Op zoek naar een andere hond, ervaringen gezocht

Op zoek naar een andere hond, ervaringen gezocht 

Onderwerp van Hetty

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty

    quote:
    Dit schreef Mark-met-een-K
    Hele goede ervaring met >>LINK<<Smile

    Deze site heeft alleen dode links. Als je bij de hondjes kijkt en dan op meer informatie, klikt het door naar niet gevonden pagina's op marktplaats.
  2. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    quote:
    Dit schreef Hetty

    Deze site heeft alleen dode links. Als je bij de hondjes kijkt en dan op meer informatie, klikt het door naar niet gevonden pagina's op marktplaats.



    Klopt. Site is niet helemaal up-to-date. Had ik even moeten zeggen. Maar je kan daar langsgaan, kan zelfs zonder afspraak en op je gemak rondkijken. Wij zijn daar uren geweest, hele vriendelijke mensen ook
  3. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty

    quote:
    Dit schreef Mark-met-een-K



    Klopt. Site is niet helemaal up-to-date. Had ik even moeten zeggen. Maar je kan daar langsgaan, kan zelfs zonder afspraak en op je gemak rondkijken. Wij zijn daar uren geweest, hele vriendelijke mensen ook

    En heel toevallig kwam ik ze al surfend tegen, want op dit moment zit er een border collie. Ze hebben veel hondjes op marktplaats staan. En als ik niet had gezien dat ik jij er goede ervaringen hebt, was ik er aan voorbij gegaan. Want hun presentatie is op het internet niet echt heel mooi. Nu hoeft dat niets te zeggen, maar ik moet ergens op af gaan. Ik ga morgen toch nog eens goed kijken bij hun aanbod, want ze hebben recent weer veel honden opgehaald.
    Misschien moet ik er maar een uitje van maken met een vriendin.
  4. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Leuk Hetty!

    Ik zal dit draadje volgen.
  5. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Ik zou zelf nooit een hond via mp kopen..
    Daar zitten ook veel 'broodfokkers'.

    Ik heb een Australi?n labradoodle, als je op mp ' labradoodle' intypt krijg je de meest variabele hondjes.
    Ze 'mis' bruiken de populariteit van de echte labradoodle en pikken zo een graantje mee.
    Een echte a-doodle vind je niet op mp.


    Waarmee ik nu niet zeg dat alle gemixte hondjes niet goed zouden zijn!
    Maar je snapt me vast wel.
  6. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty

    quote:
    Dit schreef Geanna
    Ik zou zelf nooit een hond via mp kopen..
    Daar zitten ook veel 'broodfokkers'.

    Ik heb een Australi?n labradoodle, als je op mp ' labradoodle' intypt krijg je de meest variabele hondjes.
    Ze 'mis' bruiken de populariteit van de echte labradoodle en pikken zo een graantje mee.
    Een echte a-doodle vind je niet op mp.


    Waarmee ik nu niet zeg dat alle gemixte hondjes niet goed zouden zijn!
    Maar je snapt me vast wel.

    Mijn vorige hond heb ik wel via Marktplaats gevonden, maar dat is ruim 9 jaar geleden.
    En dat was een super beest. Maar ik zie wel het verschil met jaren geleden. Toch denk ik dat ook nu nog bonafide mensen zitten op Marktplaats.
    Het is alleen lastiger te vinden. Zo zitten bv. de mensen die Mark noemde vooral op marktplaats. En daar heeft hij alleen lof voor.

    Ik begrijp je trouwens heel goed, want het valt mij ook op.
    Zo had ik een heel vreemd telefoongesprek met een verkoper.
    Volgens hem betekende boomer bastaard.
    Ik ben niet gaan kijken.
  7. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty

    Zondag ga ik kijken bij een hondje van St. Aai.
    Ik heb eerst een heel vraaggesprek met de Stiching gehad.
    Zij wilden eerst heel veel over mij weten.
    Vond ik ook wel een goede benadering.
  8. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef Hetty

    *knip*
    Volgens hem betekende boomer bastaard.
    Ik ben niet gaan kijken.


    Kun je gerust doen, een boomer is niet zozeer een bastaard, wel een kruising. Die term wordt vooral gebruikt in het segment Shih-Szu - Maltezer, een kruising daarvan wordt een boomer genoemd - en zo nog een aantal van die kleinere rasjes. Ik heb mijn lesje wel geleerd met pupje nummer 1, boomertje van broodfokker ... noooooooooooooit weer!!!! Nu wordt onze Ricky volgende maand al 1 jaar - ook van twijfelachtige afkomst, maar wel een pure Shih-Szu, een liever en fijner hondje kunnen wij ons echt niet wensen, ondanks de opstartproblemen als je een pup neemt :)

    Ik ben heel benieuwd waar jij mee uit de bus gaat rollen, Hetty, en volg je draadje dan ook met belangstelling! Goed van je hoor!
  9. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty

    quote:
    Dit schreef Joy


    Kun je gerust doen, een boomer is niet zozeer een bastaard, wel een kruising. Die term wordt vooral gebruikt in het segment Shih-Szu - Maltezer, een kruising daarvan wordt een boomer genoemd - en zo nog een aantal van die kleinere rasjes. Ik heb mijn lesje wel geleerd met pupje nummer 1, boomertje van broodfokker ... noooooooooooooit weer!!!! Nu wordt onze Ricky volgende maand al 1 jaar - ook van twijfelachtige afkomst, maar wel een pure Shih-Szu, een liever en fijner hondje kunnen wij ons echt niet wensen, ondanks de opstartproblemen als je een pup neemt :)

    Ik ben heel benieuwd waar jij mee uit de bus gaat rollen, Hetty, en volg je draadje dan ook met belangstelling! Goed van je hoor!


    Is hij al weer een jaar. Ik weet nog goed dat je hem kreeg.
    Leuk dat het goed gaat.
  10. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
  11. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    Wij hebben sinds 7 weken een hondje uit Hongarije via Anette Vogel. Ik heb je haar voorgesteld via Facebook. We hebben echt een superlijve pup van 7 maanden.
  12. Dartelin
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dartelin
    Mijn hondje komt uit Roemenie via Hope for Strays, hij was 6 en een halve maand toen hij kwam en nu is hij 2 en een half jaar, ik was direct verliefd toen ik hem zag op de foto, het klopte toen ik hem ophaalde op schiphol.
    Plaatje
Terug naar de lijst