Londen met zoons, tips?

Londen met zoons, tips? 

Onderwerp van Aly_ve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. En overnachten deden wij in youth hostel St Pancras, tegenover het King's Cross Station. Ideale uitvalsbasis en prima familie kamers.
  2. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    In april in Londen geweest met dochter van 16.
    Hotel Columbia geweest, goed bevallen, nabij metrostation en bushalte, gelegen aan Hydepark.
    Mijn dochter ook geen cultuursnuiver maar met Oystercard daar alle verplichte nummers even langsgegaan.
    M&M world was leuk.
    The London Dungeon misschien leuk voor je jongens, vonden wij tenminste leuk. Daarnaast staat de London Eye. Deze was tijdens onze aanwezigheid dicht vanwege storm maar je kunt wel naar de ( gratis) 4D experience, leuk om mee te maken.
    Abercrombie & Fitch was ook een must voor mijn dochter maar of jongens dat leuk vinden?
    En natuurlijk een musical, daar de kaartjes kopen, scheelt kosten.

    Ohja en ik heb bewust gekozen voor London City AirPort , scheelt veel lange wachttijden.

    Veel plezier alvast!
  3. Aly_ve
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Aly_ve

    Al veel leuke tips! Dank.
    Ik zit te denken om met de trein te gaan.
  4. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    Met de trein is natuurlijk een ervaring.
    Check ook even RyanAir van Weeze -Stansted Airport en dan met de trein naar Liverpool Station. Vandaar kun je met de underground overal heen.
    Vliegveld Weeze is maar een dik uur rijden van Apeldoorn.
  5. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
  6. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Fietsen in Londen met Baja tours is echt een aanrader.

    Het fietsen is al een beleving opzicht en je komt dan met de fiets langs de highlights van Londen en er wordt er wat over verteld, is echt heel leuk.

    Als je kinderen gekeken hebben naar Harry Potter, kan je ook nog naar de studio's, alleen moet je dat wel een aantal dagen van te voren boeken.
    Wij waren te laat, maar schijnt wel heel leuk te zijn.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wij vlogen van Eindhoven naar Stansted en daar met een meerdaags retour met de trein naar London. We sliepen in Easy hotels, ja die van de Easy Jet. Goedkoop en alleen bedoeld om te slapen. Zat vlak bij Victoria station.

    Wat wij handig vonden was zo'n hop on hop off bus. We hadden alleen de verkeerde organisatie. Die bussen reden niet zo vaak. Big bus reed veel vaker. We hadden ons hotel aan drie route zitten en ook het trein station voor de terugreis.
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Het kost wat maar een belevenis; the Lion king. Musical bezoeken.
    Zoon (toen 16) is absoluut niet van de cultuur en zeker niet van de musical's, maar dit hadden we niet willen missen.
  9. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    quote:
    Dit schreef Aly_ve
    Al veel leuke tips! Dank.
    Ik zit te denken om met de trein te gaan.

    Deden wij ook.

    Drie jaar later ging ik met dochter. Toen naar Billy Elliot geweest in een heel oud theater.
  10. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Wat wij handig vonden was zo'n hop on hop off bus. We hadden alleen de verkeerde organisatie. Die bussen reden niet zo vaak. Big bus reed veel vaker. We hadden ons hotel aan drie route zitten en ook het trein station voor de terugreis.


    Erg duur hop on hop offbus, oystercard veel voordeliger
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Mariek-e


    Erg duur hop on hop offbus, oystercard veel voordeliger

    Dan zie je vooral Underground. Niks aan.
  12. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Dan zie je vooral Underground. Niks aan.


    Daarom is een fietstour zo leuk. Zie je veel in korte tijd met uitleg.
Terug naar de lijst