Douchehoek gesloopt, maar wat nu

Douchehoek gesloopt, maar wat nu 

Onderwerp van XXX

Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Dat is onder de prijs. Moet haast een beunhaas of prutser zijn.


    Vind het anders errug duur.
  2. NogEvenPrive
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van NogEvenPrive
    Valt het niet onder je opstalverzekering? In sommige gevallen oorzaak niet, maar gevolg wel.
  3. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef NogEvenPrive
    Valt het niet onder je opstalverzekering? In sommige gevallen oorzaak niet, maar gevolg wel.



    Denk van niet. Hebben al het geld gehad wat reparatie van de douchebak zou gaan kosten.
    Zouden er van dat geld een andere douchebak in plaatsen.
    Nu blijkt achteraf dat om een nieuwe te plaatsen er heel veel tegels uitgebroken moeten worden.
    Ook dat repareren zou geen zin hebben gehad want was op meerdere plekken rond en aan de bak lekkage. Rand tussen wandje en bad was geeneens gekit en verderop in de rand van de bak zat ook een scheur. Kon dus overal water langs komen. En bodem was golvend vanwege het water wat in de spaanplaat en pur was getrokken.
  4. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Denk van niet. Hebben al het geld gehad wat reparatie van de douchebak zou gaan kosten.
    Zouden er van dat geld een andere douchebak in plaatsen.
    Nu blijkt achteraf dat om een nieuwe te plaatsen er heel veel tegels uitgebroken moeten worden.
    Ook dat repareren zou geen zin hebben gehad want was op meerdere plekken rond en aan de bak lekkage. Rand tussen wandje en bad was geeneens gekit en verderop in de rand van de bak zat ook een scheur. Kon dus overal water langs komen. En bodem was golvend vanwege het water wat in de spaanplaat en pur was getrokken.


    Er zijn ook opstalverzekeringen die gewoon een aannemer sturen om de boel te laten repareren (FBTO).
    Kom je nooit voor onvoorziene uitgaven te staan.
  5. 4 uur voor het tegelen, 2 uur voor het storten en 3 uur voor het voegen???? van nog geen m2 ? De uurprijs is laag, maar per uur doet ie ook niet veel moet ik zeggen
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Arjen
    4 uur voor het tegelen, 2 uur voor het storten en 3 uur voor het voegen???? van nog geen m2 ? De uurprijs is laag, maar per uur doet ie ook niet veel moet ik zeggen

    Dat was precies wat ik dacht. 12 uur??? Ik doe het in de helft van de tijd Smile
  7. quote:
    Dit schreef Bloem

    Dat was precies wat ik dacht. 12 uur??? Ik doe het in de helft van de tijd Smile


    En dan kun je zelfs die kleine nog voeden tussendoor....
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Arjen


    En dan kun je zelfs die kleine nog voeden tussendoor....

    En mijn teennagels lakken.
  9. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Er zijn ook opstalverzekeringen die gewoon een aannemer sturen om de boel te laten repareren (FBTO).
    Kom je nooit voor onvoorziene uitgaven te staan.


    De onze niet. Die vraagt foto's en een offerte van een aannemer aan ons en beslist dan dat we kunnen kiezen tussen gat in douchebak repareren of geld wat reparatie kost aannemen en zelf een nieuwe douchebak plaatsen.
    Achteraf gezien een goede keus want was veel andere lekkage. Maar toch ook weer niet want komen nu voor grote kostenpost te staan omdat er zo niet een andere douchebak past en vloertje met afvoer leggen ook geld gaat kosten wat ik niet zomaar heb liggen.
  10. freddy
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van freddy
    Bezint eer ge begint......

    is nu makkelijk gezegd ik weet het Smile

    Er zijn je hier al enkele opties aangeboden , een wat duurder dan de ander .... goedbedoelde adviezen ,
    Jullie hebben een klein budget begrijp ik , ook daar kun je iets mee doen ...
    Een douchebak van de juiste maat die goed in dat hoekje past hoort idd . met de bovenkant van de rand iets onder (3-5 mm) de onderkant van de onderste tegel te zitten.
    afkitten van deze voeg is ook belangrijk.

    Je hebt er een afbeelding met prijs van een douchecabine bijgedaan, qua prijs past het in je budget maar ik zie links nog een kastje ... hoeveel ruimte heb je daar?
    Je moet dan deze combinatie ook nog goed plaatsen en afwerken, dan kun je dat gat in die hoek wegwerken als je maatvoering en installatie maar goed is.

    Wat Dirk zegt, in je bad kun je ook douchen met een douchegordijn en dan evt. verder sparen voor een mooie oplossing.

    Ook dit was een gratis goedbedoeld advies , succes Smile
  11. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef freddydetukker
    Bezint eer ge begint......

    is nu makkelijk gezegd ik weet het Smile

    Er zijn je hier al enkele opties aangeboden , een wat duurder dan de ander .... goedbedoelde adviezen ,
    Jullie hebben een klein budget begrijp ik , ook daar kun je iets mee doen ...
    Een douchebak van de juiste maat die goed in dat hoekje past hoort idd . met de bovenkant van de rand iets onder (3-5 mm) de onderkant van de onderste tegel te zitten.
    afkitten van deze voeg is ook belangrijk.

    Je hebt er een afbeelding met prijs van een douchecabine bijgedaan, qua prijs past het in je budget maar ik zie links nog een kastje ... hoeveel ruimte heb je daar?
    Je moet dan deze combinatie ook nog goed plaatsen en afwerken, dan kun je dat gat in die hoek wegwerken als je maatvoering en installatie maar goed is.

    Wat Dirk zegt, in je bad kun je ook douchen met een douchegordijn en dan evt. verder sparen voor een mooie oplossing.

    Ook dit was een gratis goedbedoeld advies , succes Smile


    Dat kastje zal ook van de wand moeten voor er nieuwe bak geplaatst kan worden. Geen idee of die dat overleefd.

    Douchen in bad gaat prima. Alleen het douchegordijn is probleem. Heb een douchegordijnstang nodig die de vorm van het bad heeft.
  12. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Tinus

    Dat is onder de prijs. Moet haast een beunhaas of prutser zijn.

    Iedereen vergeet dat de man een aantal keren moet terug komen ivm droog tijden . Put monteren en vloer storten , droog tijd , tegelen en droog tijd , voegen en droogtijd , afkitten
Terug naar de lijst