Elektrische fiets

Elektrische fiets 

Onderwerp van Jeli

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Annemieke


    Heel veel plezier! Het was vandaag gewoon warm... morgen kan ik helaas niet op de fiets, een afspraak aan het einde van de middag te ver weg. jammer!! Het voelt zo heerlijk zowel 'sochtends als 's middags om na 50 minuten buitenlucht aan te komen. Je begint frisser aan het werk, en je komt een stuk frisser thuis. Het is echt aan te raden.

    Hoeveel kilometer moet jij?


    Dank je Annemieke. Ik hoef maar 11 kilometer.
  2. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    dat doe je in 20 minuten!
  3. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Annemieke
    dat doe je in 20 minuten!


    Dan moet je gemiddeld 33 km/h rijden...... is de fiets niet begrensd op 25 km/h?
  4. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Dan moet je gemiddeld 33 km/h rijden...... is de fiets niet begrensd op 25 km/h?


    Jawel, tenminste die van mij in elk geval wel.
  5. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef jeli


    Jawel, tenminste die van mij in elk geval wel.


    De meeste die ik voorbij trap ook.... Smile
  6. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Dan moet je gemiddeld 33 km/h rijden...... is de fiets niet begrensd op 25 km/h?


    Ik haal af en toe de 31km, als ik van een viaduct naar beneden rijd.... gemiddeld rij ik ongeveer 27km. En ja ik was met 20 minuten wat optimistisch... maar in een half uur rijd je wel 11km... Ik moet 20km ongeveer naar mijn werk, en daar doe ik ongeveer 50 minuten over, afhankelijk hoe vaak ik moet stoppen voor rode stoplichten of irritant naast elkaar fietsende middelbare scholieren... waar je niet langs kan.
  7. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    De meeste die ik voorbij trap ook.... Smile


    Uhuh....Smile
  8. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Annemieke

    irritant naast elkaar fietsende middelbare scholieren... waar je niet langs kan.


    Daarom fiets ik alleen in de zomermaanden en dan 's-morgens heel vroeg zodat ik ze voor ben.
    26 kilometer in 45 a 50 minuten afhankelijk van de windrichting.

    Oh.... en als ik van het viaduct rijd haal ik af en toe snelheden boven de 50 km/h Smile
  9. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Daarom fiets ik alleen in de zomermaanden en dan 's-morgens heel vroeg zodat ik ze voor ben.
    26 kilometer in 45 a 50 minuten afhankelijk van de windrichting.

    Oh.... en als ik van het viaduct rijd haal ik af en toe snelheden boven de 50 km/h Smile


    dat is wel heel hard... dat haal ik niet hoor. En nu is het sochtends nog zo donker, dat ik nog niet op volle snelheid kan fietsen...
  10. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Annemieke


    dat is wel heel hard... dat haal ik niet hoor. En nu is het sochtends nog zo donker, dat ik nog niet op volle snelheid kan fietsen...


    Ik fiets ook niet in de wintermaanden.... te donker 's-morgens en vaak vuil of takken op de weg.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Bij mijn laatste fiets onderhoud heeft de monteur de begrenzing op 27km gezet. 32 is max liet hij zien op de display. Trucje hoe aan te passen ben ik alweer kwijt. Was een knoppen combinatie.
  12. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    mag ik in dit draadje het nog een keertje uitschreeuwen, hoe blij ik ben met mijn Ebike? Vandaag heerlijk gefietst, zowaar tussen de buien deur. Ik word er elke dag dat ik kan fietsen, zo onwijs blij van!! Ik rijd het nu in gemiddeld 45 minuten en dat is gewoon prima te doen. Gisterochtend moest ik met de auto, vanwege afspraken, heb ik er 1 uur en 20 minuten over gedaan vanwege een eindeloze file... Dan kom je toch een stuk chagerijniger op je werk dan wanneer je lekker in de frisse lucht hebt gefietst! Als het zomer is en mooi weer ga ik af en toe de toeristische route rijden, die is een paar km langer, maar wel meer door de natuur.

    Joepie!!
Terug naar de lijst