badkamerdeur probleempje

badkamerdeur probleempje 

Onderwerp van -caty2

Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Ja, heel handig in zo'n kleine ruimte (not) maar er zit nog een deur in die ik zou kunnen gebruiken die uitkomt op mijn slaapkamer en die gaat naar buiten open maar die gebruik ik niet, staat een slaapkamerkast voor. Wil niet dat de kinderen constant door mijn slaapkamer naar de badkamer moeten.


    Kan ik voorstellen. Hier ging die eerst ook naar binnen open, maar bij renovatie van de badkamer werd me verteld dat dit eigenlijk niet mag.

    Verder lees ik mee voor de tips, want hier een keukendeur die niet 'op zn plek' blijft als ik 'm een stukje openzet Smile
  2. Willem0172
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Willem0172
    Kan je laten zien wat voor schanieren er aan de deur zitten? (foto)
  3. Willem0172
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Willem0172
    quote:
    Dit schreef -caty2


    Ik had aan de aannemer al gevraagd of de oplossing niet in de scharnieren zou kunnen zitten maar daar reageerde hij niet op Smile. Jou tip neem ik ook mee voor de man van de woningbouw die volgende week langskomt.


    Hoi Caty, ik lees net dat er gewone scharnieren op je deur zitten. De oplossing die Fons69 voorstelt komt in de buurt van waar ik aan dacht.

    Ik zou de pin uit het middelste scharnier halen, vervolgens de pin zo neerleggen dat hij aan de uiteinden ondersteund wordt, bv aan een kant op een plaatje of plankje en de andere kant op een straat tegel.

    Dan sla je in het midden met een hamer, net had genoeg om de pin heel lichtjes krom te maken. Dat kan je controleren door hem op een gladde ondergrond te laten rollen.

    Vervolgens plaats je de pin, met zachtjes tikken met een hamer weer teug in het scharnier. Dit zal er voor zorgen dat dat scharnier zwaarder gaat en de deur blijft staan waar jij wilt.

    Ik hoop dat je hier wat mee kan.
    Succes
  4. markvoermans
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van markvoermans
    Meestal is zo iets wel op te lossen maar dan lukt niet door naar een foto te kijken dan moet dat ter plekke bekeken worden.
  5. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Woningbouw is eindelijk afgelopen week geweest en helaas niet te verhelpen. Dat word toch, deur eruit en vouwdeur erin. Is ook weer zo?n klus die ik niet zelf kan dus misschien moet ik nog eens een draadje openen hoe een vouwdeur te plaatsen of iemand die mij daarbij kan helpen maar deze schuif ik even op want heb eerst andere prioriteiten.
    Iedereen bedankt voor het meedenken Smile
  6. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Regelen ze dan geen andere deur voor je? Hier betaal je toch huur voor en een service abbo?
  7. foetske
    ja, best jôh!

    Toon alleen de berichten van foetske
    Ik zie alleen mogelijke oplossingen die het gevolg bestrijden. Waarvan de borstel onder de deur, wat Clemens postte ergens in de eerste reacties volgens mij nog de beste is. Als we aan symptoombestrijding gaan doen toch.
    Maar de oorzaak: ik vermoed dat die zit in het niet in ??n lijn liggen van de scharnieren: daardoor word de deur altijd naar ??n punt gedwongen ?n kan tegelijk de oorzaak van t slecht sluiten zijn. Als je wil, kan ik wel eens een poging komen doen.
    5 jun '16 - 22:42:08 / 6 jun '16 - 06:38:32
  8. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    De man van een vriendin wil ook eens een blik op de deur werpen ( en misschien wat aan doen als hij dat ziet zitten), dat is de laatste keer dat ik met die deur bezig ben, wat een gedoe dat ding. Ik heb al een beetje in mijn hoofd dat ie eruit moet.

    Foetske bedankt voor je aanbod hoor maar is niet nodig Smile
  9. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef -caty2
    De man van een vriendin wil ook eens een blik op de deur werpen ( en misschien wat aan doen als hij dat ziet zitten), dat is de laatste keer dat ik met die deur bezig ben, wat een gedoe dat ding. Ik heb al een beetje in mijn hoofd dat ie eruit moet.

    Foetske bedankt voor je aanbod hoor maar is niet nodig Smile

    Ik zou nog de foto plaatsen van de schuifdeur.
    Hiervoor gekozen omdat een naar binnen slaande deur te veel ruimte zou innemen, en de deur niet naar buiten kon uitslaan ivm trap die gemaakt was in gang.
    Geen spijt van deze schuifdeur, het staat mooi en je houdt ruimte. Weet niet of het mogelijk is bij jou? Het was niet echt goedkoop, overigens
    Plaatje
  10. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Of voor een paar euro een deurstopper kopen en die voor de deur te zetten om hem tegen te houden.
  11. Stekker er uit halen en opnieuw opstarten?
  12. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Pappanora
    Stekker er uit halen en opnieuw opstarten?


    Smile
    Mijn badkamerdeur heeft helemaal geen stekker.
    Ik heb zeker nog een hele oude dan Smile
Terug naar de lijst