11 of 12 juli hulp bij verhuizen?

11 of 12 juli hulp bij verhuizen? 

Onderwerp van Miquel69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Bloem

    Niemand hoeft de aandacht op jou te vestigen, dat doe jij altijd meer dan bijzonder goed, helemaal zelf. Fijne kerel.

    Back op topic please!
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Back op topic please!

    Moraalridder.
  3. quote:
    Dit schreef Bloem

    Moraalridder.

    Je blijft maar doorgaan!
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Je blijft maar doorgaan!

    Jij ook Smile

    Miquel: volgend weekend red ik niet ivm feestje in mijn tuin, maar als het nog nodig is dat ik Roosje haar kamer kom opleuken op een later moment, dan hoor ik het wel.
  5. quote:
    Dit schreef Bloem

    Jij ook Smile

    Miquel: volgend weekend red ik niet ivm feestje in mijn tuin, maar als het nog nodig is dat ik Roosje haar kamer kom opleuken, dan hoor ik het wel.

    Het laatste woord in deze was aan Bloem
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    I know, oud nieuws! Maar ik doe geen toezeggingen en trek gelijk daarna weer terug meer een of andere smoes, ik doe geen toezeggingen!


    Tjonge, ik zeg het niet snel, maar wat ben jij verzuurd.
    Alsof jij in de agenda van anderen kunt kijken Smile
  7. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Het laatste woord in deze was aan Bloem

    Smile
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Het laatste woord in deze was aan Bloem

    Schei eens uit. Je hebt in dit draadje niks te zoeken, je wilt niet helpen, je hebt niet gezegd dat je gaat helpen, dus je zult ook nooit gaan helpen. Helemaal prima, maar ga dan lekker naar een ander draadje Smile
  9. quote:
    Dit schreef kaatje


    Tjonge, ik zeg het niet snel, maar wat ben jij verzuurd.
    Alsof jij in de agenda van anderen kunt kijken Smile


    Ha ha makkelijk om te zeggen, de een noemt het eerlijk en de ander verzuurd, het zal wel ergens in het midden liggen.
    Maar als je de desbetreffende datum niet kan wanneer dan wel, misschien dat miquel aan de hand van die gegevens beter een andere datum kan prikken.
    En dat geld dan eigenlijk voor iedereen lijkt mij, als je desbetreffende datum niet kan zet er dan gelijk bij wanneer je wel kan.
  10. Zullen we het gewoon aan Miquel overlaten wat hij graag wil?
  11. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    Ik heb eerder gereageerd dat ik niet kon 11 juli, maar Miguel mag mij een pb sturen wanneer hij een andere datum hulp nodig heeft.
  12. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    Ben je ook even een dagje weg...... Smile

    Ik geloof absoluut dat wanneer mensen zouden kunnen en willen ze dat ook zeker zouden doen, en het feit dat de meeste helaas niet kunnen is gewoon vette pech voor mij. Er zal er vast wel eentje (of twee) zijn die wel kunnen.

    Daarbij stel ik het op prijs als mensen melden dat ze het graag hadden willen doen maar verhinderd zijn. Daarentegen als je ?berhaupt niet van plan bent of was om te helpen snap ik een rectie hier niet, maar dat kan ook aan mij liggen, ik zou zelf dan niet reageren Smile maar goed, wie ben ik?

    Ik ben die man die as zaterdag, maar dat zou natuurlijk ook zondag kunnen, graag wil verhuizen en daar heel erg graag wat handjes bij kan gebruiken.

    De week erna lukt mij niet want dan ga ik met dochterlief een weekje naar de Zanding! Smile

    @Malero: super joh! Succes met verhuizen! Smile
Terug naar de lijst