wifi repeater

wifi repeater 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Ik heb kortgeleden deze set gekocht en binnen no-time ge?nstalleerd. Werkt perfekt!

    >>LINK<<

    Goed ontvangst van het WIFI-signaal en ook de snelheid is goed te noemen. Natuurlijk veel lager dan bedraad of direct WIFI, maar ik kan in youtube filmpjes in HD kijken op mijn telefoon.
  3. ErikD
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ErikD
    Ik heb zelf een homeplug met wifi.
    Daarvan kan je op elke etage er 1 aanbrengen in welk stopcontact je wil.
    1 bij het modem en klaar.
    Tplink leverd redelijke qua prijs.
    Je moet met alle repeters wel soms je netwerk op je telefoon even uit en weer aan zetten om het sterkste signaal te pakken.
  4. ErikD
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ErikD
    Fritzbox zijn zeer goed maar ook prijzig
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Toke


    Deconsolidatie? Smile schitterend Galgje woord

    Los modem heb ik gehad. Toen was het tv beeld weer slecht #hetisaltijdwatmetziggo

    ja een Horizon

    Dan was de splitter niet ok? (herkenbaar, had ik in oude huis ook). Zou het er toch nog es op wagen. Overigens weet ik uit betrouwbare bron dat er accespoints geleverd worden bij mensen die slecht bereik hebben. Ff navragen bij de klantenservice (bel vandaag of morgen maar, ben er nu toch niet, hihi).

    Je hebt nu een geconsolideerde situatie (samengevoegd).
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Ik heb kortgeleden deze set gekocht en binnen no-time ge?nstalleerd. Werkt perfekt!

    >>LINK<<

    Goed ontvangst van het WIFI-signaal en ook de snelheid is goed te noemen. Natuurlijk veel lager dan bedraad of direct WIFI, maar ik kan in youtube filmpjes in HD kijken op mijn telefoon.

    Ziet er goed uit. Dit is in elk geval een betere optie dan een range extender.
  7. paul1964
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van paul1964
    Ik zou voor een UTP-kabel gaan en een los accesspoint of een wireless router.
    UTP-kabel in het ziggo-modem en boven in je apparaat en je hebt snel internet boven.
    Als je een oude router hebt hoef je niets in te stellen behalve de beveiliging van je draadloze netwerk.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef paul1964
    Ik zou voor een UTP-kabel gaan en een los accesspoint of een wireless router.
    UTP-kabel in het ziggo-modem en boven in je apparaat en je hebt snel internet boven.
    Als je een oude router hebt hoef je niets in te stellen behalve de beveiliging van je draadloze netwerk.

    Jep, was ook mijn idee. Als je een router gebruikt, zet dan wel even de dhcp server in de 2e router uitzetten.
  9. ErikD
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ErikD
    Dan moet je wel een kabel willen en/of kunnen trekken.
  10. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef ErikD
    Dan moet je wel een kabel willen en/of kunnen trekken.


    Daar haak ik een beetje op af. Gaten boren in plafond ga ik niet aan beginnen, en via de trap naar boven zie ik niet zitten. Dat is meters kabel over de vloer. Dan toch maar dat homeplug met WiFi denk ik.

    Nog suggesties voor een merk?
  11. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Welk van de genoemde repeaters heb je gekocht? En is het er 1 met 2 apparaten? Of met 1 apparaat? En waar heb je m in het stop contact gedaan?


    Ik heb inmiddels de foto kunnen uploaden. Hij deed t niet zag ik.
    Deze dus:
    Plaatje
  12. ErikD
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ErikD
    Heb ik ook.
    Je moet even de gebruiksaanwijzing lezen.
    De wifi dezelfde netwerknaam en wachtwoord geven.
Terug naar de lijst