badkamerdeur probleempje

badkamerdeur probleempje 

Onderwerp van -caty2

Terug naar de lijst
  1. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Deur kan niet helemaal open want cv ketel hangt er ook nog maar dit ter zijde, het is gewoon in de praktijk lastig dat de deur half dichtvalt want als ik met was door de deur wil moet ik constant met mijn elleboog de deur terug duwen. De ingang is al niet zo breed Smile


    Dat zou ik oplossen door de wasmand op de machine te zetten en pas op te pakken als ik al half in de deur sta denk ik.

    Vooruitlopend op een meer definitieve 'fix'.
  2. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Ja, heel handig in zo'n kleine ruimte (not) maar er zit nog een deur in die ik zou kunnen gebruiken die uitkomt op mijn slaapkamer en die gaat naar buiten open maar die gebruik ik niet, staat een slaapkamerkast voor. Wil niet dat de kinderen constant door mijn slaapkamer naar de badkamer moeten.
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Jouw deur gaat naar binnen open?

    Had ik ook bij de badkamer. Ik heb met verbouwing van de badkamer 2 jaar geleden een glazen schuifdeur laten plaatsen. Ziet er heel chique uit en er gaat geen ruimte verloren.
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Xanxan


    Dat zou ik oplossen door de wasmand op de machine te zetten en pas op te pakken als ik al half in de deur sta denk ik.

    Vooruitlopend op een meer definitieve 'fix'.


    Ik gebruik door de beperkte doorloopruimte al niet eens eens wasmand, ik draag de was zo wel, heb ik meer bewegingsvrijheid om door die deur te gaan.
  5. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    Een van de scharnieren beetje loshalen, scheef wringen en weer vastdraaien.
    Misschien dat hij dan voldoende wrijving heeft om in de gewenste positie te blijven staan.
  6. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    deur eruit halen..... probleem opgelost.
  7. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Solar

    Had ik ook bij de badkamer. Ik heb met verbouwing van de badkamer 2 jaar geleden een glazen schuifdeur laten plaatsen. Ziet er heel chique uit en er gaat geen ruimte verloren.


    Enige alternatief is hier zo'n vouw deur, of harmonica deur, weet niet precies hoe die heten maar vroeger zag je die veel. Bedoel je dat je die ook hebt?
  8. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    quote:
    Dit schreef -caty2


    Ik gebruik door de beperkte doorloopruimte al niet eens eens wasmand, ik draag de was zo wel, heb ik meer bewegingsvrijheid om door die deur te gaan.


    Dan is Solar's idee het overwegen waard!
  9. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Fons69
    Een van de scharnieren beetje loshalen, scheef wringen en weer vastdraaien.
    Misschien dat hij dan voldoende wrijving heeft om in de gewenste positie te blijven staan.


    Ik had aan de aannemer al gevraagd of de oplossing niet in de scharnieren zou kunnen zitten maar daar reageerde hij niet op Smile. Jou tip neem ik ook mee voor de man van de woningbouw die volgende week langskomt.
  10. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef koen
    deur eruit halen..... probleem opgelost.


    Nee ik heb nog geen alternatief.......moet wel iets voor in de plaats komen dan he Smile
  11. Bericht van Dirk is op 04-05-2016 om 21:17:38 uur verwijderd door Dirk.

    Reden: Verwijder

     
  12. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef -caty2


    Enige alternatief is hier zo'n vouw deur, of harmonica deur, weet niet precies hoe die heten maar vroeger zag je die veel. Bedoel je dat je die ook hebt?

    Nee het is echt een glazen schuifdeur/schuifwandje van gezandstraald glas. Plaats morgen wel foto
Terug naar de lijst