Brief van mijn ex.....

Brief van mijn ex..... 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst

  1. Ex heeft twee jaar geleden buurhuis gekocht. Plan was uiteindelijk 1 groot huis maken. Paar maanden later viel hij letterlijk en figuurlijk op een ander. Is sindsdien aan het verbouwen met alle overlast die daar bij hoort. Eerste jaar veel gedoe gehad, nu negeer ik hem. Vindt ie niet leuk.

  2. O ja, de oorspronkelijke klimop heeft ie zelf vernield. Even vergeten denk ik. Ik niet.

    Op 9 nov. 2015 om 10:21 heeft Marc het volgende geschreven:


    Sorry voor je klimop, waarschijnlijk wortels geraakt met graven fundament, geen opzet.
    Marc
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Zou je zijn gegevens niet even verwijderen? En ik snap hem wel. Klimop is vreselijk. Blijft lastig lijkt me communiceren met een buurman die ook ex is.
  4. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    Ik snap hem wel, hier ook een buurman met klimop op onze tuingrens en ik word er gillend gek van. Liever nu weg halen of jaren lang er stress van hebben. Klimop gaat alle kanten op. En jullie zijn niet on speaking terms dus ja hoe hij het ook had gedaan het was niet goed bij jou gevallen denk ik.
  5. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Aicha
    Ik snap hem wel, hier ook een buurman met klimop op onze tuingrens en ik word er gillend gek van. Liever nu weg halen of jaren lang er stress van hebben. Klimop gaat alle kanten op. En jullie zijn niet on speaking terms dus ja hoe hij het ook had gedaan het was niet goed bij jou gevallen denk ik.


    +1

  6. Ja. Ik denk ook dat mijn klimopje heel veel overlast veroorzaakt.
    Plaatje
  7. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    Als het nou een gewone buurman zou zijn, en een vriendelijk, persoonlijk gestelde vraag: had je dan begrip gehad en de klimop verplaatst?
    Oftewel: het is een stom bericht, met die verwijzing naar het BW enzo, maar als klimop een woekerplant is en je buurman daar in de toekomst last van verwacht te ondervinden, snap ik wel dat dat verzoek tot verplaatsen wordt gedaan.

    Oftewel: kan je persoon en onderwerp uit elkaar halen?

    En ik zou zijn naam weghalen - privacy enzo.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Woekerend klimop kan die hele steenkorfmuur scheef trekken, daar heeft hij hem vast niet voor geplaatst. En hoe vervelend ook, die muur staat op zijn grond en jij hebt er zonder overleg iets tegenaan geplaatst en dan ook nog een plant die volgens de wet niet zonder toestemming geplaatst mag worden. Dus hoe je het ook wendt of keert, hij staat volledig in zijn recht. De manier waarop getuigt niet echt van vriendelijkheid, maar hij is niet onaardig, grof of kwetsend. Prima manier om te communiceren met een ex waar je niet mee op goede voet staat.
  9. Die steenkorven vind ik echt foeilelijk. Ik zou ook liever iets groens zien. Maar het is vooral in- en intriest dat je tot dit soort koude communicatie bent vervallen met een ex waar je toch ooit warme gevoelens voor hebt gehad. Hij eist aan alle kanten "zijn recht" op met het wetboek in de hand terwijl Jacqueline moreel onrecht is aangedaan binnen een relatie: gevoel van veiligheid, vertrouwen, etc. zijn enorm geschaad. Ze is beduveld van hier tot Tokyo. Zij kan nergens haar recht halen, wordt hier dagelijks mee geconfronteerd doordat hij naast haar blijft wonen en ik kan me zo voorstellen dat dit steekt, pijn doet, boos maakt, vooral omdat hij doet alsof dat allemaal maar normaal is. Een beetje coulance van zijn kant zou hem sieren. Een klimopje. Wat een lul. Smile
  10. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Ja. Ik denk ook dat mijn klimopje heel veel overlast veroorzaakt.

    Nu nog niet idd..
    Maar ben je een jaar, of 2 jaar verder... Dan is dat zelfde klimopje door het hekwerk en stenen door aan zijn kant ook alle kanten op aan het groeien.

    Dus nogmaals, ik snap hem wel.
    Vind het alleen jammer voor jullie dat het zo zakelijk moet. Maar hij heeft gelijk en staat in z'n recht

    Sorry voor jou..
  11. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Clara
    Maar het is vooral in- en intriest dat je tot dit soort koude communicatie bent vervallen met een ex waar je toch ooit warme gevoelens voor hebt gehad. Hij eist aan alle kanten "zijn recht" op met het wetboek in de hand terwijl Jacqueline moreel onrecht is aangedaan binnen een relatie: gevoel van veiligheid, vertrouwen, etc. zijn enorm geschaad. Ze is beduveld van hier tot Tokyo. Zij kan nergens haar recht halen, wordt hier dagelijks mee geconfronteerd doordat hij naast haar blijft wonen en ik kan me zo voorstellen dat dit steekt, pijn doet, boos maakt


    Haar frustratie kan ik me helemaal voorstellen!
    Lijkt me ?cht *piep* zo'n ex als buurman.
  12. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Het bericht is zielig. Los van of een klimop woekert of niet. Hij had kunnen laten weten: wil je dat ding weghalen want ik voorzie dat het overal zo doorheen woekert en dat wil ik niet/is niet goed voor #$####5

    Hij heeft er blijkbaar energie in gestoken gezien het feit dat hij het artikel van BW kan noemen.
    Hij wilt haar er op wijzen dat zij hem "hier in had moeten kennen". Hij is gepasseerd dat kon niet. Die behoefte dat aan de hand van een klimop op deze manier te uiten, dat is zorgwekkend.

    Ik vrees dat Jacqueline meer van dit soort pestberichten kan verwachten.
Terug naar de lijst