Douchehoek gesloopt, maar wat nu

Douchehoek gesloopt, maar wat nu 

Onderwerp van XXX

Terug naar de lijst
  1. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Indien je in de omgeving Rijswijk-Den Haag-Leidschendam woont ken ik wel een goede klusjesman voor je en niet duur.

    Kijk of je een redelijk platte douchebak kunt vinden die je er wellicht schuin onder de tegels door kan inleggen. Net als je doet met een boekenplank in een kast.

    Anders kun je heel voorzichtig de onderste rij tegels eruit tikken. Kleine stukjes tegelijk. Voeg doorsnijden. Heb je helemaal geen tegels meer over? In dat geval zou je nl ook kunnen overwegen om dezelfde maat tegels aan te schaffen in het wit (kleur douchebak) en daarmee het onderste rijtje tegels weer te plaatsen.

    Je budget is niet groot maar met wat creativiteit is veel te bereiken. Hornbach is overigens erg goedkoop met tegels en zo.
  2. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Weet ik -maar ik was benieuwd wat Vogeltje hierover te melden heeft.


    Vogeltje heeft hier over te melden dat het een koopwoning is.
    Dit huis is, uit verhalen van buren, een doorverkoophuis. Na jarenlange leegstand goedkoop van de Wbv gekocht, snel en voor het oog keurig opgeknapt en daarna er zelf in gaan wonen en onmiddellijk in de verkoop gegooid.


    En heb helaas niet meer dan die 300 uit te geven, liefst nog minder want sinds gisteren heeft de auto een rare tik die ook gemaakt moet worden. Weet alleen pas vrijdagmiddag wat voor gebrek dat is en wat ons dat gaat kosten.
    Vorige spaarpotje is 3000 kilometer geleden al in de auto gestoken dus spaarpot is leeg.

    Ben bang dat het nog lang behelpen wordt met douchen in de badkuip.
  3. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Hele volksstammen douchen in bad kun jij ook . Even naar de bouwmarkt douche stang kopen met rail en gordijn . Kosten bij elkaar geen ? 100,- . Je hebt een lief las ik en die laat je de boel er opzetten en klaar . Kun je rustig sparen voor een goede oplossing voor je badkamer . En hoeft het ook niet hapsnap te gebeuren .
  4. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Vogeltje


    Vogeltje heeft hier over te melden dat het een koopwoning is.
    Dit huis is, uit verhalen van buren, een doorverkoophuis. Na jarenlange leegstand goedkoop van de Wbv gekocht, snel en voor het oog keurig opgeknapt en daarna er zelf in gaan wonen en onmiddellijk in de verkoop gegooid.


    En heb helaas niet meer dan die 300 uit te geven, liefst nog minder want sinds gisteren heeft de auto een rare tik die ook gemaakt moet worden. Weet alleen pas vrijdagmiddag wat voor gebrek dat is en wat ons dat gaat kosten.
    Vorige spaarpotje is 3000 kilometer geleden al in de auto gestoken dus spaarpot is leeg.

    Ben bang dat het nog lang behelpen wordt met douchen in de badkuip.

    Okee. Aan een koopwonign zitten kosten; nu de douchebak, straks het dak.

    Ik ben het met Dirk eens; koop geen nieuwe douchecabine maar laat het bestaande gat waterdicht afsluiten en douche voortaan in bad.
  5. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    Net offerte binnen voor afdichten van bestaande gat. Tegeltjes er over en een ouderwets doucheputje. Bijna 700? SmileSmile
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Net offerte binnen voor afdichten van bestaande gat. Tegeltjes er over en een ouderwets doucheputje. Bijna 700? SmileSmile


    Dan moet het zeker een echoput worden Smile

    Hemeltjelief, wat een bedrag.
  7. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Dan moet het zeker een echoput worden Smile

    Hemeltjelief, wat een bedrag.



    Ben me ook rot geschrokken.
  8. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    en zelf gaan doen? is dat misschien een optie? je kunt vaak meer dan je denkt
  9. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef jieke
    en zelf gaan doen? is dat misschien een optie? je kunt vaak meer dan je denkt


    Zou het graag willen doen, maar mijn lijf vindt dat niet leuk.
  10. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Net offerte binnen voor afdichten van bestaande gat. Tegeltjes er over en een ouderwets doucheputje. Bijna 700? SmileSmile

    Hoeveel uur werk tegen welk uurloon?

    Vergeet niet dat eenzesde daarvan btw is (ongeveer 120 euro). Krijgt de klusser dus niets van.
  11. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Hoeveel uur werk tegen welk uurloon?

    Vergeet niet dat eenzesde daarvan btw is (ongeveer 120 euro). Krijgt de klusser dus niets van.



    12 uur tegen 30?
    Plaatje
  12. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    12 uur tegen 30?

    Dat is onder de prijs. Moet haast een beunhaas of prutser zijn.
Terug naar de lijst