Douchehoek gesloopt, maar wat nu

Douchehoek gesloopt, maar wat nu 

Onderwerp van XXX

Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dirk
    Dit gaat idd zo maar niet . Douchebak tegen de tegels aan geeft altijd lekkage problemen en wil je het goed doen is 300,- te weinig . Zelfs een beunhaas zal het nooit zo uitvoeren als hij tenminste serieus werk maakt . Douche bak moet eerst geplaatst worden en daarna tegels . Of een smeervloer met nieuwe tegels en put .



    Ruimte tussen de tegels is 88 cm.
    Krijgen daar op normale manier nooit een douchebak tussen zonder dat er meerdere rijen tegels uitgebroken moeten worden om plaats te maken.
    Denk niet (weet wel bijna zeker) dat ik dezelfde tegels nog kan krijgen, dat wordt dan hele badkamer opnieuw betegelen.

    Ik ga proberen iemand te vinden die een vloertje kan plaatsen. De oude afvoer zit er nog.
    Hebben even geen andere keus.
    Eerst maar weer sparen.
  2. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Danielle
    Bij Gamma hebben ze kant en klare douche cabines. Ik heb deze nu een maand of 5 en hij is super. Ze zijn nu te koop met 30% korting.
    Hij is compleet met douchebak.


    Dank voor de tip.
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Ik ken een aardige handige klusjesman, regio R dam... is dat bij jou in de buurt?
  4. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef cool_lizz
    Ik ken een aardige handige klusjesman, regio R dam... is dat bij jou in de buurt?



    Nee, niet echt helaas.
  5. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Nee, niet echt helaas.

    Jammer.
    ...gewoon blijven zoeken, er zijn heus wel mensen die dit goed en netjes kunnen oplossen voor het budget dat jij hebt.
  6. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Jammer.
    ...gewoon blijven zoeken, er zijn heus wel mensen die dit goed en netjes kunnen oplossen voor het budget dat jij hebt.


    Ik blijf zoeken hoor. Vervuilen niet. Douchekop hangt nu boven het bad met provisorisch opgehangen douchegordijn wat heerlijk tegen je aanplakt zodra het nat is ;-)
  7. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef Vogeltje


    Ik blijf zoeken hoor. Vervuilen niet. Douchekop hangt nu boven het bad met provisorisch opgehangen douchegordijn wat heerlijk tegen je aanplakt zodra het nat is ;-)

    :D Alles beter dan zweetoksels en stinkvoeten
  8. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    :D Alles beter dan zweetoksels en stinkvoeten



    Daarom :-)
  9. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Gisteren de douchehoek er uit gegesloopt, beetje rigoureuzer dan gepland. Bak was helemaal ingekapseld en opgehoogd met purschuim met daar overheen spaanplaat wat helemaal dooweekt was door lekkage aan de kant waar niemand bij kon om in te kitten.

    Maar wat nu? Heb potje van 300? en twee linker handen.

    Had bedacht de hoek te betegelen dan met dorpeltje en halfrondom met Douchegordijn. Nu zijn hier de menigen over vedeeld.

    Een douchehoek bij sanitairverkoper op het www gezien, maar dat geeft ook nachtmerrie want hoe krijgen we die fasoenlijk op zijn plek?

    Hellup!!

    Koop- of huurhuis? Als huurhuis, waarom laat je dit dan de verhuurder de lekkage niet oplossen?

    Verder: Goedkoop is duurkoop. Water is dus en loopt overal doorheen, Je kunt beter nu geld uitgeven en het goed doen, in plaats van dat je dit half/slecht/beunhazerig laat doen en daarna nog jaren tobt met alle kosten van slecht werk.
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Tinus
    Koop- of huurhuis? Als huurhuis, waarom laat je dit dan de verhuurder de lekkage niet oplossen?
    Is die douchecabine wel door de verhuurder geplaatst? Indien niet, dan kan je het schudden met "Laat de verhuurder de lekkage oplossen". De tijd dat je de verhuurder overal voor kan inschakelen is al een aantal jaren achter ons gelaten hoor.
  11. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef scar
    Is die douchecabine wel door de verhuurder geplaatst? Indien niet, dan kan je het schudden met "Laat de verhuurder de lekkage oplossen". De tijd dat je de verhuurder overal voor kan inschakelen is al een aantal jaren achter ons gelaten hoor.

    Weet ik -maar ik was benieuwd wat Vogeltje hierover te melden heeft.
  12. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    >>LINK<<

    Hier zijn leuke/ goede voorbeelden met alternatieven. Ook aardig om te lezen is de ervaring van een woningeigenaar met twee nieuwe inloopdouches, geinstalleerd door zogenaamd vaklui, die toch lekkages gaven. Bij herhaling.
    (Ook gerustellende verhalen.)
Terug naar de lijst