11 of 12 juli hulp bij verhuizen?

11 of 12 juli hulp bij verhuizen? 

Onderwerp van Miquel69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    ........
    Zou ik een excuus willen hebben, de eerste die ik kan verzinnen is dat het een tyfus eind rijden is maar ook heb ik helemaal geen zin om te helpen, ik ken die kerel helemaal niet, waarom zou ik moeite doen voor een ander enz enz.
    .............


    je loop nu wel het risico dat je hiermee anderen jezelf wel laat kennen.
  2. Ik vind Ed wel eerlijk eigenlijk gewoon.
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Ik he. Helemaal geen excuus om de simpele reden dat ik ook nooit geen belofte gedaan heb of enigszins heb toegezegd dat als iemand hulp nodig heeft men wel op kan rekenen.
    Zou ik een excuus willen hebben, de eerste die ik kan verzinnen is dat het een tyfus eind rijden is maar ook heb ik helemaal geen zin om te helpen, ik ken die kerel helemaal niet, waarom zou ik moeite doen voor een ander enz enz.
    Zoals in de gewone wereld en dus ook hier zie je maar al te vaak dat men de ene na de andere vage belofte doet maar als dan uiteindelijk puntje bij paaltje komt .........
    Er was een heel groepje met beloftes, en hė wat een pech net op DIE dag kunnen ze niet. Ik zou Miquel adviseren een andere datum te nemen, een weekje later zou ook nog wel kunnen.

    Wat ben je toch een vreselijke vent. Bah Smile
  4. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef stientje76
    Ik vind Ed wel eerlijk eigenlijk gewoon.

    Ik ook wel
    Aan de andere kant doet hij ook wel een aantal mensen onrecht en dat is verdomde jammer

    Er hebben hier mensen in dit draadje gereageerd van wie ik weet dat zij klaar staan voor anderen, dat al verschillende malen hebben gedaan. Ook al kennen ze die ander alleen via OA en draadjes. Klaar staan voor onbekenden met klussen, verhuizen etc etc. Dat is juist ook het mooie van OA
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef stientje76
    Ik vind Ed wel eerlijk eigenlijk gewoon.

    Wat is hier eerlijk aan? Anderen bekritiseren omdat ze niet kunnen en zelf zeggen dat je niet 'kunt' omdat je het een kuteind rijden vind. Daar is niks eerlijk aan, het is gewoon wederom azijnpisserig verbitterd gezeik van Eddeped.
  6. quote:
    Dit schreef koen


    je loop nu wel het risico dat je hiermee anderen jezelf wel laat kennen.

    Risico?
    Ik heb niet echt meer een illusie dat er "anderen" zijn, had ik al niet en is hier op oa niet echt veranderd.
    Bij velen al dan niet alle hier op oa sta ik bekent als azijnpisser omdat ik net iets anders reageer of denk dus de illusie dat ik hier op oa enige hulp zou kunnen ontvangen heb ik echt niet.

    Maar even back on topic want beheerders willen ook nogal eens berichten verwijderen als het weer afdwaalt, het gaat niet over mij maar om miquel die wat hulp zoekt bij het verhuizen, een mooiere verhuizing als dit kan je je niet wensen volgens mij. Alles staat klaar en ingepakt. Excuses dat je geen kracht heb tellen niet want ik neem aan dat er ook kleine lichte spullen zijn en zoveel zal het baar mijn idee ook weer niet zijn.
    Kom op wie komt er over de streep en gaat even helpen?
  7. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Wat is hier eerlijk aan? Anderen bekritiseren omdat ze niet kunnen en zelf zeggen dat je niet 'kunt' omdat je het een kuteind rijden vind. Daar is niks eerlijk aan, het is gewoon wederom azijnpisserig verbitterd gezeik van Eddeped.

    Over zichzelf in ieder geval wel
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Kom op wie komt er over de streep en gaat even helpen?

    Jij?
  9. quote:
    Dit schreef Bloem

    Wat ben je toch een vreselijke vent. Bah Smile

    I know, oud nieuws! Maar ik doe geen toezeggingen en trek gelijk daarna weer terug meer een of andere smoes, ik doe geen toezeggingen!
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    I know, oud nieuws! Maar ik doe geen toezeggingen en trek gelijk daarna weer terug meer een of andere smoes, ik doe geen toezeggingen!

    Wat ben je toch geweldig, applaus.

    Wil je nu een sticker?
  11. quote:
    Dit schreef Bloem

    Jij?

    Back on topic please! Niet aandacht naar mij afleiden, je weet mijn standpunt al, niet in herhaling gaan vallen
  12. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Back on topic please! Niet aandacht naar mij afleiden, je weet mijn standpunt al, niet in herhaling gaan vallen

    Niemand hoeft de aandacht op jou te vestigen, dat doe jij altijd meer dan bijzonder goed, helemaal zelf. Fijne kerel.
Terug naar de lijst