Elektrische fiets

Elektrische fiets 

Onderwerp van Jeli

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    Wat een mooie fietsen zie ik allemaal langskomen! Iedereen heel veel plezier met zijn/haar nieuwe karretje!! Ik geniet er enorm van. Helaas kan ik komende week waarschijnlijk maar 1x op de fiets naar het werk... teveel afspraken. Het zal ook net nog fijner zijn als het 'sochtends weer wat lichter is.
  2. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Erna
    Gefeliciteerd. Toch maar de Trek, die je eerst te duur vond? En zelfs Stella niet meer afwachten. Smile
    Dan moet dit gewoon jouw fiets zijn. En beiden een Trek kopen, zal ook nog eens een mooie deal hebben opgeleverd, ga ik zomaar vanuit. Dat hebben jullie goed gedaan. Smile

    Jeli en Diana63, beiden veel fietsplezier.


    Dank je Erna! Ik ga er van uit dat dit inderdaad de goede keus is. :)
  3. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Erna
    Ik heb gisteren proef gereden op de Sparta M8i LTD en ben gelijk verkocht. Wat een heerlijke fiets. Twijfel alleen nog tussen de normale uitvoering of de Connected versie, die is uitgerust met GPS en track-and-trace.
    Helaas zit er wel een lange levertijd op.


    Mooi!
  4. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Die GPS en track and trace is voor bejaarden met een beginstadium van Alzheimer..... kun je ze weer terug vinden als ze de weg kwijt zijn.


    Hahaha!
  5. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Annemieke
    Wat een mooie fietsen zie ik allemaal langskomen! Iedereen heel veel plezier met zijn/haar nieuwe karretje!! Ik geniet er enorm van. Helaas kan ik komende week waarschijnlijk maar 1x op de fiets naar het werk... teveel afspraken. Het zal ook net nog fijner zijn als het 'sochtends weer wat lichter is.


    Thanks Annemieke!
  6. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Losse display was voor mij juist het meest negatieve punt Smile Dat is zo ontzettend gevoelig gebleken. Heb bij mn vorige fiets zeker 4 nwe displays moeten kopen ? 70 euro pst. Zonder display geen ondersteuning....


    Tja...verschillende meningen over een losse c.q. vast display gehoord.
    Ik had en heb niet echt een voorkeur wat dat betreft. Op 'mijn' Trek zit nu eenmaal een losse en dat is wat mij betreft okeej.
  7. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    misschien in het voorjaar een e-bike fietstocht.... kijken wie het hardste kanSmileSmileSmile
  8. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Annemieke
    misschien in het voorjaar een e-bike fietstocht.... kijken wie het hardste kanSmileSmileSmile


    Smile
  9. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Die GPS en track and trace is voor bejaarden met een beginstadium van Alzheimer..... kun je ze weer terug vinden als ze de weg kwijt zijn.


    SmileSmile

  10. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    vandaag toch ruim 60km weggetrapt op mijn fietsje! Was even vergeten dat ik een afspraak had, dus moest ik op de dag nog naar een client op 10km afstand... MEt dit weer natuurlijk wel een feestje. En op de terugweg naar huis vanmiddag toch wel genoten van al die auto's in de file!! Ik heb net niet vrolijk gezwaaid.
  11. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Annemieke
    vandaag toch ruim 60km weggetrapt op mijn fietsje! Was even vergeten dat ik een afspraak had, dus moest ik op de dag nog naar een client op 10km afstand... MEt dit weer natuurlijk wel een feestje. En op de terugweg naar huis vanmiddag toch wel genoten van al die auto's in de file!! Ik heb net niet vrolijk gezwaaid.


    Flink stuk hoor, 60 km!
    Ik ga vanaf morgen met de fiets naar mijn werk en ben helemaal voorbereid:
    Een regencape, thermosokken, goede handschoenen, muts en een kettingslot aangeschaft. Smile
    Heb er zin in!
  12. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    quote:
    Dit schreef jeli


    Flink stuk hoor, 60 km!
    Ik ga vanaf morgen met de fiets naar mijn werk en ben helemaal voorbereid:
    Een regencape, thermosokken, goede handschoenen, muts en een kettingslot aangeschaft. Smile
    Heb er zin in!


    Heel veel plezier! Het was vandaag gewoon warm... morgen kan ik helaas niet op de fiets, een afspraak aan het einde van de middag te ver weg. jammer!! Het voelt zo heerlijk zowel 'sochtends als 's middags om na 50 minuten buitenlucht aan te komen. Je begint frisser aan het werk, en je komt een stuk frisser thuis. Het is echt aan te raden.

    Hoeveel kilometer moet jij?
Terug naar de lijst