Netflix, hoe?

Netflix, hoe? 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
    Bericht van Pluskat is op 13-01-2019 om 16:05:36 uur verwijderd door Pluskat.

    Reden: Google komt hier ook en dat wist ik niet

     
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef hanss51
    je schreef dat je nog naar een chromecast wilde kijken. Die is ook draadloos.
    Leek me ook wel verstandig. Ondanks Bloem haar rigoreuze opvatting.
    (Betere wifi verbinding dan samsung, dus betere stabiliteit bij film kijken)
    en veel makkelijker zoeken dan via de ab van de tv.

    Ik heb ook wifi op mijn tv maar sinds Chromecast gebruik ik Netflix veel vaker. Ook uitzendinggemist en YouTube is handiger via Chromecast dan de ab van je tv.
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef scar
    en veel makkelijker zoeken dan via de ab van de tv.

    Ik heb ook wifi op mijn tv maar sinds Chromecast gebruik ik Netflix veel vaker. Ook uitzendinggemist en YouTube is handiger via Chromecast dan de ab van je tv.

    Wat had je dan hiervoor? Een adapter?
    Wat ik eigenlijk bedoel: is een chromecast handiger/sneller dan met adapter of sowieso handiger ook al heeft de tv een interne wifi.
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Boep

    Wat had je dan hiervoor? Een adapter?

    Nee, de chromecast.

    Ik snap niet zo goed waarom je een Chromecast gebruikt als je al een smart tv hebt. De verbinding via chromecast is niet beter, hapert sneller en de bediening via smartphone verloopt niet altijd vlekkeloos. Dan wil je pauzeren of stoppen en dan loopt je film/serie gewoon door.

    Menu van de smart tv is zo simpel als maar kan.

    Nou ja, ieder zijn voorkeur. Dat is wel duidelijk Smile
  4. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Bloem

    Nee, de chromecast.


    Nee voordat ze de chromecast had. Scar schrijft dat die beter bevalt. In vergelijking met wat?

    Ik wil overigens wel kunnen pauzeren.
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Boep

    Nee voordat ze de chromecast had. Scar schrijft dat die beter bevalt. In vergelijking met wat?

    Ik wil overigens wel kunnen pauzeren.

    In vergelijking met WiFi op je smart tv.

    Overigens kun je met beide opties gewoon pauzeren etc. Menu bediening is gewoon hetzelfde. Alleen werkt bij Scar de chromecast beter en bij mij gewoon de WiFi op de tv.
  6. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Ik heb chromecast op mn smart voor het streamen van films via een illegale app (op foon of tablet) die hier niet genoemd mag worden, omdat die app niet op mn smart geinstalleerd kan worden
    11 jun '16 - 11:27:09 / 11 jun '16 - 12:11:33
  7. Bericht van Solar is op 11-06-2016 om 11:31:42 uur verwijderd door Solar.

    Reden: te snel

     
  8. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    Iemand al een Apple TV genoemd? Zelf beschik ik over een Smart TV (4 jaar oud) die al snel geen updates meer kreeg, bovendien was de beeldweergave niet geweldig. De huidige Smart TV modellen zijn ongetwijfeld weer beter, toch blijft het magere update beleid van fabrikanten (bron: Tweakers Net) een bron van ergernis voor velen.

    Daarnaast heb ik een Chromecast en Apple TV, de Chromecast is het meest eenvoudig van die 2. In een HDMI aansluiting stoppen, eenmalig wat instellen en klaar! Bedienen via een mobiel of tablet, stabiliteit blijven wat mij betreft achter bij de kwaliteit en comfort van de Apple TV. Met een Apple TV is, naast uiteraard Netflix kijken, het zien van buitenlandse zenders (o.a. de BBC iPlayer) wel mogelijk, zijn er apps te installeren op de laatste versie en heeft het de mogelijkheid van Airplay - een eigen Apple protocol - wat voor mij een groot pluspunt is.

    Boep heeft haar keuze zo te lezen al gemaakt, ik hoop dat ze er veel kijkplezier mee gaat beleven!
  9. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Jans


    Boep heeft haar keuze zo te lezen al gemaakt, ik hoop dat ze er veel kijkplezier mee gaat beleven!

    Zolang ik nog niet bij de kassa sta niet hoor.
    Kom er vandaag toch niet aan toe verder. Ik zit nu eerst te wachten op de klusser die mn keukenlekkage gaat herstellen. Smile
  10. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    uh, misschien een internet verbinding?
    En een abonnement van netflix. overigens kun je dat ook met meerdere afnemen..Smile
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Boep

    Wat had je dan hiervoor? Een adapter?
    Wat ik eigenlijk bedoel: is een chromecast handiger/sneller dan met adapter of sowieso handiger ook al heeft de tv een interne wifi.
    ja, ik heb ook zo'n wifi adapter, of had.

    Maar Netflix besturen met je ab is heel lastig, althans dat vind ik. Ik gebruik veel liever en sneller mijn mobiel of iPad om Netflix aan te sturen. Daar heb ik een toetsenbord.

    Bij videoland gebruik ik het wel eens maar man, een titel intoetsen via de pijltjes van de ab irriteert me mateloos.
Terug naar de lijst