MoederAlleen

MoederAlleen 

Onderwerp van Boep


Dit onderwerp is gesloten.
door Boep zelf op 2 juni 2016 om 22:27:30

Terug naar de lijst
  1. Angelie67
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Angelie67
    Bart...... wat is jouw mening hier over?
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Dirk

    Zeg dames Rit en marky gaan jullie even ergens anders met je rokjes flaneren en laat mij met rust . MA is voor vrouwen en daar wordt lacherig over gedaan dat daar een vent zit te lezen om zijn ex te stalken . En dat ik daar in betrokken wordt en beschuldigd gaat mij echt te ver . Ik zie de lol ook echt hier niet van in. Ik begrijp High heel goed en zal eens goed nadenken of ik na 10 jaar lidmaatschap nog wel hier bij wil horen . Helaas maakt Bart zich hier ook met een lolletje vanaf .

    Dus doe mij een plezier allemaal en laat mij met rust .

    Mijn vraag hier was echt wel serieus Dirk. Ik vind het nogal wat dat jij daar beschuldigd wordt van meelezen op MA.
    Het zou fijn zijn als Bart reageert op het bericht dat Miquel zegt dat zelf te kunnen, en de andere mannen ook.. Vooral om te voorkomen dat er inderdaad dames gaan denken dat de mannen kunnen meelezen in MA.
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Er staat in de algemene voorwaarden iets over privacy en internet. Daarnaast heeft Bart al eens eerder uitgelegd als mannen dat willen ze een tweede account aan kunnen maken.

    Ik snap het probleem niet zo hoor. Kan me geen man voorstellen die ge?nteresseerd is in de onderwerpen die daar besproken worden. En privacy op internet is zeer relatief.
  4. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Het is natuurlijk heel vervelend als mannen kunnen lezen/schrijven op MA en andersom ook. Dat is niet de bedoeling van die delen van OA. Ik heb al vaker hier meegemaakt dat een man een nieuw account aanmaakte en zich voordeed als vrouw. Echter, ook dit is internet en ook op MA ben ik me ervan bewust dat 'iedereen' meeleest en post ik dus ook niet m'n hele hebben en houden.

    Volgens mij is het aanmaken van een dubbel account technisch gezien wel tegen te gaan. Ik ben geen expert maar heb op een andere site wel eens gelezen dat je het zo kunt instellen, dat de webmaster ziet wanneer er een tweede account is aangemaakt met hetzelfde IP-adres. Dat is dan ook te blokkeren.

    Dat risico kan dus afgevangen worden.

    Echter, wanneer een man echt van plan is om op MA te lezen, dan zijn daar wel mogelijkheden toe, door bijvoorbeeld met een vrouwelijk OA-lid mee te lezen. Ik zou alleen niet weten waarom iemand dat zou doen, behalve dan om een ex te controleren of zo.
  5. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Dirk

    Zeg dames Rit en marky gaan jullie even ergens anders met je rokjes flaneren en laat mij met rust . MA is voor vrouwen en daar wordt lacherig over gedaan dat daar een vent zit te lezen om zijn ex te stalken . En dat ik daar in betrokken wordt en beschuldigd gaat mij echt te ver . Ik zie de lol ook echt hier niet van in. Ik begrijp High heel goed en zal eens goed nadenken of ik na 10 jaar lidmaatschap nog wel hier bij wil horen . Helaas maakt Bart zich hier ook met een lolletje vanaf .

    Dus doe mij een plezier allemaal en laat mij met rust .

    +1
    Je hebt gelijk.
    Het is te zot voor woorden wat daar gezegd is. Jammer Bart. Dit is support, had je best serieus mogen reageren.
  6. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Dieneke
    Er staat in de algemene voorwaarden iets over privacy en internet. Daarnaast heeft Bart al eens eerder uitgelegd als mannen dat willen ze een tweede account aan kunnen maken.

    Ik snap het probleem niet zo hoor. Kan me geen man voorstellen die ge?nteresseerd is in de onderwerpen die daar besproken worden. En privacy op internet is zeer relatief.

    Zoals blijkt zijn er dus zeker mannen die ge?nteresseerd zijn.
    Dat inet niet waterdicht is, snappen we allemaal.

    Maar er wordt een serieuze vraag gesteld, dan mag je in suport een serieus antwoord verwachten
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Lees even het eerste bericht in MoederAlleen. Dat geeft goed aan hoe het in elkaar zit:

    >>LINK<<

    En geloof niet iedereen die je op de kast wil krijgen. Zeker niet als het gelukt is.
    1 jun '16 - 09:25:05 / 2 jun '16 - 09:44:40
  8. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Is nou niemand op het idee gekomen dat Miquel rubrieken door elkaar heen haalt en maar wat zegt in zijn emoties?
  9. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef bart
    Lees even het eerste bericht in MoederAlleen. Dat geeft goed aan hoe het in elkaar zit:
    >>LINK<<

    En geloof niet iedereen die je op de kast wil krijgen. Zeker niet als het gelukt is.


    Eh.... Bart, ik krijg een melding dat ik geen toegang heb. Smile
  10. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Geanna

    +1
    Je hebt gelijk.
    Het is te zot voor woorden wat daar gezegd is. Jammer Bart. Dit is support, had je best serieus mogen reageren.


    Nou, ik heb alleen gezegd dat ik uit 1e hand kan bevestigen dat Dirk een man is.
  11. quote:
    Dit schreef Anke
    Is nou niemand op het idee gekomen dat Miquel rubrieken door elkaar heen haalt en maar wat zegt in zijn emoties?

    Smile
  12. quote:
    Dit schreef Mariska2


    Volgens mij is het aanmaken van een dubbel account technisch gezien wel tegen te gaan. Ik ben geen expert maar heb op een andere site wel eens gelezen dat je het zo kunt instellen, dat de webmaster ziet wanneer er een tweede account is aangemaakt met hetzelfde IP-adres. Dat is dan ook te blokkeren.

    Dan maak ik een account aan op mijn werk, of bij de buren. En betaal ik niet met hetzelfde rekeningnummer, maar met mijn andere rekening, of die van mijn kinderen.
    Dubbel account maken kan dus altijd.
Terug naar de lijst