11 of 12 juli hulp bij verhuizen?

11 of 12 juli hulp bij verhuizen? 

Onderwerp van Miquel69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Malero



    Cool he...

    jahaaaaaaaaa!!!! . waar waarheen waartoe?Smile (zie w.a.)
  2. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Hightower
    er is ook denk werk nodig

    denk ik

    Smile


    Alles staat al ingepakt klaar, Miquel heeft zelf al het denkwerk al gedaan, kind kan de was doen. Volgens mij heb jij wel spierballen Smile
  3. quote:
    Dit schreef Miquel69
    Zoals velen weten heb in inmiddels een huisje gevonden in Beverwijk, vlak bij mijn kleine meid.

    Deze week ga ik de vloer leggen en dat hoop ik vrijdag af te hebben.

    Graag zou ik zaterdag de 11 mijn spullen vanuit een opslagbox in Alkmaar overbrengen naar mijn nieuwe stekje.

    Zijn er mensen die dan tijd en zin hebben om mij te helpen? Alles is al ingepakt en uitpakken doe ik lekker zelf.

    Drankjes en eten inbegrepen Smile

    ... en uiteraard mijn eeuwige dankbaarheid!

    Ik heb groot feest van m'n ouders...sorry. Worden alweer 65 en 70.
  4. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    En ook hier helaas; al weken een date met de Luie Wijven Club.......Hopelijk gaat het lukken voor je hulp te vinden!

    @Malero: uhhhhhhh vertel!!!!
  5. Chantalleke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Chantalleke
    Vrees dat je er alleen voor staat... ook ik moet werken... maar veel succes!
  6. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    Ik woon vlakbij en zou jou ook best wel willen helpen, maar heb 11 juli al een tijdje een afspraak staan met 3 vriendinnen.

    Ik hoop voor jou dat het je lukt om hulp te vinden; goed om je heen vragen ook in je eigen omgeving.
  7. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Als rasechte aardbei zeg ik: gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Terugkijkend in jouw berichtenhistorie zag ik ook het adres: vlakbij mijn ouders, schuin tegenover mijn oude middelbare school, vlakbij de Dekamarkt waar ik altijd boodschappen deed en het zwembad waar ik bijna dagelijks te vinden was. Kortom: heel bekend terrein dus Smile

    Helaas kan ik ook 11 juli niet, anders was ik je komen helpen. Succes met verhuizen!
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Hed
    En ook hier helaas; al weken een date met de Luie Wijven Club.......Hopelijk gaat het lukken voor je hulp te vinden!

    @Malero: uhhhhhhh vertel!!!!

    Luie Wijven club????Smile
  9. Nou miquel, ik hoop dat je inmiddels via pb-tjee wat toezeggingen heb mogen ontvangen want de stilte is wel erg groot hier ineens op wat vage excuses na dan, maar ja daar heb je ook niks aan.
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Eddeped
    Nou miquel, ik hoop dat je inmiddels via pb-tjee wat toezeggingen heb mogen ontvangen want de stilte is wel erg groot hier ineens op wat vage excuses na dan, maar ja daar heb je ook niks aan.


    Vage excuses? Smile En wat is de jouwe?
  11. quote:
    Dit schreef kaatje


    Vage excuses? Smile En wat is de jouwe?

    Ik he. Helemaal geen excuus om de simpele reden dat ik ook nooit geen belofte gedaan heb of enigszins heb toegezegd dat als iemand hulp nodig heeft men wel op kan rekenen.
    Zou ik een excuus willen hebben, de eerste die ik kan verzinnen is dat het een tyfus eind rijden is maar ook heb ik helemaal geen zin om te helpen, ik ken die kerel helemaal niet, waarom zou ik moeite doen voor een ander enz enz.
    Zoals in de gewone wereld en dus ook hier zie je maar al te vaak dat men de ene na de andere vage belofte doet maar als dan uiteindelijk puntje bij paaltje komt .........
    Er was een heel groepje met beloftes, en hė wat een pech net op DIE dag kunnen ze niet. Ik zou Miquel adviseren een andere datum te nemen, een weekje later zou ook nog wel kunnen.
  12. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Ik he. Helemaal geen excuus om de simpele reden dat ik ook nooit geen belofte gedaan heb of enigszins heb toegezegd dat als iemand hulp nodig heeft men wel op kan rekenen.
    Zou ik een excuus willen hebben, de eerste die ik kan verzinnen is dat het een tyfus eind rijden is maar ook heb ik helemaal geen zin om te helpen, ik ken die kerel helemaal niet, waarom zou ik moeite doen voor een ander enz enz.
    Zoals in de gewone wereld en dus ook hier zie je maar al te vaak dat men de ene na de andere vage belofte doet maar als dan uiteindelijk puntje bij paaltje komt .........
    Er was een heel groepje met beloftes, en hė wat een pech net op DIE dag kunnen ze niet. Ik zou Miquel adviseren een andere datum te nemen, een weekje later zou ook nog wel kunnen.


    Wat ben jij een vreselijk nare zuurpruim zeg. Te stoken in het draadje van een ander. Bah!
Terug naar de lijst