Update software

Update software 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Het zijn de foto's van Ingrid en Cootje die 'moeilijk' doen.

    Die van Cootje heeft als originele grootte: 15680x8816 en de bovenste foto van Ingrid zelfde formaat. Is gewoon veel te zwaar/groot...
  2. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Het zijn de foto's van Ingrid en Cootje die 'moeilijk' doen.

    Die van Cootje heeft als originele grootte: 15680x8816 en de bovenste foto van Ingrid zelfde formaat. Is gewoon veel te zwaar/groot...


    Maar uiteindelijk zie ik wel de foto's
    En reset de tablet niet, al vroeg het wel een keer de app te sluiten.
  3. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Het zijn de foto's van Ingrid en Cootje die 'moeilijk' doen.

    Die van Cootje heeft als originele grootte: 15680x8816 en de bovenste foto van Ingrid zelfde formaat. Is gewoon veel te zwaar/groot...


    Op blz 66 staan 3 url's van jou die niet werken.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Die-andere


    Op blz 66 staan 3 url's van jou die niet werken.

    Zijn fb url's volgens mij. Volgens mij bedoel je blz 1 Smile Hebben de status priv?, mogelijk heeft het daar mee te maken. Tijdelijk zichtbaar, maar verdwijnen na verloop van tijd.
  5. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Zijn fb url's volgens mij. Volgens mij bedoel je blz 1 Smile Hebben de status priv?, mogelijk heeft het daar mee te maken. Tijdelijk zichtbaar, maar verdwijnen na verloop van tijd.


    Oeps, blz 1 idd

    Blz 66 gaat soms goed en loopt soms ook vast en soms duurt het minuten voordat alles opgebouwd is.

  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Tja, ik kan er niet veel meer van maken dan dat je tablet al die foto's niet aan kan. Misschien te weinig plaats in het geheugen of in de opslag. Ik heb geen idee...
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef DanielleA
    Bart, Ik probeer een profielfoto te laden maar om de een of andere reden 'pakt' het programma mijn foto niet. Ik zie de foto wel in een flits voorbijkomen maar het wordt niet opgeslagen. Ik dacht dat het aan het aantal pixels lag maar in lagere resoluties wordt de foto ook niet getoond en opgeslagen. Ik werk met een windows computer (geen idee welke versie) en ik heb het geprobeerd in chrome, IE en Mozilla browser. Kun je me verder helpen? Alvast bedankt. Danielle


    Is er geen enkele foutmelding? of iets dat daarop lijkt? Wat gebeurt er precies nadat je de foto in een flits voorbij ziet komen? Wat zie je dan?
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Hallo Bart

    Wat betreft het laden van foto's, komt het scherm met de fotokeuze eruit te zien zoals in de screenshot. Heb dit met firefox. Chrome ziet er wel wat beter uit, maar ook niet denderend. Kan het schermpje niet vergroten. Als ik dan een bestand laad, dan zie ik een upload doorgaan en als hij klaar is, zie ik weer dit scherm en moet ik scrollen om de foto te kunnen kiezen. Het oude systeem waarbij de geladen foto direct te kiezen is vond ik persoonlijk beter werken.

    Misschien kan de scrollbalk ook wat duidelijker? Die valt nu bijna niet op.
    Plaatje
    29 mrt '16 - 19:02:23 / 29 mrt '16 - 20:06:54
  9. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef bart
    Tja, ik kan er niet veel meer van maken dan dat je tablet al die foto's niet aan kan. Misschien te weinig plaats in het geheugen of in de opslag. Ik heb geen idee...


    PC geen last idd
    Komt mss door die 5 mb foto's die daar staan
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn pc op het werk had wel moeite met laden. Had je niet ooit eoa resize programma wat dit soort grote bestanden verkleinde?
  11. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Hallo Bart

    Wat betreft het laden van foto's, komt het scherm met de fotokeuze eruit te zien zoals in de screenshot. Heb dit met firefox. Chrome ziet er wel wat beter uit, maar ook niet denderend. Kan het schermpje niet vergroten. Als ik dan een bestand laad, dan zie ik een upload doorgaan en als hij klaar is, zie ik weer dit scherm en moet ik scrollen om de foto te kunnen kiezen. Het oude systeem waarbij de geladen foto direct te kiezen is vond ik persoonlijk beter werken.

    Misschien kan de scrollbalk ook wat duidelijker? Die valt nu bijna niet op.



    Dit heb ik ook inderdaad vrij lastig zo klein schermpje,,
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Hallo Bart

    Wat betreft het laden van foto's, komt het scherm met de fotokeuze eruit te zien zoals in de screenshot. Heb dit met firefox. Chrome ziet er wel wat beter uit, maar ook niet denderend. Kan het schermpje niet vergroten. Als ik dan een bestand laad, dan zie ik een upload doorgaan en als hij klaar is, zie ik weer dit scherm en moet ik scrollen om de foto te kunnen kiezen. Het oude systeem waarbij de geladen foto direct te kiezen is vond ik persoonlijk beter werken.

    Misschien kan de scrollbalk ook wat duidelijker? Die valt nu bijna niet op.

    Ow da's inderaad een errug klein schermpje...
Terug naar de lijst