interessante links >>LINK<<

    Nee, dat heb ik gecheckt na een update.
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ik heb op 1 computer een update naar windows 10 gedaan. Nu brand het ledje op m'n webcam permanent, vroeger alleen als deze aanstond. Zou Microsoft m'n webcam permanent aan hebben gezet?
  4. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef wimpie1664
    Zal windows 10 zeker niet installeren, is een aantasting van de privacy. Zie bijgaande link >>LINK<<

    Daar geef je een link... NineForNews, h?t schoolvoorbeeld van een parano?de complottheorie?nwebsite. Als je genuanceerde berichten wilt lezen, kun je beter naar Geen Stijl gaan...
  5. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Hoe groot is de kans met update naar Windows 10 dat ik mijn 7 jaar oude Dell printer niet meer kan gebruiken?
  6. Bericht van Solar is op 22-08-2015 om 17:16:05 uur verwijderd door Solar.

    Reden: xxxx

     
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef WilM

    Daar geef je een link... NineForNews, h?t schoolvoorbeeld van een parano?de complottheorie?nwebsite. Als je genuanceerde berichten wilt lezen, kun je beter naar Geen Stijl gaan...

    Smile
  8. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef Hed
    Hoe groot is de kans met update naar Windows 10 dat ik mijn 7 jaar oude Dell printer niet meer kan gebruiken?

    Hier kun je een overzicht vinden dat aangeeft of je printer het wel of niet zou moeten doen. In ieder geval voor de meeste laserprinters van Dell zijn de stuurprogramma's al ingebouwd in Windows.

    Als je printer volgens de lijst niet ondersteund wordt (beter gezegd: Dell heeft de printer nog niet getest onder Windows 10), heb je echter nog steeds een grote kans dat hij het toch doet, of aan de praat te krijgen is met drivers voor Windows 8 of 7.
  9. wimpie1664
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van wimpie1664
    Hier nog even een link 10 redenen om windows 10 te vermijden(geen complottheorien website) >>LINK<<

    Wat mij zorgen baart is hetgeen er op pagina 10 van deze site staat:

    Het ergst jeuken de privacyvragen. Journalist Peter Bright van Ars Technica deed de schokkende ontdekking dat Windows 10, zelfs met alle privacyinstellingen ingesteld, nog steeds data terugzendt naar het moederschip Microsoft. Microsoft vertelt ons niet welke data het verzamelt - volgens de gebruiksovereenkomst mag het alles doen met de data die het verkrijgt.
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef koen
    ik heb op 1 computer een update naar windows 10 gedaan. Nu brand het ledje op m'n webcam permanent, vroeger alleen als deze aanstond. Zou Microsoft m'n webcam permanent aan hebben gezet?



    Zou best kunnen, Koen..

    -------------

    Ik heb de W10 upgrade bestanden al binnengehaald.. stel alleen het installatiemoment telkens uit..

    De upgrade van 8.0 naar 8.1 is destijds goed verlopen bij mij.. dus waar ben ik bang voor met de stap naar 10.0?
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sander76



    Zou best kunnen, Koen..

    -------------

    Ik heb de W10 upgrade bestanden al binnengehaald.. stel alleen het installatiemoment telkens uit..

    De upgrade van 8.0 naar 8.1 is destijds goed verlopen bij mij.. dus waar ben ik bang voor met de stap naar 10.0?

    Don't worry, be happy.

    Was een eitje hier. Idd even naar die privacy instellingen kijken en dan gaan!
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef wimpie1664
    Hier nog even een link 10 redenen om windows 10 te vermijden(geen complottheorien website) >>LINK<<

    Wat mij zorgen baart is hetgeen er op pagina 10 van deze site staat:

    Het ergst jeuken de privacyvragen. Journalist Peter Bright van Ars Technica deed de schokkende ontdekking dat Windows 10, zelfs met alle privacyinstellingen ingesteld, nog steeds data terugzendt naar het moederschip Microsoft. Microsoft vertelt ons niet welke data het verzamelt - volgens de gebruiksovereenkomst mag het alles doen met de data die het verkrijgt.

    Zou maar gauw alle windows van je pc schrappen en vergeet Google niet (die is pas echt erg). Lekker draaien op Ubuntu of 1 van dezelfde fabrikant.

    Zodra je het www betreedt, is je privacy zo goed als nihil. Lekker niet doen dan dus!

    Overigens doe je er zelf ook aan mail via Onestat op je website.
Terug naar de lijst