MoederAlleen

MoederAlleen 

Onderwerp van Boep


Dit onderwerp is gesloten.
door Boep zelf op 2 juni 2016 om 22:27:30

Terug naar de lijst
  1. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Boep

    Geen idee maar dan zou Dirk ook transgender zijn. Die heb ik ??n keer gezien en mij is niks opgevallen. Smile


    Ik ook, in Peize. Mij is ook niks aan Dirk opgevallen toen.
  2. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Ik ook, in Peize. Mij is ook niks aan Dirk opgevallen toen.



    Ik heb hem veel vaker gezien. In Maart is Dirk altijd een vrouwSmile
  3. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Kan ik mijn instellingen nog veranderen? Ik wil ook wel eens in VA lezen Smile
  4. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    quote:
    Dit schreef Mariska2
    Kan ik mijn instellingen nog veranderen? Ik wil ook wel eens in VA lezen Smile


    Dat lijkt me niet heel erg verstandigSmile
  5. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Mariska2
    Kan ik mijn instellingen nog veranderen? Ik wil ook wel eens in VA lezen Smile


    Laatste bericht daar is van 2 jaar geleden ofzo
  6. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    Maar ik ging slapen. You kids have fun!
  7. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef EmC


    Laatste bericht daar is van 2 jaar geleden ofzo


    Echt? Oh laat maar zitten dan
  8. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    quote:
    Dit schreef Mariska2


    Echt? Oh laat maar zitten dan



    Wij hebben het niet over daten of over relaties. Wij plaatsen alleen domweg - mbv onze nothing box - wat mooie damesSmile
  9. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Mark-met-een-K



    Ik heb hem veel vaker gezien. In Maart is Dirk altijd een vrouwSmile

    Zeg dames Rit en marky gaan jullie even ergens anders met je rokjes flaneren en laat mij met rust . MA is voor vrouwen en daar wordt lacherig over gedaan dat daar een vent zit te lezen om zijn ex te stalken . En dat ik daar in betrokken wordt en beschuldigd gaat mij echt te ver . Ik zie de lol ook echt hier niet van in. Ik begrijp High heel goed en zal eens goed nadenken of ik na 10 jaar lidmaatschap nog wel hier bij wil horen . Helaas maakt Bart zich hier ook met een lolletje vanaf .

    Dus doe mij een plezier allemaal en laat mij met rust .
  10. marjolein68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marjolein68
    quote:
    Dit schreef Dirk

    Zeg dames Rit en marky gaan jullie even ergens anders met je rokjes flaneren en laat mij met rust . MA is voor vrouwen en daar wordt lacherig over gedaan dat daar een vent zit te lezen om zijn ex te stalken . En dat ik daar in betrokken wordt en beschuldigd gaat mij echt te ver . Ik zie de lol ook echt hier niet van in. Ik begrijp High heel goed en zal eens goed nadenken of ik na 10 jaar lidmaatschap nog wel hier bij wil horen . Helaas maakt Bart zich hier ook met een lolletje vanaf .

    Dus doe mij een plezier allemaal en laat mij met rust .

    Ik las het Dirk. Te bizar voor woorden. Jou eerst betichten van verspreiden van leugens omdat ex nooooit had geschreven. Vervolgens na het bevestigen van jouw verhaal zich ineens beroepen op irrelevantie. Om dan vervolgens ipv toe te geven dat hij fout is jou te beschuldigen van meelezen met MA. Dat terwijl ook uit de andere berichten blijkt dat het betreffende bericht daar niet eens stond.
    Met als klap op de vuurpijl de eigen bekentenis dat hij zelf op MA meeleest.
    Dirk.....t zegt meer over de persoon in kwestie dan over jou. Zoals de waard is......enz enz.Smile . Zonde van ieders energie. Dus.....die lekker gaan opsparen voor een heerlijke wandeltocht Dirkie.
  11. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Klopt helemaal hoor Marjolein en Dirk weet ook wat ik ervan vind en ik begrijp best dat ie het ff zat is
  12. Maira
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Maira
    quote:
    Dit schreef marjolein68

    Ik las het Dirk. Te bizar voor woorden. Jou eerst betichten van verspreiden van leugens omdat ex nooooit had geschreven. Vervolgens na het bevestigen van jouw verhaal zich ineens beroepen op irrelevantie. Om dan vervolgens ipv toe te geven dat hij fout is jou te beschuldigen van meelezen met MA. Dat terwijl ook uit de andere berichten blijkt dat het betreffende bericht daar niet eens stond.
    Met als klap op de vuurpijl de eigen bekentenis dat hij zelf op MA meeleest.
    Dirk.....t zegt meer over de persoon in kwestie dan over jou. Zoals de waard is......enz enz.Smile . Zonde van ieders energie. Dus.....die lekker gaan opsparen voor een heerlijke wandeltocht Dirkie.

    +1
Terug naar de lijst