Netflix, hoe?

Netflix, hoe? 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Boep

    Oke. Ik h?b een smart tv. Maar geen interne wifi erop. Over welke kabel heb jij het dan nog?

    Over een internetkabel, waarvan jij al aangaf die niet te willen hebben en daarom voor een adapter gaat.
  2. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ben ik niet met je eens.


    geeft niet.
    maar het is wel handig als Boep de info heeft die ze nodig heeft voor een goede beslissing.
    En die kan ze gewoon zelf nemen.
  3. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef hanss51


    geeft niet.
    maar het is wel handig als Boep de info heeft die ze nodig heeft voor een goede beslissing.
    En die kan ze gewoon zelf nemen.

    Ja hoor. Maar mij niet in de war brengen met LAN kabels die ik niet nodig heb aub.
    Ik ga morgen een adapter halen. Zie wel hoe het bevalt. Binnenkort verhuist ie toch naar de slaapkamer en dan neem ik in de woonkamer een echte smart tv. Met interne wifi. Smile In de slaapkamer wil ik mn mobiel en tablet niet mee hebben dus de chtomecast valt af.
  4. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Hoi Boep, nee hoor, kabels zijn helemaal niet meer nodig ... en als IK het zelfs voor elkaar krijg om Netflix aan de gang te krijgen via Chromecast, dan kan iedereen het! Ben er overigens h??l tevreden mee, en dochterlief ook :)

    Nou wil ik niet inbreken op je draadje, maar er zijn nou eenmaal mensen hier die er meer van weten. Ik zou graag in een andere kamer een tweede Chromecast willen aansluiten, werkt die dan gewoon hetzelfde via het bestaande abo/tablet/mobieltje om te bedienen?
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Joy


    Nou wil ik niet inbreken op je draadje, maar er zijn nou eenmaal mensen hier die er meer van weten. Ik zou graag in een andere kamer een tweede Chromecast willen aansluiten, werkt die dan gewoon hetzelfde via het bestaande abo/tablet/mobieltje om te bedienen?

    Breek maar in hoor. Ik ben klaar. Smile
  6. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef Boep

    Breek maar in hoor. Ik ben klaar. Smile


    Thanks!

    Succes morgen! Laat je even weten hoe het afloopt?
  7. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Joy


    Nou wil ik niet inbreken op je draadje, maar er zijn nou eenmaal mensen hier die er meer van weten. Ik zou graag in een andere kamer een tweede Chromecast willen aansluiten, werkt die dan gewoon hetzelfde via het bestaande abo/tablet/mobieltje om te bedienen?


    Ja, dat werkt. Het is wel handig om beide chromecasts een andere naam te geven, daarna kun je kiezen welke je wilt bedienen met de app.
  8. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik ben dolblij met mijn chromecast in mijn smart-tv.Smile
  9. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef hanss51


    Ja, dat werkt. Het is wel handig om beide chromecasts een andere naam te geven, daarna kun je kiezen welke je wilt bedienen met de app.


    Dank je Hans, fijn om dat even bevestigd te zien, en da's een goede tip die je daar geeft!
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef hanss51


    geeft niet.
    maar het is wel handig als Boep de info heeft die ze nodig heeft voor een goede beslissing.
    En die kan ze gewoon zelf nemen.

    Moet die gegeven info wel kloppen Smile
  11. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Moet die gegeven info wel kloppen Smile


    de mijne klopte.
    beter dan de jouwe.
  12. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef hanss51


    de mijne klopte.
    beter dan de jouwe.

    Is prima Hans.
Terug naar de lijst