Update software

Update software 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
  2. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Test
  3. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Kan nu wel reageren met iPad maar het staat nog niet in de goede volgorde . Van boven naar beneden
    Gedoe, al mijn wachtwoorden opnieuw inloggen. Hele geschiedenis weg. Gelukkig hebben we Raymond anders was het een hopeloze zaak voor digibeten
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Die-andere



    Ik zou er 10 over doen , sjucht


    Nou, ik ben maar ff 'in de benen' gesprongen..
    Nu zit ik dus op IE dit bericht te tikken.. is niet bekend met OA waardoor ik kennelijk nu een goed beeld heb..

    Enfin, in Firefox is geschiedenis wissen niet zo makkelijk.. altijds, onder de knop geschiedenis kan van alles weergegeven worden.. maar niet gewist..Smile

    Dus via andere instelling gekozen voor 'geschiedenis wissen bij afsluiten Firefox'.. Alle default ingestelde vinkjes bij dat menuonderdeel laten staan..
    Firefox afgesloten.. en die is nu mooi van de leg.. want wil niet opstarten..
    *(^%^^ArghjjhjjjksdhfiushyjknkjohjnjknbkjSmileSmile

    Zal morgen nog eens de mobiel proberen.. daarop doe ik OA met Chrome ..
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Al bekend dat de inlog / aanmeldbutton in IE versie 11 een vierkant blok is in plaats van de rechthoek?
  6. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Linda
    Kan nu wel reageren met iPad maar het staat nog niet in de goede volgorde . Van boven naar beneden
    Gedoe, al mijn wachtwoorden opnieuw inloggen. Hele geschiedenis weg. Gelukkig hebben we Raymond anders was het een hopeloze zaak voor digibeten


    Dat bedoelde ik gedeeltelijk met:
    "Juist omdat men wil dat het moet werken zonder gedoe gaat dit nu fout.
    Je brouwser onthoud namelijk van alles zodat jij zonder gedoe en snel kan werken."


    Wellicht staat het nog van boven naar beneden omdat safari niet om kan gaan met de veranderde code in versie 3.1
    Of je hebt niet de meest recente versie van safari?
    Wat je ook kan doen is chrome op je ipad zetten : >>LINK<<
  7. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik heb bijna de recentste . 9.2 jeetje gedoe toch. Chrome wil ik niet op mijn iPad. Ik laat het nu maar even zo
  8. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Sander76
    Al bekend dat de inlog / aanmeldbutton in IE versie 11 een vierkant blok is in plaats van de rechthoek?

    Dat komt omdat elke brouwser de PHP en HTML code op zijn eigen wijze leest en vervolgens de pagina opmaakt.
    De opmaak kan in verschillende brouwsers dus iets afwijken. Hier kan Bart niks aan doen.
    Dat komt omdat "ze" zich allemaal keurig houden aan de verschillende standaarden....... (niet dus)
  9. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Dat is me nooit opgevallen dat het een rechthoek of een vierkant blok was.
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Sander76

    (...)
    Zal morgen nog eens de mobiel proberen.. daarop doe ik OA met Chrome ..


    Ook ruk dus..Smile
  11. Evert
    Be happy and smile

    Toon alleen de berichten van Evert
    Met windows 7 en firefox na F5 toesten staat de balk hier weer normaal.
    Verder geen gekkigheid tegen gekomen.
  12. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Raymond

    (..)
    Je brouwser onthoud namelijk van alles zodat jij zonder gedoe en snel kan werken.
    Je brouwser heeft iets onthouden wat in versie 3.1 veranderd is
    Je moet je bouwser even vertellen dit te vergeten zodat hij wat in versie 3.1 veranderd is opnieuw leest
    (..)


    Maar ff hoor, je kan toch in de software code toch ook een regel opnemen in de trant van:

    "beste browser, hier ben ik, softwareversie 3.1. van OA.
    Er zijn wat zaken gewijzigd..
    Wil jij de volgende regels even verwijderen....
    .. en vervangen door de navolgende coderegels.."
    Smile

    .. en dan is het aan de achterkant gefixd en kan de gebruiker JUIST zonder gedoe verder OA'en..

    Toch?
Terug naar de lijst