Update software

Update software 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Renate1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Renate1971
    Wheheheheheh ik ben een stap verder maar als ik op de knop boeken druk krijg ik eerst de vraag of ik het zeker weet met de waarschuwing dat anders alles betaald moet worden. Als ik dan OK druk krijg ik:
    Warning: include(/data/www/oa/init/includes/evenement_functies.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/www/oa3.1/evenement/geboekt.php on line 5

    Warning: include(): Failed opening '/data/www/oa/init/includes/evenement_functies.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /data/www/oa3.1/evenement/geboekt.php on line 5

    Fatal error: Call to undefined function get_eve() in /data/www/oa3.1/evenement/geboekt.php on line 47

    Ik wil heel graag boeken hoor!
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Die-andere
    Nu goed Smile

    [B]Google Chrome

    Alle geschiedenis
    Cookies
    En formulier gegevens gewist
    En opnieuw ingelogd
    [/B]


    Dat zou allemaal niet nodig moeten zijn. Op de ververs-knop drukken zou genoeg moeten zijn.

    En als dat niet werkt zou alleen de geschiedenis verwijderen genoeg moeten zijn.

    maar je weet het nooit...
  3. Renate1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Renate1971
    Lukt niet via internet explorer. Lukt niet via chrome. heb alle geschiedenis, cookies, wachtwoorden, etc gewist.
    Wat nu?
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Renate1971
    Wheheheheheh ik ben een stap verder maar als ik op de knop boeken druk krijg ik eerst de vraag of ik het zeker weet met de waarschuwing dat anders alles betaald moet worden. Als ik dan OK druk krijg ik:
    Warning: include(/data/www/oa/init/includes/evenement_functies.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/www/oa3.1/evenement/geboekt.php on line 5

    Warning: include(): Failed opening '/data/www/oa/init/includes/evenement_functies.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /data/www/oa3.1/evenement/geboekt.php on line 5

    Fatal error: Call to undefined function get_eve() in /data/www/oa3.1/evenement/geboekt.php on line 47

    Ik wil heel graag boeken hoor!

    Dit zijn echte bugs, dan helpt het niet om zelf iets te doen, maar dan moet ik iets doen.

    Deze is er nu uit, dus het zou nu kunnen werken....

    Sorry dat je zo op de proef gesteld wordt. maar je doet heel zinvol werk! :-)
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Die-andere
    Maar nog steeds 99 bezoekers


    Die doet het ook weer.
  6. Renate1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Renate1971
    quote:
    Dit schreef bart

    Dit zijn echte bugs, dan helpt het niet om zelf iets te doen, maar dan moet ik iets doen.

    Deze is er nu uit, dus het zou nu kunnen werken....

    Sorry dat je zo op de proef gesteld wordt. maar je doet heel zinvol werk! :-)


    Tis gelukt! Jippie mijn eerst OA vakantie naar Vallee Heureuse is geboekt. Wij hebben er zin in!
  7. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Als ik een reactie wil geven zoals nu dus, moet ik eerst een stuk naar beneden scrollen. Ik krijg eerst een leeg veld waar ik echt helemaal niets mee kan. Dingetje kan er ook niets mee. Linda weer wel geloof ik.
  8. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Malero
    Als ik een reactie wil geven zoals nu dus, moet ik eerst een stuk naar beneden scrollen. Ik krijg eerst een leeg veld waar ik echt helemaal niets mee kan. Dingetje kan er ook niets mee. Linda weer wel geloof ik.


    Een leeg grijs veld ?
    zoals voorbeeld van Loeki ? ( op blz 6 )

    zo ja, dan zijn de antwoorden al gegeven

  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Loeki

    Hier niet: ook Ipad.
    (Zie foto)



    .



    Ah, heb dit nu ook. Smile
    Firefox, Windows 10.1, Laptop.
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Die-andere


    Een leeg grijs veld ?
    zoals voorbeeld van Loeki ? ( op blz 6 )

    zo ja, dan zijn de antwoorden al gegeven



    Oh, je bedoelt dat de gebruiker actie moet ondernemen omdat een software update niet correct gaat?

    Nou, zal er eens een nachtje over slapen.. Smile
  11. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik zie het. Via Chrome krijg ik dit beeld ook maar kan wel een reactie plaatsen. Internet Explorer gaat en staat hoe het hoort te zijn.
    Via de iPad kan ik geen reactie plaatsen
  12. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Sander76


    Oh, je bedoelt dat de gebruiker actie moet ondernemen omdat een software update niet correct gaat?

    Nou, zal er eens een nachtje over slapen.. Smile



    Ik zou er 10 over doen , sjucht
Terug naar de lijst