Elektrische fiets

Elektrische fiets 

Onderwerp van Jeli

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Klopt maar ik heb dan ook gewoon als fiets dus niet voor woon werk. Het was voor mij een gewone fiets of ietsje meer betalen en dan een E Bike. Heb de gok gewaagd. Nu maar hopen dat het goed uitpakt :-) Fingers crossed.....
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef gerrr
    Klopt maar ik heb dan ook gewoon als fiets dus niet voor woon werk. Het was voor mij een gewone fiets of ietsje meer betalen en dan een E Bike. Heb de gok gewaagd. Nu maar hopen dat het goed uitpakt :-) Fingers crossed.....

    Veel fijne kilometers gewenst! Ik vind het heerlijk en kan niet meer zonder.
  3. Dank je Smile..
  4. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    Vandaag weer 3 proefritten gemaakt. Op een fiets van ebike4all. Die gaat het niet worden.
    Op een Trek. Das een goede fiets. Maar duur.....Smile
    En op een Giant. Die fietste ook best lekker, iets goedkoper dan een Trek, maar week of 8 ? 9 levertijd. Smile

    Morgen met Diana63 op pad om nog wat fietsen te bekijken. En net Stella gebeld. Deze bellen me terug om een afspraak te maken om met wat fietsen langs te komen. Als zij zijn geweest ga ik een keuze maken. Zucht.....
  5. Diana63
    Geneet van ut laeve

    Toon alleen de berichten van Diana63
    Vandaag Stella.nl aan huis gehad. Heb een proefrit op de Novara gereden en tjezus .......... zoef en weg was ik. Het reed comfortabel en precies zoals ik gehoopt had.
    De Arturo Steps heeft een sportievere look en ook een middenmotor, maar het stuur voelde niet prettig.

    Ik heb de Novara o.v.b. besteld, want ik ga morgen nog even op jacht met Jeli. En als daar niet een betere uitkomt, dan word het toch de Novara.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik moest de Stella wel infietsen. De eerste 200km mocht ik max op ondersteuning 6.
  7. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    Mag ik jullie van het heugelijke feit op de hoogte brengen dat wij (Diana63 en ik) een elektrische fiets hebben gekocht? Smile

    Yeahhh! Ik ben blij dat het gelukt is.
    We hebben allebei dezelfde gekocht, een Trek LM500. Wel ieder een andere kleur. Smile
    Plaatje
  8. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Gefeliciteerd. Toch maar de Trek, die je eerst te duur vond? En zelfs Stella niet meer afwachten. Smile
    Dan moet dit gewoon jouw fiets zijn. En beiden een Trek kopen, zal ook nog eens een mooie deal hebben opgeleverd, ga ik zomaar vanuit. Dat hebben jullie goed gedaan. Smile

    Jeli en Diana63, beiden veel fietsplezier.
  9. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Ik heb gisteren proef gereden op de Sparta M8i LTD en ben gelijk verkocht. Wat een heerlijke fiets. Twijfel alleen nog tussen de normale uitvoering of de Connected versie, die is uitgerust met GPS en track-and-trace.
    Helaas zit er wel een lange levertijd op.
    Plaatje
  10. Diana63
    Geneet van ut laeve

    Toon alleen de berichten van Diana63
    quote:
    Dit schreef Diana63
    Ik heb de Novara o.v.b. besteld, want ik ga morgen nog even op jacht met Jeli. En als daar niet een betere uitkomt, dan word het toch de Novara.


    En .... er is inderdaad op een paar puntjes een betere er uit gekomen. We hebben samen een Trek LM500+ Lowstep gekocht.
    Waarom ik toch geswitcht ben. De Novara reed prima, maar de Trek heeft een paar pluspuntjes meer: afneembare display, de verlichting kun je via het stuur aan en uit zetten, verlichting is ge?ntegreerd in de voorvork.

    Het enigste minpuntje van de hele zaak, .... je werd opgemeten voor de juiste maat van de fiets ..... pffff ... ben 2 cm gekrompen. Smile
  11. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Erna
    Ik heb gisteren proef gereden op de Sparta M8i LTD en ben gelijk verkocht. Wat een heerlijke fiets. Twijfel alleen nog tussen de normale uitvoering of de Connected versie, die is uitgerust met GPS en track-and-trace.
    Helaas zit er wel een lange levertijd op.


    Die GPS en track and trace is voor bejaarden met een beginstadium van Alzheimer..... kun je ze weer terug vinden als ze de weg kwijt zijn.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Diana63


    En .... er is inderdaad op een paar puntjes een betere er uit gekomen. We hebben samen een Trek LM500+ Lowstep gekocht.
    Waarom ik toch geswitcht ben. De Novara reed prima, maar de Trek heeft een paar pluspuntjes meer: afneembare display, de verlichting kun je via het stuur aan en uit zetten, verlichting is ge?ntegreerd in de voorvork.

    Het enigste minpuntje van de hele zaak, .... je werd opgemeten voor de juiste maat van de fiets ..... pffff ... ben 2 cm gekrompen. Smile

    Losse display was voor mij juist het meest negatieve punt Smile Dat is zo ontzettend gevoelig gebleken. Heb bij mn vorige fiets zeker 4 nwe displays moeten kopen ? 70 euro pst. Zonder display geen ondersteuning....
Terug naar de lijst