Update software

Update software 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Hallo Bart

    Wat betreft het laden van foto's, komt het scherm met de fotokeuze eruit te zien zoals in de screenshot. Heb dit met firefox. Chrome ziet er wel wat beter uit, maar ook niet denderend. Kan het schermpje niet vergroten. Als ik dan een bestand laad, dan zie ik een upload doorgaan en als hij klaar is, zie ik weer dit scherm en moet ik scrollen om de foto te kunnen kiezen. Het oude systeem waarbij de geladen foto direct te kiezen is vond ik persoonlijk beter werken.

    Misschien kan de scrollbalk ook wat duidelijker? Die valt nu bijna niet op.

    Ik krijg dit niet te zien hier..

    Is het op je pc? Of op een ander apparaat?
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Die-andere


    Oeps, blz 1 idd

    Blz 66 gaat soms goed en loopt soms ook vast en soms duurt het minuten voordat alles opgebouwd is.



    Het zijn inderdaad extreem grote foto's. Schijnbaar werkt de verkleining niet.... Sjips.
  3. DanielleA
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van DanielleA
    Bart, er komt geen enkele foutmelding. Ik krijg gewoon weer het scherm te zien zoals het was. Ik heb het een paar keer geprobeerd, en 1 keer kreeg ik wel een melding dat het bezig was de foto te laden. Het leverde alleen weer een leeg scherm op. Ik hoop dat je hier iets meer kan..... danielle
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef DanielleA
    Bart, er komt geen enkele foutmelding. Ik krijg gewoon weer het scherm te zien zoals het was. Ik heb het een paar keer geprobeerd, en 1 keer kreeg ik wel een melding dat het bezig was de foto te laden. Het leverde alleen weer een leeg scherm op. Ik hoop dat je hier iets meer kan..... danielle

    Hoe ziet een "leeg scherm" eruit?

    - helemaal leeg?
    - wit?
    - ?
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef bart

    Ik krijg dit niet te zien hier..

    Is het op je pc? Of op een ander apparaat?


    Op de pc. Heb het de 1e keer van een sessie dat ik een bijlage wil plaatsen. De 2e keer krijg ik wel een groter scherm.
  6. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef bart


    Het zijn inderdaad extreem grote foto's. Schijnbaar werkt de verkleining niet.... Sjips.

    Ik vermoed dat er inderdaad zoiets meespeelt... Ik heb niets aan de I-pad veranderd, geheugen is net zo groot als voorheen en voorheen heb ik dit nog nooit gehad op de I-pad.

    Ik kan dat ene draadje op die pagina waar die foto's zo groot op staan niet openen, want de I-pad "vliegt er dan steeds uit" en gisteren of eergisteren had ik het ook bij een tweede draadje met een foto erin. Ik weet alleen niet meer welk draadje dit was, maar daar gebeurde ook weer steeeds hetzelfde. Eerder geplaatste foto's op eerdere pagina's kan ik wel gewoon zien en worden wel gewoon geladen.
  7. DanielleA
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van DanielleA
    quote:
    Dit schreef bart

    Hoe ziet een "leeg scherm" eruit?

    - helemaal leeg?
    - wit?
    - ?




    Het scherm ziet eruit zoals het was voordat ik begon met het laden van de foto. Alsof ik nog niets zou hebben gedaan. Dus je ziet alle functionaliteit maar geen foto
  8. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef DanielleA




    Het scherm ziet eruit zoals het was voordat ik begon met het laden van de foto. Alsof ik nog niets zou hebben gedaan. Dus je ziet alle functionaliteit maar geen foto


    Soms zie na laden geen knop om de foto te selecteren.
    Als je daarna opnieuw je profielfoto probeert te laden/veranderen zie je de foto wel
    en kun je 'm wel selecteren.
  9. Bericht van Quinty is op 31-03-2016 om 20:18:16 uur verwijderd door Helvitte.

    Reden: Fgtredcvgg

     
  10. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef Claudia

    Ik vermoed dat er inderdaad zoiets meespeelt... Ik heb niets aan de I-pad veranderd, geheugen is net zo groot als voorheen en voorheen heb ik dit nog nooit gehad op de I-pad.

    Ik kan dat ene draadje op die pagina waar die foto's zo groot op staan niet openen, want de I-pad "vliegt er dan steeds uit" en gisteren of eergisteren had ik het ook bij een tweede draadje met een foto erin. Ik weet alleen niet meer welk draadje dit was, maar daar gebeurde ook weer steeeds hetzelfde. Eerder geplaatste foto's op eerdere pagina's kan ik wel gewoon zien en worden wel gewoon geladen.


    Ik weet weer welk draadje het was, dat tweede draadje, dat was een draadje van Dingetje, waarin Carla-S nog een foto heeft geplaatst op pag. 9. Daar klapte de I-pad er ook uit. Ik zie hem nu op mijn pc en zie dan alleen een groot vlak met een lijn eromheen. De foto zelf zie ik niet. >>LINK<<

    En in het draadje van Dive zie ik op mijn pc in het ene tabblad (ik heb twee tabbladen open staan) op pagina 23 wel een foto van een bos bloemen staan, maar in het andere tabblad zie ik ook alleen maar een groot vlak met een lijn eromheen. >>LINK<< Vervolgens probeer ik in datzelfde tabblad (waar ik de foto van de bloemen wel zie) of ik daar de foto van Carla-S uit het draadje van Dingetje wel geladen krijg en dan begint hij hem daar te laden en zie ik een bank tevoorschijn komen maar voordat hij hem helemaal geladen heeft, blijft de pagina hangen en loopt hij vast...Smile

    Daarnaast lijkt het bij de meeste nieuwelingen niet te lukken om een foto te plaatsen in hun profiel, bij bijna alle nieuwe leden zie je geen foto en geen logo staan in de rubriek "Welkom" >>LINK<< Sommigen schrijven er ook over dat het ze maar niet lukt om een foto geplaatst te krijgen, wat ze ook proberen. Ook niet na het opvolgen van tips. Vergelijkbaar met wat DanielleA hier ook in dit draadje schrijft.

    Ik hoop dat je eruit komt, Bart en dat je het opgelost krijgt...Smile...

  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Zouden jullie nog een keer willen proberen een foto te laden?

    Dat geldt speciaal voor degenen die nog nooit een foto geladen hebben... Want daar leek dat probleem te zitten.
  12. DanielleA
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van DanielleA
    quote:
    Dit schreef bart
    Zouden jullie nog een keer willen proberen een foto te laden?

    Dat geldt speciaal voor degenen die nog nooit een foto geladen hebben... Want daar leek dat probleem te zitten.


    Gelukt! Smile Dankjewel!
Terug naar de lijst